|

حموم دستشویی اندازه یه کف دستن ولی تمیز کردنش سخت ترینه / با این ترفندا بقشون بنداز

اگر برای شما هم تمیز کردن حمام دستویی با مواد شوینده شیمیای سخته، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا کارتون حسابی آسون بشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه خونه همه چی تموم، اینکه وسایل و لوازمش چیا باشن خب یک طرف قضیست و طرف دیگه هم تمیزی اون خونه و فضاهای مختلفشه که همه و همه برمیگرده به اینکه خانوم خونه تا به چه اندازه سلیقه داره. مثلا وسیله لاکچری خریدن رو اگه پولش باشه همه بلدن، اما اینکه خونه و دکوراسیون داخلش رو چقدر تمیز و مرتب نگه دارید هنره که ممکنه تو یه خونه ای خیلی دیده بشه و تو یه خونه ای کمتر و تو یه خونه ای هم اصلا! اما تمیز کاریه خونه فقط به گردگیری لوازم و تمیز کردن گاز و هود نیست، یه فضاهایی به مانند حموم دستشویی هم به شدت نیاز به نظافت دارند، حتی شاید بیشتر از باقی جاها.

اما اونچه که مشخصه اینه که اغلب خانوما تو تمیز کردن این قسمت ها مشکل دارن و حالا جدا از اینکه خیلی باهاش حال نمیکنن، سختشونه، چرا که واقعا تمیز کردن این دو محیط به دلیل رطوبت و آلودگی سخته و معمولا فرد رو به چالش میندازه. این مواد شوینده جدید هم که اصلا انگار جون ندارن و بعد از اینکه حسابی این دو فضا رو سابیدین یهو می بینین ای دل غافل اینجاها که هنوز زرده! 

اگر میخواین با همچین صحنه ای مواجه نشین پس حتما با این مطلب همراه باشید که مخصوص شماست تا از شر این مسئله حل بشید.

تمیز کردن حمام و دستشویی

راه حل هایی که میتونن مثل آب خوردن حموم دستشویی رو تمیز کنن

در ابتدا باید بگیم که مخلوط آب اکسیژنه و جوش شیرین میتونه ترکیبی فوق العاده ای برای تمیز کردن آینه حموم دستشویی باشه. برای این کار کافیه تا این دو آیتم نام برده ور در داخل بطری بریزد و بعد هم بر روی آینه حموم و دستشویی اسپری کنید و در آخر نیز توسط یک اسفنج بر روی آینه بکشید تا به خوبی تمیز بشه.

تمیز کردن حمام و دستشویی

همچنین برای تمیز کردن جرم های بسته شده در حمام و آلودگی های داخل دستشویی از 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید و 3 قاشق هم جوش شیرین استفاده کنید. در اینجا بادی این دو رو با هم مخلوط کنید تا یه حالت خمیری تحویلتون بده و بعد اون رو بر روی یک بس و یا اسفنج سفت و زبر بزنید و روی قسمت های زرد و قهوه ای شده بکشید. یه یک ربعی صبر داشته باشید و در آخر هم قسمت های مورد نظر در حموم و دستشویی رو آبکشی کنید.

تمیز کردن حمام و دستشویی

سرکه، الکل و جوش شیرین کی انقدر محبوب شدن؟

جدا از دستشویی دلت میخواد از شر میکروب های وان هم خلاص بشی؟ دلت نمیره بری داخلش و همش حس میکنی آلودست؟ خب حق داری! میتونی تمیز کردن وان حموم از مخلوط نصف فنجان سرکه و یک‌ چهارم فنجان جوش شیرین و با اضافه کردن یک فنجان الکل به خوبی وان رو تمیز کنید. این سه ماده نام برده رو همراه با 4 کیلوگرم آب تو یه ظرف بزرگ مخلوط کنید و ازش به صورت یکنواخت بر روی سطح وان بریزید. 15 دقیقه ای صبر کنید ت مواد اثر کنن و سپس وان رو به خوبی بشویید و آبکشی کنید.

تمیز کردن حمام و دستشویی

شیرآلات رو اینجوری برق بنداز

سرکه واقعا معجزه میکنه. در اینجا نیز شما میتونید با مخلوط کردن مقداری اب و سرکه به هدف خود یعنی تمیز کردن شیرآلات برسید.فقط کافیه تا این دو آیتم گفته شده ور با هم ترکیب کنید و سپس به وسیله یک اسفنج آغشته به مواد بر روی شیرآلات به صورت ضربه ای بزنید و این کار رو هر 5 دقیقه یکبار تکرار کنید تا اسید موجود در سرکه کر خودش رو انجام بده. 

ما باز کردن شیر سردوش حمام رو فراموش نکردیم و شما میتونید برای برق انداختن و باز کردن سوراخ‌ های دوش و سردوشی حمام نیز از سرکه استفاده کنید. برای این کار فقط کافیه تا اونا رو داخل یک ظرف حاوی سرکه سفید به مدت چند ساعت قرار بدید تا رسوبات موجود در هر کجای شیر از بین بره.

تمیز کردن حمام و دستشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی