|

محبوب ترین چیدمان مبل منحنی یا کرو / اینجوری واقعا خونت جذاب میشه این خط این نشون

مبل ها سبک های مختلفی دارند که خب مبلمان منحنی یا کرو هم یکی از اونهاست اما اینکه چجوری بچینیم یکم دشواره که در این مطلب میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان از دست وسایلی محسوب میشه که اصلا امکان نداره ایرانی باشید و دوستش نداشته باشید. آخه میدونید که اصلا تو ذات و وجدیت ما ایرانی ها این موضوع هستش که تجملات رو خیلی دوست داریم. از مبل های استیل سلطنتی گرفته تا مبلمان راحتی که خب تو خونه های حتی متراژ پایین می بینیم بزور و تو هم تو هم چیدمان شدند. و این دقیقا همون ذات و درونیت تجمل گرایی رو میرسونه که اغلب ما ایرانی هم درونمون هست. 

اما بگذریم و برسیم به اصل مطلب. اینکه منو شما تو خونمون مبلمان داریم اصلا بُعد منفی نداره و اتفاقا مبل یکی از اصلی ترین لوازم هر خونه ای هستش که به شدت ضروریه چون هم کاربرد داره و هم زیبایی. مبلمان درست به مانند دیگر آیتم ها انواع مختلف داره که بسته به بودجه و البته سلیقه و خواسته شما انتخاب میشه. اکثر افراد از مبل هایی با سبک کلاسیک و یا چستر استقبال دارند در حالی که نمیدونن سبک هی دیگری همچون مبل های کرو و منحنی چقدر میتونه تو فضا خوشگل بشه و البته خاص! میپرسین این سبک چه مدلیه؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا با مبلمان کرو یا منحنی آشنا بشیم و ببینید چقدر میتونه خونه و فضای شما رو متفاوت از دیگر خونه ها کنه.

چیدمان مبل منحنی کرو

چیدمان مبلمان منحنی یا کرو در پذیرایی های مختلف

در واقع به طور کلی میشه گفت مبلمان منحنی نیز به مانند دیگر مبلمان مزایا و معایب خاص خودش رو داره که پیش از خرید آن حتما باید به این موارد توجه داشت. مثلا اینکه چیدمان مبل منحنی چقدر میتونه تو پذیرایی و نشیمن خوب باشه نکته ایه که در هنگام انتخاب باید بهش توجه کنیم. اگر شما یک مبل منحنی خریداری کنید، در واقع به دلیل سبک چسبیده بودنش محیط رو صمیمانه و خونگرم تر کرده اید و با توجه به ظاهر به شدت زیبایی هم که داره، میتونه نظر افراد برو به خوش کاملا جلب کنه. مبلمان پذیرایی به شکل نیم دایره و منحنی ، اما دقیقا به همین دلیل چسبیده به هم بودنش برای بسیاری از آپارتمان هایی که متراژ پایینی دارند باعث ایجاد مشکل و نازیبایی میشه. 

چیدمان مبل منحنی کرو

چرا که شما وقتی یه مبل جدا و تکه ای خریداری میکنید، میتونید به هر سبکی که دلتون میخواد چیدمانش کنید! اما بعد از خرید و جای گذاری مبل منحنی می ینید که ای دل غافل، این که اصلا هیچ جوره تو متراژ پایین خونه من جا نمیشه و یا اینکه اگر هم بشه اصلا قشنگ نیست! اونچه که مشخصه اینه که این سبک از مبلمان میتونه برای فضاهای متعادل خوب باشه و مناسب! اینجوری هیچ مشکلی برای دکوراسیون پیش نخواهد آمد.

چیدمان مبل منحنی کرو

ایده آل ترین سبک چیدمان مبل منحنی تو خونه های خاص

یکی از راحت ترین سبک های چیدمان مبلمان منحنی و یا نیم دایره اینه که کنار پنجره و یا دیوار منحنی قرارش بدید. این کار باعث میشه تا کاملا اون دیوار پوشیده بشه و هیچ گونه فضای پرتی وجود نداشته باشه. شما میتونید خیلی خوشگل و زیبا از یک دست مبلمان بزرگ منحنی برای یک دیوار بزرگ استفاده کنید، و یا اینکه اگه دلتون میخواد از یک دست مبل منحنی کوچیک تر بهتره بگیرید و سپس با پاف ها و یا مبل های تکی کوچیکتر در اطراف مبل منحنی رو بپوشانید. این روش یکی از بهترین دیزاین ها برای دیوار یا منحنی هستش چرا که بیشتر خونه ها دیوار صاف دارن و راحتن.

چیدمان مبل منحنی کرو

چیدمان مبل منحنی تو فضاهای کم چه مدلیه؟

گاهی اوقات هم پیش میاد که فضای مورد نظر ما کمه و دارای گوشه های فراوون که خب در چنین حالتی احتمالا فکر می کنید که استفاده از مبل های معمولی بهتره چرا ون داری گوشه هستند، در حالی که اصلا اینچنین نیست و پیش میاد وقت هایی که استفاده از مبلمان منحنی برای فضاهای اینچنین بهتره چرا که مبل معمولی رو نمیشه چید و میره تو هم تو هم، اما منحنی به راحتی جا میگیره و با توجه به اینکه خودش مدل داره، دیزاین فضا رو میسازه. 

چیدمان مبل منحنی کرو

مبل منحنی رو بزار وسط خونه ولی اینجوری خوشگل

فضای دیگه ای که برای قرار دادن مبلمان منحنی میشه پیشنهاد داد جاهایی مثل نقطه مرکزی هر خونه هستش که به راحتی میتونید مبل رو نقطه جلب توجه سالن یا پذیرایی تون قرار بدید. این نقطه کانونی میتونه شومینه، تلویزیون، یه پنجره بزرگ و یا هر عنصر دیگه یا باشه. در واقع فرم منحنی این مدل مبل باعث میشه که تموم تمرکز و توجه به سمت همون نقطه کانونی جلب بشه و نقطه قوتی تو چیدمان شما به وجود بیاد که خب در سبک خودش زیباست. به جهت داشتن ایده هم میتونید یه مبل دایره ای رو رو به روی نقطه کانونی قرار بدید و هم میتونید دو مبل نیم دایره رو به شکل عمود بر نقطه کانونی چیدمان کنید و تمام.

چیدمان مبل منحنی کرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی