|

زیباترین روشویی های پایه مدرن سرویس بهداشتی / اینارو بذاری هی دلت میخواد بری دستشویی

اگر قصد یه بازسازی ریز تو سرویس بهداشتی رو دارید، میتونید خیلی راحت از سبک روشویی های سبک جدید استفاده کنید و فضا رو زیباتر نمایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای یکسری لوازم نیازه تا من و شما بتونیم یه زندگی ایده آل داشته باشیم. مثلا اینکه تابلو دکوراتیو تو فضامون وجود داشته باشه یا خیر، خیلی تو این پروسه اهمیت نداره، اما اینکه مبل داشته باشید یا نه، مهمه! هال و پذیرایی و البته اتاق خواب ها و آشپزخونه و سرویس بهداشتی و حمام هر کدوم وظیفه خاصی دارند. در این مطلب میخوایم کمی ریز بینانه به سرویس بهداشتی بپردازیم و ببینیم چه مواردی نیازشه. اصلا سرویس بهداشتی هم به مد و ترند احتیاج داره؟ یا اینکه هرچی دل تنگمون خواست داخلش قرار بدیم چرا چون فکر می کنیم یه محیط نه چندان خوشاینده؟

خب در اینجا باید بهتون بگیم اگر تا به حال به دیزاین سرویس بهداشتی و یا تمیز کاریش خیلی توجه نداشتین سخت در اشتباه بودین! بی شک زیبایی و نظافت این فضا نیز به مانند دیگر فضا ها اهمیت داره و چه بسا که آلوده بودن و نبودش از دیگر قسمت های خونه مهم تر نیز هست. داخل سرویس بهداشتی لوازم زیادی وجود داره که روشویی یکی از مهمتریناشه. روشویی ها نیز در تونل مد ومدبازی حرکت خودشون رو دارن و مورد توجه قرار میگیرند. در این مطلب میخوایم با چند سبک مدرن برای روشویی آشنا شیم که میتونن امروزی ترین روشویی های حال حاضر رو به شما معرفی کنند. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

انواع مدل های روشویی

منظور از روشویی مدرن چه سبکی هستش؟

در واقع همونطور که دیگر آیتم ها به دست زمان و پیشرفت تغییرات دارند، روشویی‌ ها نیز در سبک مدرن و سبک قدیم از نظر کارکرد، نوع طراحی، متریال و... با هم متفاوت هستند.

روشویی‌ های مدل قدیمی با پایه های چینی ساخته و عرضه میشدند. در حقیقت این روشویی‌ ها تو نمای ظاهری و قیافشون اونچنان زیبا و شیک نبودن و این موضوع اصلا از کسی پوشیده نیست! به همین دلیل با طراحی و تولید روشویی‌ های مدرن خیلی خیلی زود کنار گذاشته شدند.

اما روشویی های امروزه به شکل هستند؟ در ادامه می بینیم و میخونیم در رابطه با این سبک های رو مد و جدید.

انواع مدل های روشویی

روشویی سرویس بهداشتی با لبه‌ های باریک

اونچه که مشخصه اینه که این مدل سینک‌ ها دو لبه باریک و خطوطی تمیز و زیبا دارند که بهشون ظاهری بسیار شیک و مدرن بخشیده. معمولا این روشویی ها از موادی بمانند استیل، سرامیک یا سنگ مصنوعی ساخته میشن و مورد توجه قرار میگیرند.

روشویی های با طراحی منحصر به فرد برای سرویس

یکسری از طراحان و تولیدکنندگان سینک سرویس هستند که الگو ها و طرح هایی منحصر به فرد ارائه می کنند و تحویل بازار میدن که خب باعث میشه تا حمام یا دستشویی شما تو خونه، تبدیل به یه آثار هنری بشه و لذتش رو ببرید. این طرح‌ ها ممکنه که ظواهری همچون الگوهای هندسی، طرح‌ های طبیعی و یا حتی آثار هنری باشن که خب زیبایی تمام عیاری برای فضا میسازند.

انواع مدل های روشویی

روشویی هایی که روشنایی LED دارند

روشنایی این روزها به خیلی از عناصر و متریال ها نفوذ کرده مثل قرنیز نوری. از طرفی هم در روشویی ها هستند مدل هایی که با قرار دادن روشنایی LED در لبه‌ ها و یا پایه‌ هاشون، ظاهری بی نظیر به فضا هدیه میدن و میتونن محیط رو خوشگل کنند. این نوع سینک‌ ها مخصوصا تو محیط‌ های شبونه و تاریک و یا حمام هایی نور کمی دارند زیبایی فوق العاده و کاربردی زیادی دارند.

روشویی های آبشاری رو میشناسی؟

خب از اونجایی که اسم این سبک از سینک ها گوینده همه چیز هست، این نوع روشویی ها با طراحی آبشاری خاص، خوشگلی و همچنین تازگی خیلی خیلی بیشتری به حمام شما می بخشند جوری که واقعا آدم حس خوبی میگیره. در این سبک آب از یه نقطه بالا به طور ملایم و زیبا به سینک میچکه و باعث میشه تا این صحنه آبشاری یه حس آرامش و دارای انرژی خوب نیز انتقال بده.

انواع مدل های روشویی

روشویی هایی که رنگ های بسیار جذابی دارند

روشویی های امروزی با رنگ های به شدت جذابی همچون طلایی، مسی، و یا رنگ‌ های زنده و جذاب دیگه مورد توجه قرار میگیرند و استفاده میشن. این سبک از سینک‌ ها میتونن مثل آب خوردن به طراحی داخلی فضای شما و همچنین زیبایی و جذابیت بصری اضافه کنند.

انواع مدل های روشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی