|

اکسسوری های ترند ۲۰۲۳ را بشناسید

اکسسوری های ترند سال که از شما یک ملکه میسازن؛ از چوکر گرفته تا گوشواره نامتقارن!

اکسسوری ها همیشه نقشی جذاب و تاثیرگذار در ظاهر ما داشتند اما با این فرق که ترند ها عوض میشن و در این مطلب با مد و ترند 2023 قراره آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا استفاده از اکسسوری در استایل میتونن به شدت تاثیر گذار باشه. اکسسوری ها خیلی ساله که در استایل انسان ها وجود دارن، اما خب درست به مانند آیتم های دیگر با توجه به ترند و مد تغییر می کنن که خب مثلا تا همین چند سال پیش می دیدیم انگشتر های بزرگ گل گلی مد بود و حالا اصلا جایی در استایل بانوان شیک پوش نداره. اکسسوری ها به مانند وسایل دکوری کوچیک تو خونه می مونن که با داشتنشون و البته استفاده درست ازشون ظاهری به شدت زیباتر خواهید داشت. 

اما شاید خیلیا ندونین کدوم اکسسوری برای کدوم استایل مناسبه و یا اصلا کدوماشون برای همه استایل ها مناسبه! اگر از دست بانوانی هستید که علاقه مندید تا با مد روز پیش برید و حالا هم از ترند 2023 با خبر بشید و استفاده کنید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا به پاسخ سوال های خود برسید.

گردنبند های ترند 2023 کدام اند؟

قطعا و بی شک میشه گفت یکی از آیتم های مورد پسند خانوما چه برای مهمانی و چه با استایل بیرون و مانتو، گردنبند هستش که میتونه ظاهری آراسته همراه با جزئیات بسازه. گردنبند ها برای همه گروه های سنی فوق العاده هستند که خب اگر توانایی خرید طلای آن را ندارید، به راحتی میتونید از گزینه های جایگزین مثل نقره و استایل و آبکاری طلا استفاده کنید. 

Untitled

گردنبند های چند لایه و چوکر

استفاده از چند گردنبند با طول‌ های مختلف که به گردنبند چند لایه معروف هستش، از اکسسوری های ترند سال ۲۰۲۳ می‌باشد که گردنبند چوکر، آیتم اصلی این ست‌ ها محسوب میشه و واقعا جذابه. چوکرها در کنار چند مدل یا پلاک متفاوت در زنجیرهای ساده و نازک یا قطور قرار می‌گیرند که میتونن استایلی اسپرت برای شما بسازند.

اگر شما هم از علاقمندان این سبک گردنبند هستید هم میتونید به صورت یکجا و ست شده خریداری کنید، و هم اینکه زنجیر های مجزا رو در کنار هم با تناسبی خاص چیدمان کنید و اونچه که سلیقه خودتون هست رو اعمال کنید. سعی کنید تا زنجیر کوتاه و ساده رو نزدیک گردن و زنجیرهای با پلاک کوچیک رو کمی پایین‌ تر قرار بدید و در آخر هم بلندترین زنجیر رو با پلاک بزرگ‌ تر بیاویزید.

Untitled

آویز های زنانه مخصوص رو لباس

قطعا آویز های روی لباس طرفداران خود را دارند، که کم هم نیستند. برای روی مانتو یا شومیز و حتی بافت میشه از گردنبند های بلندی استفاده کرد که مخصوص اینچنین کاری می باشند. آویزهای رو لباسی ترکیب پلاک‌ های برند لویی ویتون، بولگاری و … با مهره‌هایی ساده و کار شده، از شیک ترین مدل گردنبند های ترند سال 2023 است که طول بلندشون روی لباس میتونه جلوه بی نظیری به تیپ و ترکیب استایل شما بده.

این سبک گردنبند ها به صورت تک لایه مد این روزا می باشند چرا که چند لایه بلند برای سال ها پیش بود و حالا به طور تک مورد استفاده بانوان جذاب قرار می گیرد.

Untitled

و اما گوشواره های ترند 2023؛ گوشواره های ظریف

قبل تر ها تنها استفاده از یک گوشواره مد بود و بعد دیدیم شدن دو تا و سه تا و … همینجوری بیشتر شدن. این روزها تعداد زیاد گوشواره ترند 2023 هستش اما با این فرق که مدل های سبک متفاوتی داشته باشند و همگی مثلا به صورت حلقه ای و یا میخی نباشند! بلکه در مدل های مختلف میخی، حلقه‌ای و ماری و آویز و سایر طرح‌ ها ترکیب بشن و در نهایت ستی زیبا بسازند که اصلا دارای یکنواختی نیست. 

Untitled

گوشواره های نامتقارن

استفاده از گوشواره های نامتقارن شاید خیلی دیده نشه، اما در این چند سال اخیر به خصوص امسال ترند شده که خب میشه گفت جسارت و زیبایی خاصی هم داره. این سبک گوشواره ها در حالی که شاید حتی ذره ای شبیه به هم نباشند و نامتقارن انتخاب بشن، اما هماهنگی لازمه رو با هم دارند که خب شما باید در این موضوع دقت داشته باشید.

Untitled

جواهرات مرواریدی ترند 2023

جالبه که جواهرات مرواریدی از دست ترند هایی محسوب میشن که همیشه رو مد هستند و جذابیت زیادی به استایل شما می بخشند، البته همراه با درخشندگی و خانومیتی خاص. از این سبک اکسسوری میتونید در انواع مختلف گردنبند، دستبند، گوشواره و حتی گیره سر استفاده کنید تا ظاهری زیبا و دلنشین داشته باشید.

انگشتر در تعداد بالا

تا همین پارستل انگشتر های حلقه ای نازک در تعداد چند تایی به شدت مد شده بود. البته که حتی حالا هم رو مد و ترند هست، اما خب بیشتر دیده میشه انگشتر هایی که بزرگ و قابل توجه هستند در تعداد دو سه تایی که دست خانوم ها می بینیم. جالبه که استفاده از این انگشتر ها شاید قبلا خز خطاب میشد اما حالا نه تنها اینچنین نیست، بلکه ناخودآگاه ظاهری زیبا به ذهن ما میرسونه. 

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی