|

جمع کردن مو از روی فرش و موکت / با این وسیله از شر موها خلاص شو و یه عمر دعام کن بانو

در این مقاله یه سری ترفندها برای جمع کردن مو از روی فرش بهتون ارائه دادیم که حسابی به کارتون میاد و شما رو از این معضل نجات میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- افراد در این روزها دوست دارن که کارهاشون رو سرعت ببخشن که خب برای این منظور ترفندها وجود دارن که قبلا تست شدن و امتحان خودشون رو پس دادن بنابراین شما میتونید به راحتی بهشون اعتماد کنید و یه سری کارها رو که براتون سخت و حتی پیچیده هست رو با ترفندهای ارائه شده در اون زمینه انجام بدید مثل از بین بردن موی کله پاچه که میتونه برای خیلی از خانوم ها یه کار رو مخ و اعصاب خورد کن باشه در حالی که با یه سری راه های سه سوته شما میتونید کله پاچه رو یه جورایی اپیلاسیون کنید و حسابی از غذای خوشمزه ای که میپزید لذت ببرید.

البته در این بین یه سری از کارها هم وجود دارن که شما شاید انجام دادن اونا رو بلد باشید با روش هایی که از قدیم میشناسید انجامشون بدید ولی خب لازمه که طریقه ی عملی کردن اونا رو آپدیت کنید مثلا شما مطمئنا سینک ظرفشویی رو همیشه تمیز میکنید در حالی که یه سری ترفندهای ساده برای برق انداختن سینک ظرفشویی وجود دارن که شما میتونید با استفاده از اون ها خیلی راحت تر و بدون دوشواری سینک رو مثل بخت سیندرلا سفید کنید. حالا در همین راستا میخواهیم راجبه جمع کردن مو از روی فرش براتون صحبت کنیم که خب مسلما همیشه این کار رو انجام میدید ولی شاید ترفندهای موجود در این باره رو نشناسید که تو این مقاله چندتاشو معرفی کردیم، پس با ما همراه باشید.

جمع کردن مو از روی فرش

برای جمع کردن مو از روی فرش از نرم کننده لباس استفاده کنید

برای این که برای جمع آوری مو از روی فرش از نرم کننده استفاده کنید تنها کافیه که چند قطره از این ماده رو همراه با یه برس که موهای زبر داره و یا یه جارو و همچنین یه بطری اسپری خالی داشته باشید و برای انجام کار مقدار نرم کننده ای که گفتیم رو با نصف بطری آب مخلوط میکنید  و بعد اون رو روی فرشتون اسپری میکنید و بعد از این مرحله برس زبر رو روی فرش میکشید و میبینید که موها خیلی ایزی پیزی به برس چسبیده و از فرش جدا میشن.

در صورتی که بطری در دسترس ندارید میتونید مخلوط آب و نرم کننده رو داخل یه ظرف بریزید و بعد جارو و یا برس خودتون رو داخل اون فرو ببرید و بعد روی فرش یا موکت مدنظرتون بکشید و مجددا همون نتیجه ای که با اسپری میگیرید رو بگیرید.

جمع کردن مو از روی فرش

برای جمع کردن مو از روی فرش از جوش شیرین استفاده کنید

یکی دیگه از مواردی که میتونیدبا کمک اون در کمترین زمان ممکن موها رو از روی فرش جمع کنید جوش شیرین هست که موندن مو روی فرش رو برای شما تبدیل به یه خاطره میکنه. برای استفاده از این ماده هم تنها کافیه که یه مقدار از اون رو روی فرشتون بپاشید و بعد با کمک جاروبرقی  توی مدت رمان کمی شاهد تمیز شدن فرش و خالی شدن اون از موها بشید.

جمع کردن مو از روی فرش

برای جمع کردن مو از روی فرش از دستکش پلاستیکی کمک بگیرید

انواع دستکش های پلاستیکی مثل اونایی که برای ظرف شستن استفاده میشن میتونن به شما در خلاصی از شر موهای روی فرش کمک کنن و یه راه حل راحت برای رهایی از مو باشن که برای استفاده از اون ها برای این منظور باید دستکش رو دستتون کنید و اون رو محکم روی فرش و یا موکت بکشید و در این بین حتی در صورتی که دستکش رو نم دار و خیس روی فرش بکشید احتمال جواب گرفتنتون خیلی بیشتر خواهد بود.

برای جمع کردن مو از روی فرش از تی شیشه استفاده کنید

شاید براتون جالب باشه که بدونید شما میتونید برای خلاصی از شر موهای روی فرش از یه تی شیشه استفاده کنید که خب دلیلی کاربردی بودن اون در این زمینه وجود قسمت پلاستیکیش هست و برای استفاده از اون برای این منظور هم تنها کافیه که تی رو از قسمت پلاستیکی خیلی محکم روی فرش و موکت خودون بکشید و خیلی راحت موهای چسبیده شده به فرش و موکت رو جدا کنید.

جمع کردن مو از روی فرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی