|

فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم؟ / با اینا چشمت به دکور عادت نمیکنه و حوصله بر نیست

در این مقاله در خصوص این که فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم براتون صحبت کردیم تا بتونید با توجه به نکات ذکر شده یه دکور عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

داشتن دکوراسیون خوب این روزا دیگه رویا نیست و هر کسی خیلی راحت میتونه به این هدف برسه البته که شاید با خودتون بگید به شرطی که پول داشته باشه که خب باید بگیم درسته که پول میتونه کمک کننده باشه ولی خب در صورتی که سلیقه چاشنیه کار نباشه احتمال این که شما به یه دکور خوب برسید خیلی کمه مثلا در اون حالت یه خونه دارید با یه عالمه وسایل گرون که اصلا بهم ربطی ندارن! بنابراین تنها ملاکتون پول نباشه چون با یکم اینور و اونور کردن وسایل هم میتونید به یه چیدمان زیبا و شکیل برسید مثلا در صورتی که اصول چیدمان فرش در پذیرایی مستطیل رو بلد باشید و یکم وسایل رو جابجا کنید مسلما در نهایت یه زیبایی خارق العاده خلق میکنید که هر کسی با دیدنش حیرت کنه.

البته که در این بین باید در جریان مدهای روز هم قرار داشته باشید و بدونید که برای خرید آیتم هایی مثل فرش به سراغ چه مدل هایی برید که دکوراسیونتون دمده دیده نشه مثلا در صورتی که برای جهیزیه فرش میخرید باید به سراغ جدیدترین فرش عروس برید و با انتخاب از بین اون ها دکور خودتون رو خاص و شیک و پیک کنید. حالا ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش و هر چیزی که مربوط به اون هست مثل چیدمان و دیزاین و مدل های جدیدش براتون صحبت کردیم و در این مطلب هم میخواهیم در خصوص ست کردن اون در دکور صحبت کنیم مثلا برای خیلی ها سواله که فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم که در ادامه راجبش یه سری اطلاعات میدیم، پس با ما همراه باشید.

فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ مبل کرمی

یکی از بهترین رنگ فرش هایی که افراد دارنده ی فرش های گردویی میتونن به سراغش برن مبلمان کرمی رنگ هست که در صورتی شکایت از نور کم محیط هم باید به این رنگ برای بزرگتر نشون دادن و هم چنین روشن و دلباز نشون دادن فضا اعتماد کنید که قرار گرفتنش در کنار فرش گردویی میتونه کاملا متناسب و زیبا باشه چرا که هر دو از یه طیف هستن. از اون جایی هم که کرم یه رنگ خنثی هست دست شما برای استفاده از رنگ های دیگه در سایر آیتم ها باز خواهد بود. البته که باید به این موضوع دقت کنید که این رنگ روشنه و خب زودتر کثیف میشه پس در نتیجه نسبت به رنگ های تیره نیاز به مراقبت بیشتری خواهد داشت.

فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ قهوه ای سوخته

یکی دیگه از گزینه های عالی که در زمینه ی مبل با فرش گردویی وجود داره مبلمان به رنگ قهوه ای سوخته هست؛ این رنگ یه هماهنگی خاص با رنگ هایی که در طیف قهوه ای هستن داره و به همین دلیل به خوبی هر چه تمام تر میتونه با فرش گردویی ست بشه و فضای شما رو در هر قسمت از خونه زینت ببخشه البته که برخی ها معتقد هستن که استفاده از یه مبل با این رنگ چون فرش هم گردویی هست شاید خونه رو تاریک نشون بده که خب در این صورت میتونید به سراغ رنگ های نزدیک به اون مثل نسکافه ای برید.

فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه؟ مبل به رنگ طوسی

در صورتی که توی خونتون بچه ی کوچک دارید یا مایل هستید که توی فواصل زمانی طولانی مبلمان و فرشتون رو تر و تمیز کنید پیشنهاد ما برای رنگ مبل در کنار فرش گردویی، طوسی هست چرا که این دو رنگ وقتی که کنار هم قرار میگیرین یه ترکیب فوق العاده جذاب و خاص ایجاد میکنن که چشم هر بیننده ای رو به خودش جذب میکنه و همچنین لک ها و آلودگی ها خیلی کمتر روی این فرش و مبل به چشم میان.

البته که باید به این موضوع دقت کنید که در صورت انتخاب این رنگ برای مبلمانتون باید فضایی که قصد استفاده از اون رو داخلش دارید از نور کافی برخورداره باشه چون ممکن هست که به دلیل تیره بودن رنگ ها چشمتون خسته و دکور یکنواخت به نظر بیاد و حتی بعد از یه مدت هم حس دلمردگی بهتون بده! به همین دلیل برای یه فضا با دیوارهای سفید و فرش گردویی میتونید از مبل به رنگ طوسی تیره همراه با کوسن هایی که دارای رنگ های ملایم هستن مثل صورتی استفاده کنید و در صورتی که دیوارها تیره رنگ بودن و نور کمتری رو جذب میکردن میتونید از مبلمان به رنگ طوسی روشن استفاده کنید.

فرش گردویی رو با چه مبلی ست کنیم

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی