|

جدیدترین فرش های امسال / اگه اینا که تو 1403 ترنده رو داری تو خیلی از مد جلوتری والا

در این مقاله نمونه ای از جدیدترین فرش های امسال رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجود اون ها دکوراسیونتون رو حسابی شیک و پیک کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید در نظر خیلی ها دکوراسیون خوب حاصل خرج کردن پول زیاد باشه در حالی که اینطور نیست و شما میتونید با به خرج دادن سلیقه هم به این منظور دست پیدا کنید و لزوما نیازی به پول هنگفت ندارید ولی خب باید در این راه یه سری از اصول دکوراسیون رو هم بدونید مثلا بدونید چیدمان فرش در پذیرایی مربع باید چطوری باشه که وسایل موجود در اون با هم هماهنگی داشته باشه و در نهایت زیبا به نظر بیان چون این موضوع و به قولی ست بودن المان های موجود در دکور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستن چرا که حتی اگر شما یه عالمه آیتم شیک و گرون برای خونه بخرید در حالی که با هم هارمونی نداشته باشن در نهایت خونتون زیبا به نظر نخواهد اومد.

پس ست کردن از مسائل خیلی مهم بشمار میاد مثل ست فرش فیلی با مبل که این روزا بسیار مد شده و یا ست بودن فرش با پرده که هر دو از آیتم های بزرگ و توی چشم در خونه بشمار میان دقیقا به همین دلیل هم هست که ما این سری از مقالات خودمون رو به فرش اختصاص دادیم تا اطلاعات شما رو در خصوص مدل های جدید و نحوه ی قرارگیری اون در دکور بالا ببریم تا در نهایت یه چیدمان رویایی و فوق العاده در خونتون داشته باشید. حالا در همین راستا میخواهیم چند نمونه از جدیدترین فرش های امسال رو بهتون نشون بدیم و یه سری اطلاعات در خصوص طرح های همیشه مد اون بهتون بدیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش های امسال

فرش طلاکوب از طرح های همیشه مد که این روزا خیلی روی بورسه

یکی از طرح های همیشه مد که در این سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته فرش های طلاکوب هست که نمادی از شکوه و لوکس بودن در دنیای فرش ها هستن. این مدل از فرش ها با ترکیب ظرافت، کیفیت، هنر و دقت تبدیل شدن به قطعه های هنری که آدم گاهی از اوقات حیفش میاد که اون ها رو زیر پا بندازه. فرش های طلاکوب با الهام از از هنرهای دستی و طراحی های کلاسیک بافته شده که با انتخاب و ترکیب کردن رنگ های طلایی دیگه این هنر دیگه تکمیل میشه. هر طرح و نقشه ای توی فرش طلاکوب با دقت زیادی اجرا میشه و به همین دلیل ظرافت بسیار زیادی داره و با وجودش دکور هر خونه ای رو لوکس جلوه میده. البته که باید دقت کنید این مدل از فرش ها برای خونه هایی که رفت و آمد در اون ها زیاده مناسب نیستن.

جدیدترین فرش های امسال

جدیدترین فرش های امسال

جدیدترین فرش های امسال

فرش های رنگی از مدل هایی که به دکور هر خونه ای میان

یکی دیگه از فرش هایی که همیشه مد بوده و مد میمونن فرش های رنگی هستن که این روزا با توجه به این که خیلی ها رنگ های خنثی در دکور استفاده میکنن این مدل از فرش ها میتونن به فضا نشاط ببخشن چرا که این فرش ها الهام گرفته از روحیه ی زندگی و انرژی مثبت هستن و فرقی نمیکنه که دارای طرح های گلدار باشن و یا الگوهای ابتکاری داشته باشن در هر حالتی میتونن پاسخگوی سلیقه ی افراد باشن.

بنابراین در صورتی که دلتون رنگ و روح میخواد دکور ولی نمیدونید که از کجا شروع کنید بهترین کار رفتن به سراغ یه فرش رنگی و ایجاد کردن نقطه ی کانونی با اونه طوری که نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه و شما با هر با دیدنش از زیباییش غرق لذت بشید.

جدیدترین فرش های امسال

جدیدترین فرش های امسال

فرش مدرن، پر فروش و بی رقیب در این روزها

یکی دیگه از فرش هایی که این روزا حسابی مد شده و اومده روی کار فرش مدرن هست که خب احتمال این که از مد بیفته هم بسیار کمه چرا که رفته رفته دکورها دارن به سمت خلوت شدن میرن و خب دکور خلوت هم فرش ساده میخواد و در صورتی که برای اون از یه فرش شلوغ پلوغ استفاده کنید مسلما نتیجه ی کار زیاد جالب نشه و خب خصوصیت اصلی فرش های مدرن هم دقیقا طرح های ساده و رنگ های زیباشون هست که با قرارگیری در هر فضایی اون رو مدرن و امروزی به نظر میارن. بنابراین در صورتی که طرفدار زیبایی در عین سادگی هستید طوری که هر نظری رو به خودش جلب کنه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش های مدرن هست.

جدیدترین فرش های امسال

جدیدترین فرش های امسال

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی