|

خارجی های استقلال و پرسپولیس الگو شدند

استقلال و پرسپولیس در تاریخ خود بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار خارجی خیلی زیادی نداشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

مامه تیام و دیاباته و جانواریو و جباروف در استقلال و نیلسون، بشار رسن و فرناندو گابریل در پرسپولیس در دسته معدود خارجی های موفق تاریخ دو باشگاه هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما امسال نفراتی در دو تیم حضور دارند که جزو بهترین خارجی های تاریخ سرخابی ها هستند و به نظر می رسد اگر بخواهیم تیم منتخبی از خارجی های برتر تاریخ استقلال و پرسپولیس گزینش کنیم، حتما نام نفرات امروز دو تیم در فهرست مورد اشاره قرار می گیرد.

امیدواریم با رفتن دو باشگاه محبوب تحت نظارت دو مجموعه قوی و استخواندار، از این به بعد به دنبال جذب بازیکنانی جوان و آینده دار به خصوص از کشورهای آسیایی رو به پیشرفت مثل ازبکستان و عراق باشیم. ایمان داشته باشید لیگ برتر ایران می تواند مرکز ثقل حضور ستارگان درجه اول منطقه در سالهای پیش رو باشد. بازیکنانی مثل اورونوف که رفته رفته تبدیل به تکنیکی ترین بازیکن لیگ ایران می شود، می توانند الگوی جذب بازیکنان خارجی خوب باشند.

سال آینده منتظر حضور خارجی های بهتری در لیگ هستیم تا رفته رفته برخی از بازیکنان پرسن و سال خارجی شاغل در لیگ برتر که رفته رفته به سن 40 نزدیک می شوند، کنار بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی