|

چیکار کنم که لباس هام خیس عرق نشن؟

پری جان از زور عرق مانتو چسبیده به تنت؟ با چند ترفند ساده خودتُ از این مهلکه نجات بده

اگر شما هم مثل خیلی ها تو تابستون با این مسئله مشکل دارید که لباس هاتون تند تند خیس عرق میشند و باید عوضشون کنید ما براتون کلی راهکار داریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تابستون یه مشکل بزرگ و اساسی داره اونم اینه که گرمی هوا بد جوری آزار دهنده است و می تونه استایل شما رو کلا بهم بریزه و طبیعتا هر خانوم و آقای خوش سلیقه و خوش پوشی که به تیپ و ظاهر خودش خیلی اهمیت میده مطمئنا با این مسئله درگیره که چطوری باید لباس بپوشه که هم استایل شیک و خوبی داشته باشه، هم گرمی هوا اذیتش نکنه و از همه مهم تر باعث بشه که کمتر عرق کنه تا لباس هاش از زور عرق به تنش نچسبند و مجبور نباشه کلی هم عطر و ادکلون روی خودش خالی کنه.

شاید با خودتون فکر کنید که عرق کردن یک مسله کاملا طبیعی است به خصوص در فصل گرمی مثل تابستون و نمیشه هیچ کاری براش کرد و فقط باید باهاش کنار اومد اما ما بهتون می گیم که یکسری راه ها و ترفند هایی وجود داره که با رعایت کردن اون ها به خصوص تو همچین فصلی می تونید از عرق کردن بی رویه خودتون و نهایتا هم بهم ریختن استایلتون جلوگیری کنید.

1.مانتوت خیس عرق نمیشه اگه پارچه اش رو درست انتخاب کنی

متاسفانه خیلی از خانوم ها و آقایون به مسئله پارچه لباسی که انتخاب می کنند به قدر کافی اهمیت نمیدند و فقط ظاهر لباس که براشون مهمه اما بهترین راه برای این که تعریق خودتون رو کنترل کنید و کاهش بدید اینه که دنبال لباس هایی با پارچه های سبک و قابل تنفس باشید که قابلیت تهویه دارند مثل کرپ تابستونی، لینن و شمبری، به این ترتیب هم گرما کمتر شما رو اذیت میکنه و هم کمتر عرق می کنید.

پری جان از زور عرق مانتو چسبیده به تنت؟ با چند ترفند ساده خودتُ از این مهلکه نجات بده

2.مانتو تنت بو عرق نمی گیره اگر رژیم غذاییت رو درست کنی

خوردن غذاهای تند بدون شک لذت بخش است اما توی تابستون این لذت کمی دردسر سازه. اگر دنبال یه راه ساده برای کاهش تعریق خودتون هستید بهتره که حتما مصرف غذاها و خوراکی های تند خودتون رو کاهش بدید. اگر نمی دانید باید به شما بگوییم که بدن ما به تندی واکنش نشان می دهد درست همان طور که به گرما واکنش نشان می دهد، بنابراین مصرف آن ها در فصول گرم توصیه نمی شود. از طرف دیگر بهتر است مصرف کافئین رو نیز کاهش دهید چون که با تحریک غدد فوق کلیوی باعث تعریق کف دست، پا و زیر بغل می شود.

3.نیازی نیست تند تند مانتو عوض کنی اگه درست دوش بگیری

به گزارش شایانیوز، منظور ما از این که درست دوش بگیرید این است که شما باید به این مسئله آگاه باشید دوش آب گرم باعث می شود تا حرارت بدن شما به شدت افزایش یابد، بنابراین اگر شما تعریق زیادی دارید استحمام با آب گرم برایتان اصلا مناسب نیست چون باعث می شود بعد از استحمام عرق بریزید.

پری جان از زور عرق مانتو چسبیده به تنت؟ با چند ترفند ساده خودتُ از این مهلکه نجات بده

4.عرق تنت به مانتوت نمی چسبه اگه از ترفند های خونگی استفاده کنی

یه ترفند جالب و قدیمی وجود داره که اگر قراره زمان زیادی رو بیرون از خونه سپری کنید و می دونید قراره کلی عرق کنید می تونه خیلی به کارتون بیاد؛ حالا این ترفند چیه؟ عصای جادویی هر خونه، یعنی جوش شیرین رو بر دارید و مقداری از اون رو با آب ولرم مخلوط کنید تا به صورت خمیر در بیاد، وقتی که قشنگ خمیری شد به مقدار کافی از خمیر رو به زیر بغلتون بزنید. فقط باید حواستون باشه که حتما قبل از پوشیدن مطمئن بشید که خمیر بر روی بدن شما کاملا خشک شده.

اگر براتون سواله که این کار چطور می تونه عرق کردن شما رو کنترل کنه باید بگیم که جوش شیرین خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی داره، برای همین علاوه بر خشک کردن رطوبت از تحریک اون ناحیه هم جلوگیری می کنه.

عکس ها از صفحه: Sepidefar_

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی