|

برای مراسم عقد خود سراغ عکاسی خیابانی بروید/ محیط‌های جذاب برای عکاسی عروسی

پس از طراحی و اجرای عکاسی فرمالیته، عکاسی خیابانی عروسی نیز باب شده است و از آن برای مراسمات خاص همچون عروسی نیز بهره گرفته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- می‌گویند روز عقد و عروسی یکی از خاطره‌انگیزترین و شاید شادترین روزهای زندگی دو انسان است؛ روزی که عاشق و معشوق‌ها، عشق خود را به صورت عمومی اعلام کرده و در پی آن زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند. به همین دلیل هم اکثرا علاقه‌ دارند به یادماندنی‌ترین رخداد شروع زندگیشان و خاطره‌های خوش آن را ثبت کنند؛ پس سراغ عکاسی و فیلمبرداری از مراسم خود می‌روند و سبک‌های مختلفی را تجربه می‌کنند.

Untitled

حرکت از عکاسی فرمالیته به سمت عکاسی خیابانی در روز عروسی

عکاسی فرمالیته، یکی از انواع عکس‌های عروسی است که پیش از این مراسم ثبت و ضبط می‌شود؛ این نوع از عکاسی بسیاری از چالش‌های عکاسی در روز جشن را برطرف کرده است. عکس‌های فرمالیته چند روز پیش از مراسم اصلی در لوکیشن‌های مختلف و با انواع لباس‌ها گرفته می‌شوند.

پس از طراحی و اجرای عکاسی فرمالیته، عکاسی خیابانی عروسی نیز باب شده است. عکاسی خیابانی، ژانری از عکاسی است که زندگی روزمره را در یک مکان عمومی ثبت می‌کند. عکاسی خیابانی یک نگرش، یک حالت ذهنی، یک شیوه زندگی است، نه کاری که باید منحصراً در خیابان‌های شهرها انجام شود و البته نباید آن را با عکاسی مستند اشتباه گرفت هرچند با هم همپوشانی دارند. این سبک از عکاسی در اواخر دهه ۹۰ میلادی ظهور و بروز پیدا کرده و در سال‌های اخیر بسیار مورد تمجید قرار گرفت و وارد زندگی روزمره مردم شد. در سال‌های اخیر نیز از این نوع از عکاسی برای مراسمات خاص همچون عروسی نیز بهره گرفته می‌شود.

TTGL2143-1

محیط‌های جذاب برای عکس خیابانی در روز عروسی

برای گرفتن این نوع عکس، عروس و داماد با لباس مخصوص که معمولا کت و شلوار را شامل می‌شود و همچنین با دسته گل خود در خیابان‌های زیبای شهر حضور پیدا کرده و شروع به عکس‌برداری می‌کنند؛ در برخی موارد نیز سراغ کافه‌ها و رستوران‌ها می‌روند و لحظاتی را در این مکان‌ها ثبت می‌کنند.

Chesli-Riley-Wedding-Chesli-Riley-Wedding-Favorites-0138

در این مکان‌ها، عکاس می‌تواند از معماری شهری، نورپردازی‌های شبانه، دیوارهای خاص و عناصر شهری دیگر برای ایجاد عکس‌های خاطره انگیز در شهر استفاده کند. برای عکاسی در شهر می‌توان از لوکیشن‌های مختلف استفاده کرد:

معابر و کوچه‌ها

معمولاً در کوچه‌های پر جنب و جوش شهری، عکاس می‌تواند از نورپردازی معابر، دیوارهای تزئینی و عناصر شهری برای ایجاد تصاویر جذاب استفاده کند.

TA707319

پل‌ها و میدان‌ها

پل‌ها و میدان‌های شهری نیز مکان‌هایی مناسب برای عکاسی هستند. پس‌زمینه‌های شهری و نورپردازی‌های شبانه می‌توانند به عکس‌های عروس و داماد زیبایی بخشیده و آنها را در معماری شهری متمایز کنند.

ساختمان‌های تاریخی و معماری

 استفاده از ساختمان‌های تاریخی و معماری منحصر به فرد شهر برای عکس‌های عروس و داماد، می‌تواند به تصاویر ارزش و شکوه بیشتری بخشد.

nyc-wedding-photos-24-1

پارک و فضای سبز

باغ‌ها و پارک‌ها فضای باز و طبیعت زیبایی را فراهم می‌کنند. در این مکان‌ها، عکاسی با پس‌زمینه‌های سبز و گلهای زیبا ممکن است انجام شود و عکس‌های طبیعی و رمانتیک ایجاد می‌شود.

luca_vieri_destination_wedding_photographer_italy_west_liguria

کافی‌شاپ و محیط های عمومی

با فضای آرام و دلنشین کافی‌شاپ‌ها، عکاس می‌تواند از نور طبیعی، دکوراسیون داخلی و جزئیات کوچک محیط برای ایجاد عکس‌های رمانتیک و زیبا استفاده کند.

مکان‌هایی مانند مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌های شهری و غیره نیز می‌توانند به عنوان پس‌زمینه برای عکس‌های جذاب و زیبا مورد استفاده قرار گیرند. در اینجا، عکس‌ها می‌توانند احساس حیات شهری را به تصاویر اضافه کنند.

97aa068219074725ac85c2743f047593

عکاسی عروسی به سبک خیابانی نه تنها در مورد ثبت لحظه بلکه ثبت چندین لحظه مهم در یک فریم است و این روزها همچون عکاسی خیابانی به یک ترند تبدیل شده است. برای ثبت و ضبط عکس‌های خلاقانه و در عین حال جدید از به یادماندنی‌ترین روز زندگی خود می‌توانید عکاسی خیابانی را تجربه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی