|

ایده برای پوشاندن کاشی های قدیمی آشپزخانه / قبلیا رو نکَن جدید بزن این راه حل ارزونه

در این مقاله راه حل هایی برای پوشاندن کاشی های قدیمی بهتون ارائه کردیم که میتونه براتون جالب و کاربردی باشه و به کارتون بیاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تغییر دکور میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر بذاره چرا که بالاخره چیدمان خونه بعد از یه مدت میتونه برای آدم تکراری بشه ولی خب همینجوری هم نمیشه که دکور تغییر داد مثلا در صورتی که اصول چیدمان مبل در پذایرایی مستطیل رو ندونید و بعد همینجوری دلی اقدام به تغییر دادن جای مبلمان کنید و هر جا که دوست داشتید و به نظرتون خوب بود اون رو بذارید احتمالا نتیجه ی خوبی حاصل نشه چرا که درسته در دکور باید سلیقه هم دخیل باشه ولی باید علم و آگاهی رو هم توی اون به جریان انداخت تا یه چیدمان اصولی و زیبا دست و پا کرد که با هر بار دیدنش حظ کنید.

البته که در تغییر دکوراسیون موارد دیگه ای مثل اطلاع از مد روز و ترندها، متراژ خونه و حتی قیمت هم بسیار مهمه مثلا خیلی ها به دلیل گرون بودن مبلمان به دنبال مبلمان زیر 50 میلیون هستن که اقتصادیه ولی نباید کیفیت رو قربانی قیمت کرد بنابراین خوب باید جنس ها رو بررسی کنن تا یه محصول با کیفیت خوب تهیه کنن چون بعضی از وسایل هستن در منزل که امکان تغییر دادن و نو کردن اون در مدت زمان کم وجود نداره و باید برای زمان طولانی باهاشون سر کرد مثل مبل، فرش و... که کاشی های آشپزخانه هم یکی از این وسایل هست و امروز در این مقاله میخواهیم چند تا ایده برای پوشاندن کاشی های قدیمی در این فضا بهتون بدیم از عوض کردن کلی کاشی ها ارزون تر درمیاد، پس با ما همراه باشید.

کاش اصل

کاشی جدید رو روی کاشی قدیمی بچسبونید

یکی از رایج ترین راه ها که برای تغییر دکوراسیون در آشپزخانه و کاشی های اون چسبوندن کاشی های جدید روی کاشی هایی قبلی هست خصوصا در فاصله ی بین کابینت ها و دیوار که بشیتر توی چشم هست و خانوم ها علاقمند هستن که این فضا شیک و زیبا باشه برای همین شاید خیلی ها تنها کاشی های این قسمت رو عوض کنن و حالا بقیه ی کاشی ها رو رنگ کنن تا این روش براشون ارزون تموم بشه.

برای چسبوندن کاشی های قدیمی روی کاشی های جدید باید کاشی و چسب کاشی فراهم کنید و بعد کاشی های قبلی رو بررسی کنید که یه موقع کنده شده و یا لق نباشن چون به عنوان پایه و بیس لازم هست که تو جای خودشون محکم باشن. در صورتی هم که یه کاشی سست بود اون رو با کمک چسب محکم کرده و بعد کاشی جدید رو روی اون بچسبونید و با درصورتی که مایل بودید میتونید به کلی بکنار بذاریدش و اون قسمت رو با زدن چسب فراوون پر کنید و بعد کاشی جدید رو بزنید.

کاش44

کاشی ها رو رنگ کنید

یکی دیگه از روش های دیگه برای خلاصی از شر کاشی های قدیمی و دمده که میتونه تغییر و تحول شگرفی در فضای آشپزخانه ی شما ایجاد کنه و بسیار هم براتون ارزون دربیاد رنگ کردن کاشی هاست؛ برای این منظور شما تنها نیاز دارید که یه رنگ که مناسب کاشی و سرامیک هست تهیه کنید و بعد با استفاده از پیستوله و قم اون ها رو رنگ آمیزی کنید.

نکته ای که باید بهش دقت کنید اینه که بهتره به سراغ رنگ های پلاستیکی که ضد آب هستن و مخصوص کاشی و سرامیک اند برید و ازشون برای این منظور استفاده کنید تا دووم بیشتری داشته باشن. در بیشتر مواقع هم برای پیاده سازی این روش از رنگ اپوکسی براق و یا رنگ های آکریلیک استفاده میکنن.

کاش4654

کاش54647

از استیکر و یا برچسب کاشی استفاده کنید

یکی از را های ساده و راحت که مثل آب خوردن هست و زحمت های کارهای قبلی رو به همراه نداره استفاده کردن از برچسب و استیکر کاشی و سرامیکه که برای این منظور فقط باید طرحی که موردنظرتون هست رو تهیه کنید و با برداشتن لایه ای که روی بخش پس دار اون هست برچسب رو روی کاشی بچسبونید.

خوشبخاته این روزا هعم تنوع این مدل از برچسب ها بسیار بالاست و قیمتشون هم مقرون به صرفه هست و کاربریشون هم مثل آب خوردنه و نیازی به این که مهارت خاصی داشته باشید نیست و هر کسی میتونه از پس اون بربیاد. یکی از مزیت هایی که این روش داره هم این هست که شما میتونید بعد از گذشت یه مدت برچسب رو تعویض کنید و تغییر دکور بدید که روحیه تون هم عوض بشه فقط باید حتما به ابعاد و اندازه ی کاشی ها دقت کنید تا موقع خرید برچسب اندازه ی اونا رو خریداری کنید.

کاش45486

کاش برچسب51

کتاش برچسب6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی