|

شب یلدا هرچی میخوای تیپ بزن تا اکسسوری و زیورآلات نباشه بی فایدست / خوشگله شب چله شو

اکسسوری یکی از مهمترین بخش های لباس شب یلدا می باشد و می تواند استایل شما را بسیار جذاب کند. برای انتخاب اکسسوری یلدایی ما کمکتان می کنیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب یلدا ریشه در دل تاریخ کهن و چندهزارساله‌ی ایران دارد و تا امروزه نسل به نسل زنده نگه داشته شده است. از دوران قدیم تا امروز، مردم از غروب آخرین روز آذر ماه دور هم در مهمانی خانوادگی جمع می‌شدند تا طولانی‌ترین شب سال را در کنار هم بگذرانند تا به استقبال زمستان و بلند شدن روزها بروند. بنابراین در شب یلدا برای داشتن ظاهری زیبا و منحصربه فرد فقط کافی است در انتخاب لباس تم این مهمانی را رعایت کنید و با استفاد درست و به جا از اکسسوری های مخصوص این شب به ظاهر خود جذابیت و زیبایی اضافه کنید.

بسیاری از افراد از اکسسوری شب یلدا به عنوان نمادی از این شب، در پوشش خود استفاده می کنند تا به مهمانی خود تم یلدا دهند. اکسسوری یکی از مهمترین بخش های لباس شب یلدا محسوب می شود و می تواند استایل شما را بسیار جذاب کند. برای انتخاب اکسسوری یلدایی مناسب در این شب بهتر است از نمادهای این شب باستانی الهام بگیرید تا با فضا و سبک مهمانی همخوانی داشته باشید. رنگ قرمز و سبز دو رنگ اصلی این شبطولانی هستند و بهتر است که اگر می خواهید از یک اکسسوری رنگی استفاده کنید حتما از این دو رنگ انتخاب کنید، بنابراین برای انتخاب درست بهتر است اول با انواع اکسسوری و چگونگی کاربرد آن ها در استایل آشنا شوید!

زیورآلات نماد شب یلدا

اگر عاشق زیور آلات خاص هستید میتوانید از اکسسوری های شب یلدا مانند گردنبند، انگشتر، دستبند و یا گوشواره هایم خصوص این شب طولانی استفاده کنید را در این شب استفاده کنید اکسسورهای شب یلدا غالبا برگرفته از فصل پاییز، میوه های این فصل، رنگ برگ های درختان در پاییز و فرهنگ ایران باستان هستند.

گوشواره

انگشتر

دستبند

گردنبنمد

توربان 

یکی دیگر از اکسسوری ها برای سر و مو خانم ها توربان و تاج گل است که شاید برایتان جالب باشد تا بدانید امروزه خیلی بیشتر از روسری هاطرفدار دارند. مناسبت‌ هایی مانند شب یلدا به دلیل بعد فرهنگی و اصالت ملی ای که دارند برای تمام خانواده‌ ها مهم هستند. در نتیجه پوششی که شما برای این مراسم‌ ها در نظر می‌ گیرید بسیار حائز اهمیت می‌ باشد.

f0011ef9729378259f53f4d3d42c1ad3

77c5045e882e12643534e28dec195991

تل های یلدایی

یکی از اکسسوری های زیبا و جذابی است که مورد توجه خانم ها و دختران خوش سلیقه و خاص پسند قرار می گیرد. تل یلدایی رنگ قرمزی داشته و با میوه های خشک شده یا مصنوعی، مروارید، سنگ و نگین های قرمز تزئین می شود اگر طرفدار تل هستید حتما استفاده کنید!

تل

151fdde05fac9e73078c20370cf5eeae

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی