|

ساعت زنانه ترند 2023 که استایل شما رو لوکس خواهد کرد؛ با این ساعتای مچی بی نظیری

این روزها دیگه ساعت شده یکی از اکسسوری های مهم و لوکس تو ظاهر هر خانومی که در این مطلب قراره با ترند ترین مدل ساعت های 2023 آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خرید ساعت زنانه و یا دخترانه از دست آیتم هایی هستش که برای بانوان خوش سلیقه اهمیت بالایی داره، چرا که با پیشرفت مد و ترند ساعت مچی خیلی میتونه تو زیبایی و لوکس شدن هر چه بیشتر و البته تکمیل استایل تاثیرگذار باشه. اکسسوری ها به مانند مجسمه و آباژور و وسایل ریز خونه هستند که به چیدمان خونه جون میدن و زیباترش می کنند. شما اگر اکسسوری هی مناسب خودتون رو داشته باشید و استفاده کنید اونوقته که متوجه جذابیت و آراستگی هر چه بیشتر ظاهر خود خواهید شد.

در این مقاله قراره با ساعت های مچی زنانه ترند 2023 برای بانوان خوش سلیقه آشنا بشیم که با خریدشون به گفته های متن بالا می رسید.

ساعت زنانه دنیل ولینگتون مدل DW00100583

در حال حاضر یکی از ترند ترین ساعت های زنانه دنیل ولینگتون می باشد که با بهره گیری از مدل های قدیمی طراحی شده و مورد استقبال قرار گرفته چرا که قاب مستطیل شکلی داره که شباهت بسیاری به ساعت های قدیمی با قاب مربع و مستطیل می باشد. این مدل ساعت با طراحی مدرن و مینیمال تونسته ظاهری بسیار زیبا و شیک برای بانوان ساده پسند داشته باشه.

86359645

ساعت زنانه کاسیو مدل BGA-260FL-7ADR

اما برخی از بانوان هستند که به ساعت های سبک اسپرت علاقمند هستند که خب در این حالت باید بگیم ساعت مچی زنانه کاسیو با این مدل میتونه گزینه ای بسیار جذاب و خواستنی برای شما باشه که البته این سبک حالتی نیمه اسپرت و دخترانه داره و برای رنج سنی نوجوان و جوان تا حدود سن 28 سال مناسبه. این ساعت برای استایل های بهار و تابستانه بی نظره و زیبایی دوچندان به ظاهر شما خواهد داد.

693896

ساعت زنانه جویسا مدل JW-J8.775.M

بی شک یکی از بیارین و فشن ترین ساعت ها برای معرفی برند سوئیسی جویساست. این ساعت با طراحی فشن و عملکردی بسیار عالی تونسته به محبوبیت خوبی برسه. این ساعت مناسب مهمانی ها و مجلس ها می باشد که یک ساعت زنانه با قاب مربع است و صفحه آن در دو رنگ پرطرفدار این روزها یعنی آبی و سبز تولید می‌شوند. همونطور که در قاب این ساعت مشخصه انگاری تیکه های ریزی از طلا داره که باعث میشه تا ظاهر این ساعت لوکس تر دیده بشه و گران تر نمایان شه.

96386

ساعت زنانه پیر لنیر مدل 316B990

ساعت اتوماتیک با طراحی اسکلتون یکی از جذاب‌ ترین ساعت‌ هایی محسوب میشه که هر خانوم خوش سلیقه‌ای میتونه در بین اکسسوری‌ هاش اون رو داشته باشه. دلیل معرفی این ساعت پیر لنیر به عنوان یک ساعت زنانه شیک با موتور اتوماتیک، قیمت بسیار مناسبی هستش که داره. این مدل ساعت مچی اسکلتون رو برای استایل‌ های رسمی در جلسات مهم کاری یا مهمانی ها به شدت پیشنهاد می کنیم. رنگ سفید این ساعت بند چرمی و طراحی شیک و ظریفش دست شما رو برای ست کردن با بیشتر لباساتون باز نگه میداره.

9+85+

ساعت زنانه استورم مدل 47510/S

خب به دلیل اینکه ما در ابتدای متن اشاره کردیم قراره تعدادی از ساعت های زنانه ترند رو معرفی کنیم، اصلا حیف بود که از این ساعت یاد نکنیم و اسمش رو نبریم. ساعت هوشمند تورم با مدل ذکر شده به نحوی طراحی گشته که برای خانوما و هم برای آقایون مناسبه. پس اگر قصد خرید ساعت ست دارید و از طرفی هم از علاقمندان ساعت هوشمد هستی حتما این ساعت رو در نظر بگیرید. از این ساعت بند حصیری میشه هم بریا استیل روزانه و هم برای محل کار استفاده داشت چرا ک بند حصیری ان خیلی راحت میاد رو دست و حس خوبی رو به شما هدیه میده. از ویژگی های این ساعت میتوان به اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، نظارت بر سلامت، کنترل از راه دور دوربین موبایل، قدم شمار، کنترل موسیقی، نمایش ضربان قلب و … اشاره کرد.

6356465

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی