|

بزرگترین عروسی قرن دختر مولتی میلیونر که یه ایرانی توش دست داشته؛ تو برج ایفل گرفتن

طی روز‌های گذشته عروسیِ دخترِ مدیر فروش محصولات مرسدس بنز (مولتی میلیونر) با جیکوب لاگرون که به مدت پنج روز برگزار شد حسابی سر و صدا کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی روز‌های گذشته عروسیِ مَدِلین بروکوِی ۲۶ ساله دخترِ مدیر فروش محصولات مرسدس بنز (مولتی میلیونر) با جیکوب لاگرون که در پاریس به مدت پنج روز برگزار شد حسابی سر و صدا کرد. این زوج، با جت شخصی به پاریس اومدن و کنسرت Maroon 5 ، یک شب کرایه‌ی برج ایفل، مراسم ناهار در سوییت اختصاصی Chanel Haute Couture، اقامت خصوصی در کاخ ورسای و شام در خانه‌ی اپرایِ پاریس که هزینه‌های حدود ۳۲۵ هزار دلار (فقط هزینه‌ی شام و اقامت در اپرای پاریس) داشته از جمله برنامه‌های این عروس و داماد برای عروسیشون بود و از طرفی جشن مجردی در یک هتل ۵ ستاره با حضور افراد مشهوری مثل مایلی سایرس، کیم کارداشیان، کانیه وست ، آریانا گرانده، جاستین بیبر و... برگزار شد.

2

هر روز هم یک تمِ خاص مثل pretty in pink یا ساعت طلایی و مهمانی به سبک ماری آنتوانت داشت که عروس طبق تم‌ها حاضر شده بود. نکته‌ی جذاب ماجرا این بود که گل ارایی این مراسم به عهده‌ی یک فرد ایرانی بوده، طبق گفته‌ی کاربران این مراسم رویایی و وصف نشدنی بوده و تا به الان همچین عروسی در جهان دیده نشده!

4

6

5

7

8

9

3

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی