|

ساعت دیواری چی مده؟ / خوشگلیه خونه صد دست مبل چیتان پیتانی نیست دیتیل رو دریاب

ساعت دیواری ها انواع مختلفی دارند که متناسب با دکور خونه انتخاب میشن و در اینجا با انواع اونها آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه وسایل خونه از چه مواردی تشکیل بشه اهمیت زیادی داره. چرا که شما وقتی یه وسیله ای رو میخواین بخرین نباید تنها خوشگل بودنش رو حساب کنید و اینکه اون وسیله چقدر براتون کاربردیه، خیلی خیلی مهمه. زیبایی و کاربرد مواردی هستن که درست به میزان پنجاه پنجاه تاثیر گذارن و میتونن خونه زندگی شما رو تکون بدن. ساعت دیواری ها انواع مختلفی دارند که خب هم از نظر جنس و هم به لحاظ ظاهر متفاوت هستند. همه ما دلمون میخواد که ساعت دیواری رو جوری انتخاب کنیم که به دکوراسیون خونمون بیاد. ساعت های دیواری در دو نوع دیجیتال و آنالوگ هستند که خب بسته به سلیقه و خواسته شما انتخاب میشن. در این مطلب ما میخوایم با انواع مختلف ساعت دیواری که مد هستن آشنا بشیم. اگر شما هم دلتون میخواد یه ساعت دیواری خوشگل و خوب برای دیزاین خونتون انتخاب کنید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری روستیک چوبی با ظاهری متفاوت

ساعت دیواری چوبی یکی از ترند ترین مدل ساعت ها می باشد. به جرات میشه گفت این ساعت ها مرزهای خلاقیت و زیبایی رو حسابی جا به جا کردن و سبک نو از توجه به طبیعت رو به نمایش میگذارند. در واقع ساعت های روستیک سبکی هستند که با القای اصالت و صمیمیت، میتونن روح آرامش رو به محیط زندگی تزریق کنند. شما میتونید تموم این خوبی ها رو در کنار قیمت خیلی مناسبی که این ساعت ها دارند بگذارید تا متوجه بشید چه انتخاب خوبی برای زندگی و کار شما هستند. 

ساعت های روستیک انواع مختلفی دارند که در اینجا یکی از زیباترین مدل های اونها رو مشاهده می کنید.

ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری چند تکه یه های کلاسی خاصی به فضا میده

این مدل از ساعتها همونطور که اسمشون هم پیداست، به شکل چند تکه هستند و در کنار هم به شکل پازل چیده میشن. ساعت های چند تکه مدرن و جدید هستن که میتونن دیزاین خونه شما رو متحول کنند. این سبک از ساعت ها مدل های متنوعی دارند که بسته به دکوراسیون منزل انتخاب میشن.البته که از طرفی هم رنگ محیط مناسب ترین رنگ ساعت رو هم خرید کنید تا یه هماهنگی جذابی در محیط ایجاد بشه. ناگفته نمونه که به غیر از پذیرایی از این نوع ساعت میشه بیا اتاق خواب و حتی راهرو هم استفاده کرد، البته با اندازه هایی متوسط ت. این سبک ساعت ها برای اداره جات و اماکن تجاری نیز زیبایی خاصی داره و بسیار مناسبه.

ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری طرح یاس واسه خونواده های مهربون

این سبک از ساعت های دیواری به مانند مدل چند تکه هستش اما با ظاهری متفاوت تر که خب برای فضاهای اداری و فانتزی میتونه خیلی مناسب باشه زیبایی چیدمان رو چند برابر کنه. این نوع ساعت نیز در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید میشن. در اینجا با ساعتی از این سبک آشنا میشیم که با ظاهر منحصر به فردش، مرد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته. این مدل از ساعت میتونه مناسب خونه هایی باشه که خونواده ای مهربون هستند و دکوراسیونی نشات گرفته از طبیعت میخوان.

ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری والتر چوبی

ساعت دیواری والتر چوبی که برای دکوراسیون هایی که از جنس چوب هستند و دارای سبک قدیمی و کلاسیک می باشند، به شدت مورد پسنده. رنگ محیط و چیدمان شیری، قهوه ایی، کرمی و این نوع تم رنگی هم مناسب این نوع ساعت می باشند. طرح های متنوع و گوناگونی از این نوع در بازار عرضه می شوند، که هر یک زیبایی خاص خود را دارند.

ساعت دیواری مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی