|

چگونه در استایل ماکسیمال مانتو انتخاب کنیم؟

رازهای ماکسیمال و پترن های جذاب سال؛ یادت نره برای استایل متفاوت هر مانتویی جواب نیست

مانتو ماکسیمال

معرفی جدیدترین مدل مانتو ماکسیمال و رازهای پترن در استایل ماکسیمال؛ داشتن استایل ماکسیمال به همین راحتی ها نیست دنیای پترن های جذاب را بشنا…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد دنیای وسعی است و شما برای انتخاب سبک شخصی استایل خود می توانید با دست باز و با توجه به علایق خود انتخاب نمایید، البته این به شرطی است که همه این سبک ها را با ویژگی های منحصربفردشان بشناسید. یکی از پر رمز و رازترین استایل های صنعت مد را می توان استایل ماکسیمال دانست ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله قصد دارین چندتا از جذاب ترین استایل های ماکسیمال را با ترفندهای جذابش برایتان لو دهیم. البته در ابتدا خوب است که بدانید استایل ماکسیمال چه نوع استایلی است و یا آیا مورد پسند شما قرار می گیذد یا خیر؟ استایل ماکسیمال یک استایل پر از رنگ و پترن است که می توان گفت معمولا افراد با اعتماد به نفس و جسور بیشتر به سمتش می روند، زیرا این سبک از لباس پوشیدن شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد و این موضوع اصلا برای افراد درون گرا و محتاط جالب نیست.

از دیگر خصوصیات بارز استایل ماکسیمال می‌ توان به پوشیدن چند لایه لباس با رنگ‌ های شاد و به اصطلاح جیغ اشاره کرد. در دنیای مد و فشن ماکسیمال را نقطه مقابل استایل مینیمال می‌ دانند. پس اگر تا حدودی استایل مینیمال را می شناسید خوب است که بدانید تمام قوانین استایل ماکسیمال دقیقا برعکس مینیمال است. ماکسیمال بر اشباع فضا از طرح و رنگ و جزییات زیاد تأکید دارد و به نوعی می توان گفت پر از ترکیب های شلوغ و اغراق‌آمیز  است که می تواند از شما یک خانم خوش استایل و متفاوت را به نمایش بگذارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مانتوها و آیتم های ماکسیمال برای استایل خود آشنا شوید.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

مانتو به ماکسیمال چگونه است؟

شاید به نظر خیلی از خانم ها سبک هایی مانند ماکسیمال برای استایل و فرهنگ های غربی هستند و در ایران با توجه به نوع پوشش ما جای ندارند، در حالی که این یک تصور اشتباه است شما می توانید با داشتن استایلی محجبه کاملا ماکسیمال و جذاب لباس بپوشید و این دو موضوع هیچ کدام محدود کننده دیگری نیستند. حال اگر می خواهید در این روزهای گرم در ایران ماکسیمال بپوشید، بهتر است تا این کار را حرفه ای انجام دهید و در ابتدا بدانید که چه نوع مانتویی ماکسیمال محسوب می شود؟

خیلی ساده است مانتوهای ماکسیمال معمولا دارای پترن و رنگ های شاد هستند، البته فراموش نکنید که افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌ پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های استایل ماکسیمال محسوب می‌ شوند که راهنمای شما در انتخاب مانتو خواهند بود. 

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

پالت رنگی در استایل ماکسیمال چگونه است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید همانطور که نوع برش و طراحی در سبک ماکسیمال متفاوت از دیگر سبک ها است، پالت رنگی هم دارای رنگ های خاصی است که می توان آن ها را نشانه هایی از این استایل دانست. مینیمال و ماکسیمال همان‌گونه که نام‌ های متضادی دارند در ویژگی‌ های ظاهری هم عکس یکدیگر هستند. اگر در سبک مینیمال از رنگ‌ های اصلی، خنثی و سرد استفاده می‌ کنیم، در استایل ماکسیمال به سراغ رنگ‌  های بولد و تند و گرم می‌ رویم. پس فراموش نکنید که هر چه ترکیب‌ های رنگی بیشتری را در آیتم‌ هایتان داشته باشید استایل‌ تان به ماکسیمال نزدیک‌ تر است. به عنوان مثال رنگ‌ هایی مانند صورتی بولد و پررنگ، فسفری، طلایی، قرمز پررنگ و بنفش رنگ‌ هایی هستند که در استایل ماکسیمال بیشتر مورد کاربرد قرار می‌ گیرند.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

شلوار استایل ماکسیمال یه شلوار ساده نیست

همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم در کل استایل ماکسیمال دارای ویژگی های متفاوتی است که همین ویژگی ها باعث شدند او برای همه ما استایل خاص و پیچیده ای باشد. یکی از این ویژگی ها طرح زمینه و چاپ روی لباس‌ ها در استایل ماکسیمال است، در استایل ماکسیمال می‌ توانید به سراغ انواع و اقسام طرح‌ های مختلف بروید و آن‌ ها را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال پیراهن چهارخانه‌ تان را با دامن گل‌ دار بپوشید یا یک شلوار با طرح‌ های انتزاعی انتخاب کنید و آن را با یک بلوز خالدار ست کنید. در استایل ماکسیمال کت‌ های سوزن دوزی‌ شده‌ و ترند امسال و یا کراوات‌ های طرح‌ دار با با شلوار طرح‌ دار ست می‌ شوند.

استایل ماکسیمال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی