|

روتین پوستی ارزان / همونطور که صفا سیتی هزینه داره پوست خوبم هزینه میخواد اینا مفتن

در این مقاله برای این که یه روتین پوستی ارزان داشته باشید چندتا از محصولات با کیفیت و قیمت پایین رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دقت کرده باشید هر کسی برای خودش توی آرایش یه سبکی داره ولی هر از گاهی یه سری ترفندهای آرایشی و یه سبک هایی مد میشه و میاد روی کار و برای خودشون طرفدارهایی رو جذب میکنن مثلا این روزا خیلی ها از سایه گلیتر استفاده میکنن و خب این مدل از سایه های شاین هم برای خودشون طرفدارهای زیادی پیدا کردن و یا رژ های نود و مات خیلی بیشتر از رژهای تند و جیغ این روزا مد هستن بنابراین شما باید تا حدودی بدونید که به سراغ چه مدهایی برید تا خودتون رو به روز نشون بدید البته که در این بین خیلی ها برای رسیدن به زیبایی کارهای ترسناکی هم میکنن مثلا به جای این که آرایش برجسته شدن گونه رو یاد بگیرن میرن و تزریق ژل انجام میدن که خب این هم مد شده.

ولی به جای رفتن به سراغ این مدها بهتره اونایی که به نفعتون هست رو دنبال کنید مثلا این روزا مد شده که خیلی ها برای خودشون یه روتین پوستی دارن و اینستاگرام رو که باز میکنی پر شده از کلیپ هایی که طی اون ها بیوتی بلاگرها و بلاگرهای دیگه از روتین مراقبت پوستی خودشون حرف میزنن و محصولاتی رو معرفی میکنن که خب در خیلی از مواقع محصولاتی که برای این مدل از روتین ها معرفی میشن گرون هسشتن و افراد رو از این که برن دنبالشون منصرف میکنن چون بالاخره زود به زود هم استفاده میشن و در نهایت تموم میشن ولی خب ما در این مقاله میخواهیم محصولاتی رو برای روتین پوستی ارزان بهتون معرفی کنیم که خریدشون زیاد هزینه بر نیست و همچنین کیفیت خوبی هم دارن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

روتین پوستی ارزان

میسلار واتر ژنوبایوتیک

میسلار واتر در اصل یه نوع پاک کننده ی صورته که به از بین بردن ناخالصی ها و سموم اضافی پوست کمک میکنه و موجب احساس نرمی و زیبایی توی پوست میشه. در اصل این محلول ها نسل جدیدی از شوینده های پوست بشمار میان که بعد از استفاده از اون ها هم نیازی به آبکشی نیست که این نشون دهنده ی این هست که اون ها یه سر آب دوست و یه دم چربی دوست دارن که این خصوصیتشون باعث میشه که موقعی که آب هست گوله گوله جمع بشن. اما حالا در این بین میسلار واتر مخصوص پوست های چرب و مختلط ژنوبایوتیک یه محصول فوق العاده هست که با ترکیباتی که  داره که  میتونه به خوبی هر چه تمام تر آلودگی ها، روغن مواد آرایشی و سایر موارد رو به خودش جذب کنه که پیشنهاد میکنیم حتما امتحانش کنید.

روتین پوستی ارزان

تونر صورت کاکتوس و بامبو 1994

تونرها یه بخش مهمی از روتین های پوستی رو تشکیل میدن و استفاده کردن از یه تونر که به جنس پوست شما بیاد و ph اون رو تنظیم کنه بسیار مهمه که باعث آبرسانی عمیق و تقویت پوست هم میشه. در اصل تونرها میتونن از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست شما جلوگیری کنن و احتمال التهابات پوستی و حساسیت رو در پوست شما کاهش بدن و توصیه میشه که اون ها رو دوبار در طول روز استفاده کنید.

در این بین یکی از بهترین تونرهایی که در بازار موجوده تونر کاکتوس و بامبو از برند 1994هست که میتونه نیاز های پوستی شما رو به خوبی هر چه تمام تر رفع کنه و حسابی به پوستتون آبرسانی انجام بده و همچنین این تونر با نفوذ کردن به منافذ عمقی پوست شما باعث هیدارته شدن سلول ها هم میشه و از این رو یه انتخاب عالی برای اون دسته از افرادی هست که پوست هاشون خشکه.

روتین پوستی ارزان

کرم مرطوب کننده دست و صورت حاوی عصاره لوبیا سفید و شی باتر بیول

بعد از تونرها نوبت مرطوب کننده ها میرسه چرا که قرار گرفتن یه لایه مرطوب کننده روی پوست شما باعث حفظ رطوبت اون میشه. همچنین با استفاده از نرم کننده شما شاهد یه پوست نرم و لطیف در طول روز خواهید بود از این رو بهتره که چندبار در روز از اون استفاده کنید. در این بین یکی از مرطوب کننده هایی که در بازار هم از کیفیت و هم از قیمت مناسبی برخورداره مرطوب کننده بیول هست که با تکنولوژی شیر کرم مضاعف تهیه شده و نیاز های پوستی شما رو برآوورده میکنه.

کرم بیول در ساختار خودش موادی مثل سدیم، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B3 داره و سلول‌های پوستی رو خیلی خوب تغذیه میکنه.

روتین پوستی ارزان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی