|

لباس های ترند پاییز 2023 که اگه نداشته باشی یه جای کار میلنگه / با اینا شهرو قشنگ کن

هر خانومی باید لباس های مخصوص پاییز رو بشناسه تا بتونه در این فصل زیبایی بدرخشه و توی خوشتیپ ترین حالت خودش قرار داشته باشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی ها در خصوص مد و پوشاک ابتدایی ترین قواعد رو میدونن و این میتونه به خاطر گسترش شبکه های مجازی مثل اینستاگرام باشه چرا که مثلا توی این فضا حداقل برای یکبار هم که شده با پست های مربوط به مد و فشن روبه رو شدیم که توی اون ها در خصوص درست پوشیدن و ست کردن یه لباس با لباس های دیگه صحبت شده و خب ماهم جذب شدیم که به سراغ دونستن این موضوع بریم. حالا در طول این مقاله قصد داریم که در خصوص لباس های مخصوص پاییز براتون بگیم که با توجه به قرار داشتنمون توی این فصل میتونه برای خیلی هامون جذاب و مهم باشه.

در وهله ی اول در خصوص لباس های مخصوص پاییز باید به جنس این لباس ها دقت کنیم چرا که پارچه ی اون ها باید طوری باشه که قابلیت گرم نگه داشتنمون رو داشته باشه و از طرف دیگه چون توی این فصل یه مقدار هوا یهویی سرد و گرم میشه نباید این لباس ها طوری باشه که موقعی که یه مقدار هوای پاییزی رو به گرمی رفت بهمون احساس گرما بدن. توی گام بعدی باید سراغ اون دسته از لباس ها برید رنگبندی اون ها مناسب این فصل هست که دیگه از اینجا بحث زیبایی شروع میشه و البته سلیقه ی استایل شما که دوست دارید بیشتر راحت و اسپرت بپوشید و یا رسمی و خانومانه. حالا در ادامه چند تا از مهم ترین لباس های مخصوص پاییز رو براتون معرفی میکنیم.

لباس های مخصوص پاییز

انواع شلوار های جین تیره از لباس های مخصوص پاییز 

یکی از گزینه هایی که میتونه این باور رو برای هر کسی به وجود بیاره که فصل خزون رسیده رفتن به سراغ شلوارهای جین تیره. شما میتونید برای رنگبندی این شلوارها سرتاغ یه سری از رنگ های خنثی برید مثل طوسی، مشکی و یا آبی پررنگ تا به راحتی بتونید اون ها رو با بافت های مختلف و رنگی ست کنید. در صورتی که میخواهد شلوار جینتون توی استایلتون بیشتر به چشم بیاد میتونید سراغ شلوارهایی به رنگ های سبز زیتونی، قهوه ای شکلاتی، نارنجی و یا قرمز تیره برید و بعد بافت و لباستون رو از میون رنگ های خنثی انتخاب کنید.

لباس های مخصوص پاییز

لگ از لباس های مخصوص پاییز 

این روزا لگ ها رو در هر فصلی میتونید بپوشید چرا که این مدل پوشش ها برای این که یه استایل اسمارت کژوال و غیر رسمی بزنید عالی هستن. با وجود لگ ها شما میتونید بهترین استایل های رسمی و غیر رسمی رو داشته باشید و این روزها هم که داریم به سمت سرما میریم میتونید از لگ های خز دار هم استفاده کنید. شما میتونید لگ ها رو با سوییشرت، پیراهن های یکسره و یا یه کت گرم تو این فصل ترکیب کنید همینطور برای رفتن به باشگاه هم میتونید یه هودی با لگ و جوراب های ساق بلند بپوشید طوی که جوراب ها تا وسط ساق پاتون بیاد.

شما میتونید برای کفش ست مناسب با انواع لگ بسته به استایل کلیتون به سراغ لوفرهای مخمل و یا در صورت رسم تر بودن استایل سراغ بوت های بلند تا زانو برید.

لباس های مخصوص پاییز

کت جین از لباس های مخصوص پاییز

کت های جین از کت های جنس پشمی سبک تر و از کشبافت های پشمی سنگین تر هستن که همین موضوع اون ها رو به یکی از بهترین ها نه تنها به عنوان لباس مخصوص پاییز بلکه برای فصل زمستون هم تبدیل میکنه. شما میتونید یه کت جین که دارای برش هست و رنگ روشنی داره رو خیلی خوب با یه بافت پشمی سفید و یا تیشرت ست کنید و در صورتی هم که میخواهید یه استایل رسمی بهم بزنید میتونید سراغ کت های جین به رنگ های آبی تیره و یا مشکی برید.

لباس های مخصوص پاییز

کاپشن آستین حلقه ای از لباس های مخصوص پاییز

اگر دنبال یه لباس گرم که در عین حال خیلی هم شیک باشه هستید که توی این فصل بتونید با خیال راحت به سراغش برید کاپشن های آستین حلقه ای رو فراموش نکنید و به کمد لباساتون اضافش کنید. یکی از خوبی هایی که این نوع کاپشن ها دارن تنوع بالا در رنگبندی اون ها ست البته که بهتره رنگ های خنثی اون ها رو انتخاب کنید تا بتونید خیلی راحت تر با لباس های دیگه از زیر اون ها رو هماهنگ و ست کنید. شما میتونید این مدل کاپشن ها رو به راحتی با لگ ها، سوییشرت، هودی، کتونی و انواع شلوار جین ست کنید.

لباس های مخصوص پاییز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی