|

دوران دبیرستان نازنین بیاتی / دختر ساده فیلم دربند شده ابر بازیگر استایل سینما

نازنین بیاتی بازیگر مشهور ایرانیست که 12 سال میشه در این عرصه فعالیت دارد و اینبار تصاویر قبل و بعد وی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران بسیاری در حرفه بازیگری اومدن و رفتن. چهره هایی که خیلی دوست داشته شدن و چهره هایی که کمتر بهشون توجه و یا کم لطفی شد. تو یه دوره ای هم بازیگران خانوم خیلی زیاد شدن که خب به دلیل اینکه چهره های ترند شده فراوون شده بود، روز به روز شاهد اضافه شدن یک چهره جدید در این راستا بودیم. تو چند سال اخیر هنرمندان زیادی از جمله خانم نازنین بیاتی به این عرصه پا گذاشتن و خیلی ها هم اومدن ولی مثل نازنین بیاتی نشدن. چرا که یکی هم استعداد داشت و هم چهره، یکی فقط و فقط چهره یا دلنشین داشت و و به دور از استعداد بود که خب بعد از ایه مدت کوتاهی از غلیظ دیده شدن افتاد. نازنین بیاتی با توجه به استعداد بازیگری بالا اومد و جایگاهی بسیار مناسب برای خود پیدا کرد.

خانم بازیگر دهه شصتی اولین بار در فیلم "دربند" بود که دیده شد و خیلی زود تونست در بهترین فیلم های سینما و سریال های نمایش خانگی حضور پیدا کنه. نازنین بیاتی خود از متولدین سال 1368 می باشد  که در سال 1391 با ایفای نقش در دربند به این حرفه سلام گفت. وی تا به حال در کاراکتر های بسیار زیاد و مختلفی دیده شده که خب نشون از استعداد او در این عرصه هستش. نازنین بیاتی در فیلم دربند نقش یک دختر دانشجوی ترم اولی رو داشت که در واقع 23 ساله بود. در ادامه بینیم قبل و بعد خانم بازیگر رو که خیلی مورد توجه قرارگرفت. 

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی