|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون / اینا یه سری از قطعاتشون مال گوشی های خیلی گرونه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناسایی اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که خیلی از کارها به گوشی وابسته شده مثلا خیلی از بیزینس ها با این وسیله پیگیری میشن، میشه باهاش قرار مدارهای مهم رو تنظیم کرد، در شبکه های اجتماعی فعالیت داشت و دوستای مجازی داشت و... که خب با این حساب میشه گفت زندگی ها کاملا به گوشی گره خورده و این وسیله مثل دست و پای آدم شده و وقتی که نیست انگار یه چیزی کمه. ولی در این بین اگر این وسیله باشه ولی کیفیتش بد باشه همون بهتر که نباشه چرا که به قدری اعصاب ؟آدم رو بهم میریزه که حد و حساب نداره مثلا در صورتی که گوشی شما مدام هنگ کنه و خاموش روشن بشه و این سوال رو پیش بیاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و یا باتریش شارژ نگه نداره و... مسلما آب خوش از گلوتون پایین نخواهد رفت.

البته که ما منکر این نمیشیم که گوشی بعد از چند سال باید عوض بشه چون بالاخره ادا میده و این مسائل بعد از چند سال ممکن هست که براش پیش بیاد اصلا تصور کنید که این مشکلات پیش نمیومد مسلما دیگه کسی گوشی جدید نمیخرید و کمپانی های سازنده ی این محصول حتما ورشکست میشدن ولی خب گوشی ها هم برای خودشون عمر مفید دارن و ما در مقاله های قبلیمون در خصوص این که هر چند سال گوشی عوض کنیم براتون صحبت کردیم تا اطلاعاتتون در این زمینه بالا بره حالا تو این مقاله میخواهیم بهتون کمک کنیم تا با وجود نقص های این مدلی گوشی ها بتونید در وهله ی اول یه انتخاب خوب داشته باشید که تا زمانه عوض کردن اون بتونید از کار کردن باهاش لذت ببرید به همین دلیل میخواهیم در این مقاله بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون رو بهتون معری کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

Galaxy M22 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 6 میلیون قصد معرفی اون رو به شما داریم یعنی Galaxy M22 که از طراحی زیبایی برخوردار هست و به دلیل این که وزن سبک و ضخامت کمی داره شما میتونید او رو به راحتی در جیبتون حمل کنید بدون این که اذیتتون کنه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولد هست و نوان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد یعنی شما میتونید محتواهای مختلف رو در این نمایشگر با تاخیر حداقلی مشاهده کنید. اما یه خوبی دیگه ای هم که این گوشی داره حداکثر روشنایی اون هست که 600 نیته که با این خصوصیت مسلما کار کردن با گوشی در محیط باز براتون راحت خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی 12 نانومتری مدیاتک هلیو G80 استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که در نور روز عکس و فیلم های خوبی رو ثبت ضبط میکنن. ظرفیت باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت هست و طول عمری خوبی داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

گلکسی A04s از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

برسیم به دومین محصولی که تونسته در بین کهکشانی ها تا شش میلیون اسم در کنه و حسابی رضایت کاربران رو جلب کنه یعنی گلکسی A04s که یه گوشی با طراحی زیبا و صد البته اندازه ی سبک هست و از این رو بسیار خوش دسته. صفحه نمایش این محصول به اندازه ی 6.5 اینچ هست و رزولوشن خوبی داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اون 90 هرتزه که این نشون دهنده ی اینه شما با اسکرول کردن در نمایشگر محتواهای مختلف رو بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد. البته که حداکثر روشنایی این نمایشگر 400 نیت هست که با این عدد شاید کار کردن با اون در زیر نور خورشید کار راحتی نباشه. 

سامسونگ در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس ۸۵۰ استفاده کرده که برای کارهای روزمره قدرت و عملکردش خوبه. دوربین اصلی این گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت قابل قبولی دارن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و کیفیت خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

Galaxy A15 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در مقاله ی امروز به عنوان یکی از بهترین های سامسونگ تا 6 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی Galaxy A15که در سال 2023 عرضه شد و تا الان توسته رضایت خیلی ها رو جلب کنه. بدنه ی این محصول از پلاستیک براق و با کیفیت ساخته شده و تنها 200 گرم وزن داره که میشه اسمش رو در بین خوش دست ها نوشت.

سامسونگ برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده که این یه مزیت بزرگ برای گوشی با این قیمت هست. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 90 هرتزه و اسکرول روانی داره همچنین حداکثر میزان روشنایی هم 800 نیته که بسیار عدده خوبیه. 

در بخش پردازنده از یه تراشه ی MediaTek Helio G99 استفاده شده که عملکرد خوبی داره. باتری اصلی هم دارای سنسور 50 مگاپیکسلی هست و میتونه عکس ها و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنه. باتری هم از اون جایی که ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی داره طول عمر قابل قبولی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی