|

معرفی بهترین کرم پودرهای 24 ساعته / اینا کانسیلرم هستن پول یکیو میدی ولی دوتاشو داری

در این مقاله چندتا از کرم پودرهای خوب با پوشش دهی بالا رو بهتون معرفی کردیم که میتونید برای داشتن یه پوست صاف و یکدست به سراغشون برید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در حال حاضر هر کسی برای خودش توی آرایش سبک داره و به قولی یه روتین در این زمینه برای خودش داره که طبق اون عمل میکنه که خب در انتهای همه ی این ها هدف رسیدن به زیبایی هست که اتفاقا بخواهیم بهش فکر کنیم این بهترین راه برای این منظوره چون بالاخره در این بین راه هایی مثل تزریق ژل و فیلر و امثالهم برای زیباتر شدن وجود داره که ممکن خطر داشته باشن در حالی که آرایش اینطور نیست مثلا شما خیلی راحت میتونید آرایش برجسته کردن گونه رو انجام بدید به جای این که گونه هاتون رو به سوزن و ژل بسپارید بنابراین روی مهارت خودتون در میکاپ تمرکز کنید.

البته که در این بین شاید میکاپ هم یه سری بدی ها داشته باشه مثلا در صورتی که شما صورت خودتون رو تمیز نشورید ممکن هست که منافذ پوستتون بسته بشن و در نهایت دچار جوش و پیری پوست میشه که خب برای جلوگیری از این منظور باید بهترین ژل شستشو در بازار برای برای خودتون تهیه کنید و روتین پوستی خوبی داشته باشید و یا یه مورد دیگه که ممکن هست از بدی های میکاپ بشمار بیاد لوازم آرایشی بی کیفیت هست اون هم تو بازاری که این همه تنوع زیاده و آدم گیج میشه که چه مارک و برندی رو انتخاب کنیه تا به بهترین نتیجه برسه حالا ما تو این مقاله برای این که بهتون کمک کرده باشیم تا یه انتخاب راحت تر داشته باشید میخواهیم چند تا از بهترین کرم پودرها با پوشش دهی بالا رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

کرم پودر کانسیلر کلینیک

یکی از محصولات فوق العاده ای که با خریدنش میتونید یه تیر و دو نشون بزنید کرم پودر کانسیلر کلینیک هست که همونطور که مشخصه میتونید هم به عنوان کرم پودر و هم به عنوان کانسیلر ازش استفاده کنید و حسابی به پوستتون صفا بدید. از خوبی هایی که این کرم پودر داره میشه به این که بدون روغن هست اشاره کرد که اون رو مناسب انواع پوست ها از خشک و چرب تا مختلط میکنه. همچنین از دیگر خوبی های این محصول اینه که در محیط های مرطوب روی پوست شما تغییر نمیکنه و پوستتون رو چند رنگ جلوه نمیده. 

کرم پودر کانسلیر کلینیک تحت هیچ شرایطی منافذ پوست شما رو مسدود نمیکنه. پس با تمام این خصوصیات در صورتی که مایل به تهیه ی یه کرم پودر بودید که پوشانندگی بالایی داره و همچنین برای استفاده ی روزانه بسیار سبک و مناسبه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این محصول هست.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

کرم پودر بورن دیس وی توفیسد

برسیم به دومین محصولی که در بین کرم پودرهای فوق العاده با پوشش دهی بالا میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی کرم پودر توفسید که از جمله کرم های بدون چربی هست که به همین دلیل در صورت استفاده ی اون روی پوست شما به صورت مات ظاهر خواهد شد. این کرم پودر از بافت بی نهایت سبکی برخورداره و بعد از چند بار استفاده هم حتی بهتون احساس سنگینی روی پوستتون رو نخواهد داد. همچنین این کرم بعد از این که چندین ساعت هم حتی روی پوست شما اکسید نمیشه و هیچ تغییر رنگی در اون رخ نمیده. 

 کرم پودر بورن دیس وی توفیسد به شکلی تولید شده که برای پوست های چرب کاملا مناسبه و باعث میشه که چربی پوست افراد دارای این پوست کنترل بشه. از خوبی های دیگه ای که باید در مورد این کرم پودر بهش اشاره کنیم اینه که مواد مضری مثل پارابن نداره و به همین دلیل به پوست شما هیچ گونه آسیبی نمی رسونه.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

کرم پودر شارلوت تیلبری ایر براش

برسیم به محصول سوم یعنی کرم پودر شارلوت تیلبری که میشه اون رو یه کرم بی نهایت سبک بشمار آوورد که به خوبی هر چه تمام تر از پوست شما در برابر آلودگی های محافظت میکنه و از اون جایی که کاور بسیار عالی داره میتونه تمام عیب های موجود روی پوست رو بپوشونه و پوست رو صاف و یکدست به نظر بیاره. همچنین این محصول باعث بسته شدن منافذ پوستی شما نمیشه و حتی اون ها رو کاهش هم میده.

شما با زدن این کرم پودر حتی در صورتی که چندین ساعت از استفاده اش گذشته باشه هم احساس سنگینی روی پوستتون نمیکنید بنابراین میتونید با خیال راحت به عنوان یه کرم روزانه استفاده کنید.

بهترین کرم پودرهای 24 ساعته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی