|

برای استایل پاییزی چه رنگ هایی را استفاده کنیم؟

دیگه وقتشه کم کم با رنگ های پاییزی آشتی کنی؛ استایل پاییزی با این رنگا یه چیز دیگه است

استایل پاییزی

معرفی جدیدترین استایل های پاییزی و رنگ های ترند پاییز 1402 در شایانیوز؛ استایل پاییزی دخترانه و استایل پاییزی دانشجویی به همراه عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تمام زیبایی دنیای ما در رنگ ها خلاصه می شود؛ یک لحظه دنیا را سیاه و سفید تصور کنید ، به نظرتان چقدر تکراری و کسل کننده می تواند باشد؟ بله قطعا بسیار زیاد، پس از معجزه رنگ ها غافل نشوید چه در زندگی روزمره چه در استایل و انتخاب لباس هایتان. البته فراموش نکنید که انتخاب رنگ برای استایل کاملا به فصلی که در آن حضور دارید بستگی دارد، برای مثال رنگ هایی که برای استایل پاییزی استفاده می شود برای استایل تابستانی مناسب نیستند و یا برعکس رنگ هایی که برای استایل تابستانی استفاده می شوند برای استایل پاییزی دخترانه مناسب نیستند. البته تا حد زیادی انتخاب رنگ نسبت به سبک استایل شخصی و یا سلیقه اراد می تواند تغییر کند ولی به صورت کلی برای پاییز، بعضی ها رنگ های گرم رو دوست دارند، بعضی ها هم رنگ های سرد را. ولی ما در این مقاله متداول ترین ترکیب های رنگی لباس رو برای استایل پاییزی با استاندارد های مد و پوشاک جهانی برایتان آماده کرده ایم.

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند بر روی انتخاب رنگ استایل پاییز تاثیر بگذارد رنگ پوست است؛ پس حتما قبل از انتخاب لباس های خود چه در تابستان چه در پاییز به رنگ پوست خود دقت نمایید زیرا هارمونی این دو با هم بر زیبا دیده شدن شما تاثیرگذار است. استایل پاییزی زنانه معمولا با رنگ‌ های گرم، طبیعی و جذاب آغاز می‌ شود. رنگ‌ هایی مانند نارنجی، زرد، قهوه‌ای، سبز زیتونی و بنفش ملایم در این فصل بسیار پرطرفدار هستند. از طرف دیگر، الگوها و طرح‌ هایی مانند خطوط ریز، گل‌ ها و برگ‌ ها نیز در لباس‌ ها مشاهده می‌ شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل پاییزی البته به سبک 1402 آشنا شوید.

استایل پاییزی دخترانه

استایل پاییزی دخترانه

استایل پاییزی با آبی کاربنی یه چیز دیگه است!

اولین ترکیب رنگی ای که برای استایل پاییزی پیشنهاد می کنیم ترکیب رنگ آبی کاربنی به همراه یک رنگ خنثی مانند کرم یا طوسی است. پس اگر می خواهید استایل پاییزی را متفاوت تجربه نمایید بهتر این ترکیب را انتخاب نمایید تا هم جذاب و هم مناسب فصل لباس پوشیده باشید. آبی کاربنی اسم خود را از ورقه های کاربن گرفته است، ورقه کاربن یک کاغذ نازک با پوششی از موم و رنگ دانه می‌ باشد که بین دو ورق کاغذ معمولی قرار گرفته و برای کپی یک یا چند نسخه از یک سند اصلی استفاده می ­شود . ورق های کاربن در رنگ آبی و مشکی رایج هستند. آبی کاربنی مانند سایر رنگ های طیف آبی یک رنگ سرد و آرامش بخش می‌ باشد . این رنگ را می توان به عنوان نماد اعتماد، ایمان، حکمت، صداقت و وفاداری معرفی کرد.

استایل پاییزی دخترانه

استایل پاییزی دخترانه

برای استایل پاییزی پادشاه رنگ ها را فراموش نکنید

طوسی یکی از رنگ های خنثی است که لقب پادشاه رنگ ها را به خود اختصاص داده است و تا حدودی می توان گفت برازنده این لقب است، زیرا به راحتی با هر رنگی ست می شود و می توان گفت به همه می آید. استایل پاییزی یکی از استایل هایی است که رنگ طوسی برای آن بسیار زیاد استفاده می شود، پس اگر می خواهید پاییز را با حال و هوای پاییزی تجربه کنید طوسی را برای آیتم اصلی استایل خود انتخاب نمایید. طوسی از گروه رنگ خاکستری، رنگی است که ترکیبی از رنگ آبی را در خود دارد و به این علت در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد. پس رنگ طوسی ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سفید و کمی آبی است. مثلا ترکیب رنگ سرمه‌ای با سفید به تولید رنگ طوسی منجر می‌ شود.

استایل پاییزی دخترانه

استایل پاییزی دخترانه

ترکیب نارنجی یا آجری جان می دهد برای استایل پاییزی

یکی دیگر از رنگ هایی که برای استایل پاییزی به شدت پیشنهاد می شود و شما می توانید آن را به عنوان رنگ غالب استایل پاییزی خود انتخاب نمایید رنگ آجری یا نارنجی است. این رنگ ها دقیقا یادآور پاییز و برگ زیرون نارنجی و زرد این فصل زیبا هستند و به استایل شما دقیقا حال و هوای پاییز می بخشند. آجری به گونه‌ ای از رنگ نارنجی گفته می‌ شود که نامش را از رنگ آجر‌های ساخته شده از خاک رس گرفته است، زیرا دقیقا رنگ همین آجرها است و در دو طیف پر طرفدار در میان رنگ‌ ها همیشه می درخشد. اول سایه‌ ای که به رنگ قهوه‌ ای تمایل دارد و کمی صورتی در آن می‌ بینید و دومین سایه، متمایل به رنگ نارنجی و صورتی است.

استایل پاییزی دخترانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی