|

مانتو بهاره رنگی / اصلا دلت میاد تو این هوا مانتو تکراری بپوشی! اینجوری یه دختر شادی

تو فصل بهار هستیم و رنگی بودن طبیعت دل آدمو شاد میکنه، پس چه بهتر که ظاهرمون رو هم به رنگ بهار در بیاریم و با مانتوهای رنگی جذاب تر بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو فصل بهار هستیم و میدونید که این فصل دقیقا موقع شکوفایی برگ و گل و رنگ هاست. بله در این فصل هر رنگ شادی که خلق شده رو می بینیم. پس چی بهتر از این که با این حال و هوا همراه بشیم و ظاهرمون رو هم بهاری کنیم. همیشه اینجوری بوده که خانوما بیشتر دربند اینجور مسائل بودن و هستن. چرا که بانوان روحیه ای لطیف تر دارن و بی شک اینکه تو استایلشون از هفت رنگ هم استفاده کنن کسی نمیگه چرا، اما خب اگر یک آقا رنگ و وارنگ باشه چندان جالب نیست! پس در نتیجه بازی با رنگ ها بیشتر در بانوان دیده میشه، به خصوص اینکه خانوما مانتو دارن و آقایون خیر!

در کشور ما مانتو یکی از مهمترین قسمت های استایل هر بانویی محسوب میشه که خب باقی آیتم های تیپش رو حول محور مانتو انتخاب میکنه. مانتو میتونه استایل یک خانوم رو به خوشگلترین و یا زشت ترین حالت ممکن برسونه، چرا که کل بالاتنه رو میپوشونه و در مرکز توجهات و دید قرار داره. در فصل بهار مانتو اون آیتمیه که میتونه خیل رنگی باشه و ظاهرشما بانوی خوش سلیقه رو خوشگل تر از چیزی که فکر میکنید بکنه. مانتو ها کاملا تحت تاثیر مد و ترند ها هستن و شاید هر ساله سبکی جدید از خود ارائه دهند. اگر شما از خانومای علاقمند به استایل بهاره هستید، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید و با مانتوهای جدید رنگی آشنا بشید.

 مانتو بهاره رنگی

مانتو چین دار عروسکی با رنگای شاد و شارپ

یکی از جذاب ترین مدل مانتوها برای خانوم های جوان که عاشق استایل های کژوال یا حتی نیمه رسمی و عروسکی طور هستن، استفاده از مانتوهای چین دار می باشد. این سبک از مانتو اغلب قد کوتاهی داره اما بسته به اونچه که سلیقه و سبک شماست، میتونه در قامت های بلند تر نیز مورد استفاده قرار بگیره. مانتو چین دار عروسکی رو میتونید همراه با شلوار مام استایل و یا شلوار بگ و اسکینی پوشیده و استایل نهایی خود را با شالی همخون با رنگ مانتو تکمیل کنید. 

مانتو بهاره رنگی

مانتو بهاره رنگی

مانتو بهاره رنگی

مانتو بلند رنگی رو با چه آیتمایی بپوشیم؟

خب خیلی از خانوما هستن که خیلی طرفدار مانتو بلند نیستن، در حالی که با اومدن روزهای گرم و خنک، بهترین ایده اینه که از مانتو های بلند تر همراه با لگ قد نود استفاده کنید و لذتش رو برید. این مانتو ها اگر تا مچ پا باشن و یه جورایی پیراهن بلند حساب میشن، با صندل و یه کیف کوچیک جذابیتشون تکمیل خواهد شد. پس از از مانتوهای بلند بهاری غافل نشید که میتونن خیل خوشگل باشن.

مانتو بهاره رنگی

مانتو پانچو رنگی بپوش هم راحتی هم خوشگل

مانتو های سبک پانچو خب اغلب گشاد هستن. اصلا مدلشون گشاد بودنه و در واقع این مدل با برش‌ های آزاد و راحتی که داره، واسه روزهای گرم سال به شدت ایده آله. مدل مانتو پانچو رنگی، استایلی راحت، خاص و در عین حال شیک رو به شما بانوی عزیز هدیه میده. مانتو پانچو رنگی تهیه کنید و از زیبایی استایل شاد خود لذت ببرید.

مانتو بهاره رنگی

مانتو کتی هم میتونه رنگی باشه، کی گفته رسمی بودن یعنی تیره پوشی!

مانتو های کتی از دست مانتو هایی هستن که شاید تا همین چند سال پیش خیلی مورد تایید و سلیقه دخترای جَوون نبود! اما خب از اونجایی که مانتو نیز دست مایه ترند و مد هستش، مانتو کتی ها مورد توجه قرار گرفتن و اتفاقا دیگه به تن خانومای جوون بیشتر می بینیم. این سبک از مانتو میتونه واسه همه جا مناسب باشه! از یه دورهمی دوستانه بگیر تا محفل رسمی! به هر حال شما یک مانتوی شیک به تن دارید که زیبایی ظاهرتون رو دوچندان کرده. 

اما مشکل اینجاست که وقتی اسم از مانتو کتی میاد همه فکر میکنن باید حتما یه رنگ تیره و سر سنگین پوشید! در حالی که سخت در اشتباهید و شما میتونید تنها با استایل کردن یک مانتو کتی بهاره شیک که رنگای شادی هم داره، زیبایی تون رو تضمین کنید. مانتو کتی های سال 1403 هم که دیگه اصلا ساده نیستن و با طرح و مدل های جذابشون شاداب بودن رو در شما القا می کنند. 

مانتو بهاره رنگی

مانتو بهاره رنگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی