|

لباس عروس مردانه / زین پس هم عروس نگران دنباله دامنشه هم آقای داماد!

هوش مصنوعی اینبار گل کاشت و ظاهرا با طراحی لبای عروس مردانه سعی بر این داشته تا تنوعی در دنیای مت و شلوار آقایان ایجاد کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن خود به تنهایی دنیایی از عجایب بوده و هست. حال شما فرض کنید که دنیای هوش مصنوعی هم خود را با جهان مد و فشن تلفیق کرده، بی شک نتیجه ای عجیب و غریب و به دور از ذهن ما خلق خواهند کرد. ظاهرا به کل انسان ها دوست دارند که هم بر پایه اصول پیش برن و هم بی پایگی رو در اونچه که دارند، داشته باشند. چرا که مثلا در همین دنیای مد و فشن می بینیم لباس ها و استایل هایی رو که طبق یکسری باید ها و نباید ها پیش میرن، اما از طرفی هم هیچ محدودیت و سنگ جلو پایی در طراحی ندارند. به طور مثل هوش مصنوعی اینبار خلاق تر از همیشه پیشرفت. در این مطلب قراره با لباس عروس های مردانه آشنا بشیم. صحبتی که حتی شنیدنش هم بار اول ما رو به شک میندازه که آیا درست شنیدیم؟ اسم این لباس روشه! لباس عروس. لباس عروس مردانه دیگه چه صیغه ایه! هوش مصنوعی لباس هایی رو طراحی کرده که کت و شلوار هایی پیچیده هستند. 

لباس عروس مردانه

همیشه دیده ایم که در عروسی ها لباس عروس ها متفاوت و متنوع بوده اند، در حالی که لباس داماد همیشه و همیشه کت و شلواری یکدست بوده که شاید تنها کمی، فقط کمی تغییرات داشته. لباس های مردانه در طول سالیان سال بدون تغییر باقی موندن، به همین جهت هوش مصنوعی با هدف آزمایش، خواست تا تغییراتی در این سبک ایجاد کند و لباس های مردانه سنتی رو متفاوت سازد. طراح این تصاویر گرافیکی (به کمک هوش مصنوعی) همچنین اضافه کرده که مد هیچ قاعده‌رای نداره و یک بیان شخصی محسوب میشه که خب باید بگیم درسته! البته که طبق معمول این نگرانی هم به وجود میاد که هوش مصنوعی جایگاه خیلی از مشاغل رو گرفته جاشون رو تصاحب کرده. اما باز هم با این حال هوش مصنوعی مفید به نظر میاد. در اینجا مشاهده می کنید لباس عروس های مردانه ای رو که نشون میده آقای داماد با این لباس ها بیشتر عجیب و خنده دار بشه تا خوشتیپ و خوش استایل! 

لباس عروس مردانه

لباس عروس مردانه

لباس عروس مردانه

لباس عروس مردانه

لباس عروس مردانه

لباس عروس مردانه

لباس عروس مردانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دختر اصفهانی ارسالی در

    به نظر من اصلا هم قشنگ نیست واسه یه مرد
    خیلی زشته واقعا
    بعصی لباسا واقعا ارزش وقت گذاشتن واسه دوخته شدن رو ندارن چه برسه به خریدن و پوشیدن

  • سارا ارسالی در

    چقدرزشت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی