|

مدل موی خانوما حرف میزنه / میتونی خیلی راحت از رو سبک بستن موهاش شخصیتشو بشناسی

مدل موی افراد اینجوریه که میتونه شخصیت افراد رو نشون بده و اونها رو به شکل واضحی برامون بشناسونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اغلب افراد رو میشه از روی مدل استایلی که دارند و یا مدل صحبتی که می کنند شناخت. چرا که تیپ و لباس آدما هویت و درونشون رو نشون میده. اونچه که قبول دارند و اونچه که سلیقه و خواستشونه رو میاره روی داریه. اما استایل تنها به لباس پوشیدن نیست و در واقع حتی مدل موی افراد و آرایشی که دارند نیز نوعی جار زدن در رابطه با درون مایه اونهاست که مشخص میشه کی چه مدلیه.

اینکه یک بانو دوست داره تا مدل موهاش رو کوتاه و پسرونه بزنه، و بانویی دیگر علاقمنده که موهاش تا پشت زانو هاش برسه، همه و همه برمیگرده به نگرش ما و همچنین شخصیتی که داریم. مدل مو ها گوینده هایی هستن که یک فرد رو بازگو میکنند. مثلا در این مطلب قراره با انواع مدل مو برای خانوما آشنا بشیم و بدونیم هر فرد با چه سبک مدل مویی، چه سبک شخصیتی داره. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی بلند و حالت دار

در اینجا باید بگیم که مدل موی بلند و حالت دار بر این مفهوم که شما شخصیتی بی دغدغه و البته کاریزماتیک دارید. اونچه که هست اینه که برای شما مهم نیست اطرافیان درموردتون چه فکری میکنند، اما خب با این حال گاهی هم خجالتی میشید.

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی کوتاه یا پیکسی

مدل موهای پیکسی یا کوتاه مورد پسند خلقیات خاص هستش که خب باید بگیم اگر مدل موهای شما پیکسی یا کوتاه هستش، معنیش این میشه که شما تلاش نمی کنید تا خودتون رو پنهان کنید و در واقع با مشکلاتتون هم به شکل مستقیم مواجه میشید و براتون ترس معنی خاصی نداره. به علاوه اینکه موهای کوتاه بر این مفهومه که خیلی اهل به خود رسیدن نیستید و بیشتر اوقات سرتون شلوغه چرا چون شخصی فعال می باشید.

شخصیت شناسی از مدل مو

موی دم اسبی سفت و محکم

خیلی از بانوان هستن که شیفته مدل موی دم اسبی هستن که خب در رابطه با این افراد باید گفت شما با بستن موهاتون به شکل دم اسبی شیک و مرتب، یعنی یا جسور و سلطه جو هستید. از اینکه به دیگران نشون بدید رئیس کیه هیچ ترسی ندارید و از طرفی هم به شدت بلند پرواز به نظر میاد و البته مغرور!

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی دم اسبی شل تر

در واقع مدل موی دم اسبی آزاد تر بر این معناست که شما زندگی رو آسون تر میگیرید و خیلی به خودتون نمیرسید، اما ظاهری جذب کننده دارید. به علاوه این که احتمالا شما شخصی فعالید که سرتون هم شلوغه و اونقدر ها وقت ندارید که ساعت ها برای خودتون وقت بزارید.

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی بافته شده

بافت نیز میون برخی از دختران به شدت مورد استفاده هستش که خب باید بگیم بافتن موها و یا ترکیبشون با مدل موی خودمون نشون میده که شما فردی هنرمند هستید و دلتون میخواد تا خلاق باشید، نه تکراری و یکدست. به علاوه اینکه بر این معناست که شما فردی شوخ طبع و متواضع نیز هستید.

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی نامتعارف

خب خیلی از دختران هم علاقمندن تا مدل موهاشون متفاوت باشه و دیده نشده، که خب در اینجا باید گفت جلب توجه به این شکل بر این معنیست که شما فردی هنرمند هستید و واقعا از اعتماد به نفس بالایی هم برخوردارید. در واقع شما دلتون میخواد تو مرکز توجهات باشید و همه به شما نگاه کنند. اما خب در عین حال هم براتون اصلا مهم نیست که افراد در مورد شما چه نظری بدن و چه فکر کنند.

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی بالا داده

بالا دادن موها به این سبک خاص بر این معنیه که شما دوست دارید تا تو هر موقعیتی، کنترل همه چیز دست شما باشه و دوست دارید روی نظم و برنامه به کارهاتون برسید. فردی محتاط به نظر می رسید که از چارچوب خاص خودش خارج بشو نیست.

شخصیت شناسی از مدل مو

مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای حالا چه به شکل بالای سر و چه به فرم کمی آزاد تر و پایین تر، به این معنیست که شما بانویی شیک هستید، اما خب در عین حال دلتون میخواد با دور کردن موهاتون از صورت، بتونید کاراتون رو انجام بدید و بهشون برسید. شما یه دختر صادق و خونگرم هستید.

شخصیت شناسی از مدل مو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی