|

چگونه یک استایل مسافرتی خوب داشته باشیم؟

چمدونتو جمع کن الان وقت مسافرتِ؛ به نظرت استایل مسافرتی تو این وقت از سال چی میطلبه؟

استایل مسافرتی زنانه

معرفی انواع استایل مسافرتی در این وقت از سال در شایانیوز؛ جدیدترین استایل های مسافرتی مانند استایل مسافرت خارجی و یا استایل مسافرتی زنانه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به میانه شهریور و شروع تعطیلات آن هم تعطیلات آخر تابستان، حتما همه شما به فکر سفر و بستن چمدان هستید ولی آیا می دانید چه لباس هایی را باید برای خود بردارید؟ و یا استایل مسافرتی چه لباس ها و اکسسوری هایی را نیاز دارد؟ یکی از مهم ترین عوامل در سفر توجه به انتخاب لباس مناسب برای سفر است. به همین دلیل است که برای داشتن بهترین لباس سفر ،  نباید این انتخاب را به عنوان کار لحظه آخری باقی گذاشت. نوع پوشش و لباسی که برای گردش و سفرهای خود انتخاب می کنیم، می تواند به طور مستقیم روی کیفیت زمانی که به مسافرت می پردازیم و در حال لذت بردن از اوقات خوش سفر هستیم، اثر بگذارد. پس فراموش نکنید که داشتن یک استایل مسافرتی زنانه و مناسب می تواند بر روی تجربه شما از رفتن به سفری که پیش روی دارید تاثیر بگذارد.

برای هر خانم ایرانی ای انتخاب مانتو در الویت قرار دارد زیرا مانتو هسته اصلی استایل است و بر روی چگونه دیده شدن آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد. پس در ابتدا بهتر ایت به دنیال انتخاب یک مانتو مسافرتی و جذاب برای خود باشید، البته فراموش نکنید که انتخاب مانتو باید با توجه به مقصد سفر انجام شود. برای مثال خیلی تفاوت است اگر مقصد چابهار، خلخال و یا شمال کشور باشد، زیرا هر کدام از این مقصدها لباس های مختلفی را میطلبند. پس در انتخاب مانتو و یا دیگر آیتم ها، حتی اکسسوری ها حتما به مقصد سفر توجه نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل مسافرت شمال آشنا شوید.

استایل مسافرتی زنانه

استایل مسافرتی زنانه

مانتو در استایل مسافرتی چگونه است؟

برای انتخاب مانتو در یک استایل مسافرتی باید باید ابتدا به فصل سفر و شرایط آب و هوایی مقصد توجه کنید؛ برای مثال سفرهای تابستانی ای که در آخر شهریو انجام می شود به دلیل آب و هوای مناسبی که اکثر مناطق دارند دست شما را برای انتخاب مانتو بازتر خواهد بود. مانتوهای بلند یا گشاد انتخاب خوبی برای یک سفر تابستانی نیستند. شما احتیاج به مانتویی آزاد ولی نه گشاد، سبک و خنک دارید.

مانتوهایی که مدل پیراهن مردانه هستند به نوعی منظورمان همان مانتو شومیزی است، انتخاب راحت و خوبی محسوب می‌ شوند. یک مانتوی راحت و اسپرت با رنگ شاد می‌ تواند مقدمه سفر شاد و انرژی‌ بخش شما باشد. برای ست کردن این مدل مانتو در استایل مسافرتی می توانید از شلوار مام استایل و یا لگ های شاین و ورزشی استفاده کنید تا سفر را راحت تر بگذرانید.

استایل مسافرتی زنانه

استایل مسافرتی زنانه

چه شلواری برای استایل مانتو مسافرتی مناسب است؟

خب اگر بعد از مانتو می خواهید به سراغ انتخاب شلوار برای استایل مسافرتی بروید در ابتدا خوب است که بدانید شلوار انتخابی باید راحت و دارای کش باشد، زیرا شلوارهای کشی راحت تر هستند و برایتان محدودیت حرکتی ایجاد نمی کنند. البته فراموش نکنید که انتخاب شلوار به مانتو و یا عوامل دیگر هم نیز بستگی دارد. شلوار جین تقریبا برای سفر به هر منطقه ای مناسب است. اگر در سفر خود از یک کارخانه یا یک منطقه روستایی دیدن می کنید یا می خواهید برای کمپ در دل طبیعت سفر کنید، پس پوشیدن شلوار جین امری عادی است. البته شلوار جینی که می پوشید باید اندازه اش مناسب و کمی کشی باشد.

اگر هم که به پوشیدن شلوار علاقه ای ندارید و استایل مسافرتی زنانه را کاملا زنانه می پسندید می توانید از دامن به جای شلوار کمک بگیرید. دامن جین و یا دامن نخی می تواند گزینه مناسبی برای شما در سفر آخر تابستان باشد.

استایل مسافرتی زنانه

استایل مسافرتی زنانه

چه اکسسوری هایی برای استایل مسافرتی زنانه مناسب است؟

اولین اکسسوری ای که باید هماه خود بردارید برای یک سفر تابستانی عینک آفتابی است، این اکسسوری نه تنها زینت بخش استایل مسافرتی شما خواهد بود بلکه می تواند چشم های شما را از آسیب های احتمالی اشعه های آفتاب محفوظ نگه دارد.  گرمای تابستان، آزاردهنده‌ ترین بخش یک سفر تابستانی، آن هم با ماشین است. اما می‌ توانید با انتخاب لباس‌ های خنک و تابستانی از آزار گرما کم کنید. برای سفر با ماشین، شال انتخاب بهتری نسبت به روسری است. چون گرمای کمتری دارد و امکان بستن به شیوه‌ های مختلف را به شما می‌ دهد. شال خود را حتما از رنگی روشن انتخاب کنید.

استایل مسافرتی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی