|

انواع استایل لی / این جنسو همه دوست دارن واسه همین باید تیپ زدن باهاشو یاد گرفت

اگر شما هم از علاقمندان جنس لی هستین اما نمیدونین چه لباس هایی از این جنس هستن، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن اونقدری بزرگ هست که هر چقدر هم داخلش پیش برید درست به مانند کهکشان میمونه و انتها نداره. ترند ها میان و بر زندگی ما فرمانروایی می کنند. چرا که شما هر چقدر هم که بگید از مد و مد بازی به دورید، باز اگر نگاهی به اطراف خود بی اندازید، از دکوراسیون خونتون گرفته تا ماشین زیر پاتون و لباس پوشیدنتون و هر آنچه که در زندگی دارید با مد روز داره پیش میره. پس خواه ناخواه مد ها تو زندگی ما ریشه دارن و در استایل ها بیشتر!

اونچه که مشخصه اینه که استایل ها از سلیقه آدم هاست که بر میاد. اینکه من شلوار مام استایل و بگ دوست دارم یا شلواری که ذره ای با پام فاصله نداشته باش و جذب باشه، همه و همه برمیگرده به سلیقه ما. اما یکسری از لباس ها هستن که همه پسندن. مثلا انواع جین ها. در واقع دنیای جین ها یا همون لی ها، اونقدری گسترده هستن که هر آدمی حداقل یکبار هم شده به عمرش یه لباسی از لی رو به تن کرده. به جرات میشه گفت جنس لی تن جنسیه که اینهمه تنوع داره و البته این همه خاطرخواه. جنس لی جوریه که هم میتونه ضخیم باشه و مناسب سرما، و هم میتونه کاغذی باشه و نازک، مناسب گرما. در این مطلب قراره بدونیم چه لباس هایی از جنس لی وجود داره که میتونیم ازشون استفاده کنیم و استایلی بی نظیر بسازیم. اگر از دست افراد علاقمند به این سبک استایل ها هستید  پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

انواع لی

انواع لباس با طراحی های جین

لباس هایی که از جین تولید میشن شامل مانتو ها، کت ها، شومیز ها و البته طیف وسعی از شلوار ها هستش که حتی گاهی اونقدری تنوع شون بالاست که انتخاب رو برای خریدار سخت میکنه. در اینجا تنها کافیه تا فرم بدن و همچنین سایز خودتون رو به خوبی بشناسید تا بتونید ایده آل تری انتخاب داشته باشید. لباس هایی که از جنس لی هستن میتونن برای اکثر محافل و دورهمی های دوستانه و حتی مهمونی های رسمی مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع لی

شلوار جین های زنانه که خیلی خوشگل و شیکن

شلوار جین های زنونه به شکلی هستن که شما از لاغر ترین تا چاق ترین هم که باشید ، باز برتون سایز پیدا میشه و میتونه تو تنتون خوشگل بشه. هر کسی بر اساس سلیقه خودش مدلی از شلوار لی رو انتخاب میکنه و با استایل های مختلف ستشون میکنه. شلوار جین بوت کات، دم‌ پا گشاد، شلوار جین راسته، جین بوی فرند و جین بگ، برای افراد چاق و اونهایی که پایین تنه بزرگی دارن میتونه خیلی کاربردی باشه. شلوار جین اسکینی، مام استایل، بگ، زاپ‌ دار، پاکتی و غیره نیز برای افرادی که اندام لاغری دارند مناسب ترینه.

البته که همه افراد میتونن هر جینی رو بپوشن و با آیتمای دیگه ست بزنن.

انواع لی

کراپ کت های لی رو با هرچی دوست داری بپوش خوشگل ترینی

کلا کراپ ها تو این چند سال اخیر خیلی افتادن رو مد. مثلا کراپ کت های جین که تو سال 1403 خیلی ترند شدن، مورد علاقه بسیاری از خانوم های جوان قرار گرفتن. کت لی اغلب برای استایل‌ های کژوال کاربرد داره و خیلیم خوب و خوشگل میتونه ست بشه. کت جین زنونه میتونه در فصل بهار یا زمستون با یه شلوار جین جذب یا حتی بگ، استایل بشه و حتی تو فصل های گرم هم میتونید از کت لی بر روی تیشرت های بلند استفاده کنید. زمستون گذشت اما خوبه که بدونید میشه کت جین رو با یه هودی و شلوار جاگر ست کنید و استایل جذابی برای خود بسازید. اغلب این پوشش ها به همه افراد میاد و میتونه خاص بشه.

انواع لی

مانتو لی که اصلا جای خودش رو داره! رنگ روشن جذاب تره

در اینجا باید بگیم واقعا وجود مانتو لی رو کمد هر خانومی ضروریه چرا که واقعا کاربردیه. مانتوهای جین از جنس‌ های مختلفی تولید میشن که خب هم ضخیم هستن هم معمولی و هم کاغذی و نازک. از طرفی هم رنگ بندی جذابی دارد که در رنگ‌ های مختلفی از آبی گرفته تا مشکی، صورتی، خاکستری و… قابل استفاده می باشند. مانتو جین رو میتونید نسبت به شلوارو رنگ شالی که دارید به خوبی ست کنید چرا که یه جورایی خنثی هستش و به خیلی از طرح و رنگ ها میاد.

انواع لی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی