|

منتظر جدال جذاب این دو ستاره در دربی باشید!

یکی از جذاب‌ترین جدال های دربی 103، بدون شک نبرد دو ستاره ازبک سرخابی‌ها خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جلال‌الدین ماشاریپوف در خط میانی استقلال و اوستون رستم اورونوف در خط میانی پرسپولیس، آماده نبردی نفس‌گیر برای برتری در این مسابقه حساس هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هر دو بازیکن سابقه بازی در تیم ملی ازبکستان را دارند و از تکنیک و قدرت بالایی برخوردارند. ماشاریپوف با تجربه بیشتر و سابقه گلزنی در 60 بازی ملی، در مقابل اورونوف جوان‌تر و سرعتی قرار می‌گیرد که در 25 بازی ملی 5 گل به ثمر رسانده است.

نکته جالب این است که هر دو بازیکن در اولین بازی فیکس لیگ برتری خود موفق به گلزنی شده‌اند و در دربی هم امید گلزنی تیم خود را دارند.

رقابت این دو ستاره ازبک، سوژه داغی در محافل فوتبالی شده است. بسیاری از کارشناسان و هواداران منتظرند تا ببینند کدام یک از این دو بازیکن، عملکرد بهتری در دربی 103 ارائه خواهد داد و می‌تواند تیمش را به پیروزی برساند.

احتمالاً هر دو بازیکن در پست وینگر چپ به میدان خواهند رفت. اما اگر در طول بازی جای خود را عوض کنند، احتمال مواجهه و تقابل مستقیم آنها در زمین وجود دارد که می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

دربی 103 فرصتی برای ماشاریپوف و اورونوف است تا توانایی‌های خود را به رخ رقیب و هواداران بکشند و نشان دهند که کدام یک از آنها خرید بهتری برای تیمشان بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی