|

خوشگلترین فرش عروس / مدلای جدید مخصوص عروسایی هستن که زیادی تو سیس و قیافن خوراکه فخر

در این مقاله در خصوص خوشگلترین فرش عروس براتون صحبت کردیم تا با توجه به نمونه های مد شده خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- داشتن یه دکور و خونه ی خوب از آرزوهای هر خانومی بشمار میاد چرا که بالاخره دکوراسیون خونه ی شما هر طوری که باشه به پای شما مینویسنش و در این بین کسی خیال نمیکنه که آقای خونه در چیدمان نقش داشته بنابراین تمام مسئولیت این موضوع به پای شما خواهد بود و این شما هستید که انتخاب میکنید چی رو کجا بذارید تا ترتیب آیتم ها رعایت بشه و در نهایت دیزاینتون شیک و پیک دیده بشه مثلا چیدمان فرش در پذیرایی مربع برای خودش قاعده و اصول خاصی داره که در صورتی که اون رو بلد باشید و در نشیمن مربعی پیاده سازی کنید مطمئن باشید که هر کسی با دیدن دکور خونه لب به تعریف  از سلیقه ی شما باز میکنه.

بنابراین در این بین لازمه که در خصوص یه سری اصول و قواعد دکوراسیون اطلاعات داشته باشید تا با دونستن اون ها کارتون راحت تر پیش بره چون بالاخره در پس این اصول یه روانشناسی نامحسوس هم قرار داره مثلا جوری دکور رو میشه چید که افراد خواه ناخواه ازش خوششون بیاد همچنین این رو هم فراموش نکنید که شما باید در جریان ترندها هم قرار داشته باشید و بدونید که چیا مد شدن تا اینجوری دکور خونتون دمده دیده نشه مثلا در صورتی که میخواهید فرش بخرید باید به سراغ جدیدترین فرش های امسال برید و حتی اگر دقیق نمیخواهید فرشتون عین اون ها باشه یه چیزی نزدیک به اونا رو تهیه کنید تا رو مد باشید. حالا در این مقاله هم میخواهیم راجبه خوشگلترین فرش عروس براتون صحبت کنیم و چند نمونه از جدیدترین اون ها رو بهتون نشون بدیم تا خرید راحت تری برای جهیزیه داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

فرش عروس

طرح فرش عروس باید چه شکلی باشه؟

با پیشرفت ماشین های فرش بافی خیلی ها به دنبال طرح های متنوع هستن که خب این موضوع دور از انتظار هم نیست و در این روزهای بازار هر کسی با هر سلیقه ای میتونه اون طرحی رو که مدنظر داره رو داشته باشه اما خب یکی از موضوعاتی که باید در خصوص طرح فرش به اون دقت کنید این هست که سبک دکوراسیون شما چه طوریه یعنی دکوراسیونتون مدرن و خلوت هست که خب در این حالت باید یه فرش با طرح خلوت و ساده تهیه کنید و یا در صورتی که دکوراسیون شما کلاسیک هشت اولا که صد در صد باید فرش کلاسیک تهیه کنید ولی در زمینه ی طرح هم باید به المان های موجود در دکور توجه کنید مثلا در صورتی که دکور خیلی شلوغ هست از فرش با طرح ساده  در صورتی که دکور خلوته برای در آووردن اون از حالت یکنواختی از فرش با طرح شلوغ پلوغ استفاده کنید.

فرش عروس

فرش عروس

رنگ فرش عروس باید چطور باشه؟

یکی دیگه از مواردی که خیلی از افراد قبل از خریدن فرش عروس حسابی به اون دقت میکنن رنگبندیه محصوله که خب در این حالت شما باید از میزان نور خونه ای که قراره توس اون مستقر بشید اطلاع داشته باشید مثلا در صورتی که خونه ی شما تاریک و کم نور هست و در اون آفتاب زیاده میتونید از فرش های تیره رنگ استفاده کنید چون نور زیاد به مرور باعث میشه که فرش رنگش رو از دست بده و کم رنگ تر بشه که خب در صورت روشن بودن رنگ فرش ازش چیزی باقی نمیمونه. برای خونه های کوچک هم شما میتونید از فرش های روشن استفاده کنید چون به دلیل انعکاس بیشتر نور باعث میشن که فضا بزرگتر و دلباز به نظر بیاد.

نکته ی دیگه ای هم که باید دقت کنید این هست که فرش های رنگ روشن و سفید خیلی زودتر از فرش های تیره رنگ کثیف میشن و از این رو باید برای فرش جهیزیه به سراغ رنگ های خیلی روشن نرید مثلا طوسی میتونه برای شما مناسب باشه چرا که بالاخره از اونجایی که عروس خانوم ها خیلی روی فرش جهیزیه حساس هستن. این رو هم بگیم که فرش هایی که دارای زمینه ی یک رنگ هستن اصلا جالب نیستن چون کثیفی روی اون ها بیشتر به چشم میاد.

فرش عروس

فرش عروس

فرش آشپزخانه عروس باید چطور باشه؟

خب فرش عروس برای قسمت های مختلف خونه تهیه میشه که یکی از اون قسمت ها آشپزخانه هست که در خصوص ویژگی های اون باید بگیم که این فرش نباید وزن زیادی داشته باشه چرا که هم جابجاییش موقع اسباب کشی راحت باشه و هم در صورت کم وزن بودن شستن اون هم بسیار راحت تر خواهد بود چون میدونید که فرش آشپزخانه زود به زود کثیف میشه و از این رو شستشوی زیادی میخواد. همچنین نباید برای فرش عروس برای آشپزخانه به سراغ پرز بلندها برید چون آت و اشغال لا به لاش گیر میکنه و جارو زدنش سخته در حالی که فرش های پرز کوتاه اینطور نیستن.

فرش عروس

فرش عروس

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی