|

چیدمان حمام با طرح‌های شگفت انگیز و رویایی/ مدرن ترین ایده ها

برخی افراد هستند که دلشون میخواد تا از ایده های خارق العاده و استفاده نشده بهره ببرند که در این مطلب با چنین ایده هایی برای حمام آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- جهان روز به روز به سمت و سوی خلاقیت و تازه ها حرکت میکنه. اینکه شما با هر بار چشم باز کردن یک پیشرفت در جهان ببینید اصلا موضع غیر قابل باوری نیست و در واقع همین اتفاق در حال رخ دادنه. پیشرفت ها در هر مسئله ای که شما فکرش رو بکنید و نکنید داره پیش میره و طراحی ها نیز دنباله این پیشرفت ها در حال بروز رسانی هستند. دکوراسیون منزل و فضاهای مختلف از دست مواردی محسوب میشن که به هیچ عنوان از این‌ قافله عقب نمانده، و هر چند وقت یکبار رنگ و رویی جدید از خود به نمایش می گذارند! مثلا به تازگی با طراحی هایی برای حمام آشنا شده ایم. سبک هایی از دوش ها و معماری های داخلی که شگفت انگیزتان خواهد کرد. حمام یکی از مهمترین بخش های هر خونه محسوب میشه که میتونه آرام بخشی قوی برای روح و جسم انسان باشه. در اینجا کافیست تا با ادامه مطلب ما همراه باشید و کمی هم جسارت به خرج دهید، بی شک به تونلی تازه از زیبایی های دکوراسیون حمام وارد خواهید شد.

2

طراحی یک حمام دوست داشتنی با ایده هایی چشم نواز

یکی از بهترین ایده ها برای طراحی حمام فانتزی، ایجاد یک دنیای دوست داشتنی برای فضای داخل حمام می باشد. در اینجا شما میتونید با اتسفاده از رنگ های جون دار و زیبا، همچون صورتی و آبی و سبز و غیره، الگوهایی به مانند قلب و ستاره و حیوانات شیرین، فضای حمام خود را تبدیل به یک محیط آرامش بخش و رویایی کنید. جوین کردن یک حوضچه با ماهی های کوچیک رنگی هم میتونه پیشنهادی خلاقانه و بی هنهایت زیبا باشه که البته فضا دوش و حوضچه باید به گونه ای باشه که کمی تا قسمتی از هم فاصله داشته باشند.

3

از حمام خود یک قصر جادویی بسازید

ساخت یک حمام جادویی که دارای قصر افسانه ای باشه هم میتونه ایده ای بی نظیر برای ورود به دنیای فانتزی ها باشه. در اینجا شما میتونید با اتسفاده از ستون ها و البته آینه ها بزرگ و و نورپردازی مناسب، حمام مورد نظرتون رو به یک قصر جادویی تبدیل کنید. برای انتخاب رنگ نیز دقت داشته باشید که رنگ هایی مثل مشکی، طلایی و برنز میتونن جلوه خاصی به فضا می بخشند. این راستا الهام گرفته از افسانه ها و داستان های قدیمی هستش که جزئیاتی همچون پرندگان فانتزی و دسته های درب و آینه های شیشه ای رو در خود داره و میتونید اجرا کنید.

1

حمامی شگفت انگیز با دیزاین جنگلی

خب برخی از افراد هم هستن که علاقه وافری به طبیعت و جنگل دارند که در این قسمت باید اشاره کنیم به این موضوع که شما میتونید با استفاده از دیوار های تصویری با تصاویر درختان و حیوانات جنگلی و پرندگان و غیره، یک حمام با دیزاین جنگلی داشته باشبد. اینجوری حمام منزل خود را به یک فضای واقعی از صلح و آرامش تبدیل کرده اید. اضافه کردن گیاهان آپارتمانی مخصوص حمام و اکسسوری های مخصوص نیز حس تازگی و سرزندگی به فض میبخشه.

4

حمام رویایی دنیای دریاچه و زندگی زیر آبی

طراحی یک حمام با طرح دریاچه و زندگی زیر آبی، به شما این اجازه رو میده تا در دنیایی از زیبایی و آرامش فرو برید. از رنگ‌های آبی و سبز برای نمایش آب و گیاهان آبی الهام بگیرید و از دیتیل هایی مثل ماهی‌ های رنگارنگ، جلوه‌ ای خاص به حمام هدیه بدید. اضافه کردن صداهای طبیعی مثل آواز پرندگان و زمین‌ لرزه‌ های آب، حس واقعیت دنیای زیر آب رو افزایش میده. بی شک انجام تمام این ایده ها سختی خودشون رو دارند و از طرفی هم دسترسی به فضایی منحصر به فرد و انجام نشده، نیاز به جسارت و سختی و صرف هزینه داره. پس اگر علاقمند هستید، دست به کار شوید.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی