|

قبل و بعد مه لقا جابری / با این میزان عمل عباس آقا بقال هم میتونن مدلینگ بشن

مه لقا جابری مدلینگ مشهور ایرانی می باشد که همیشه تصاویر جذابش مورد توجه قرار کمیگرفت تا اینکه عکس قبل و بعد عملش منتش شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلی از ایرانی ها هستند که سالهاست از ایران رفتن و در کشور های اروپایی و یا آمریکا زندگی می کنند. البته که در بین اونها بسیاری از افراد چهره هایی مشهور بودن و یا اینکه بعد از اینکه رفتن و خارج از ایران فعالیت کردند مشهور شدند. یکی از این چهره ها مه لقا جابری مدل ایرانی می باشد که کالیفرنیا آمریکا زندگی می‌کند. البته که این چهره حضورش در عرصه مدلینگ رو از نوجوانی و وقتی که ایران بود شروع کرد و اوایل مدل آرایشگاه های ایرانی و مزون های لباس عروس میشد، اما زمانی که بیست ساله شد خاک ایران رو به مقصد آمریکا ترک نمود. مه لقا جابری این روزها یکی از فیس های مدلینگ و بسیار بولد در این عرصه می باشد که در آمریکا حرفه خود را با جدیت تمام دنبال کرد.

مه لقا جابری

این چهره در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی داره و از طرفی هم به دلیل اینکه خیلی از مخاطبین میگن شبیه به آیشواریا هنرپیشه مشهور هندی هستش، خب در هند نیز بسیاری از افراد هستند که طرفدار مه لقا جابری شده اند. این مدل دهه شصتی که در سال 1368 متولد شد و حالا 35 سال سن دارد، همیشه و همیشه تصاویری منحصر به فرد و زیبا از خود منتشر میکنه، در حالی که انگاری اصل داستان چیز دیگه ای هستش و مشخص شده که تصاویر به شدت دست کاری شده هستند. از طرفی هم مه لقا جابری از دست مدل هایی محسوب میشه که خیلی زیاد تغییر کرده و چهره ای کاملا متفاوت از دوره نوجوانی اش دارد. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد خانم مدل رو از سن سالی کمتر تا به امروز! و البته تصاویر واقعی و اینستاگرمی مه لقا جابری رو.

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

مه لقا جابری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عسل ارسالی در

    هانده ارچل هم عمل شده ولی کسی نمیگه چرا ب این میگین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی