|

لباس واسه اندام گلابی چی خوبه / هی حرص نخور واسه تیپات این اصولو بدونی همه چی ردیفه

اگر شما هم از دست افرادی هستید که اندام گلابی شکل دارید اما نمیدونید چی بپوشید، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اندام ها انواع مختلفی دارند. یکی از این انواع ، اندام گلابی شکل هستش که اغلب بانوان دارای این سبک بدنی با انتخاب لباس و استایل کردنشون مشکل دارند. میدونید که خصوصیات اندام گلابی اینه که معمولا بالا تنه ریزی دارند و از اون طرف هم پایین تنشون بزرگه. یعنی سینه و شانه هایی کوچیک دارند، به همراه ران و باسن بزرگ! خب بی شک چنین ابعادی میتونه واسه استایل کردن مشکل ساز بشه چرا که لباس ها سایز های اصولی دارند و از طرفی هم با انتخاب اشتباه لباس، در واقع شما اندام گلابی خود را گلابی تر کرده اید! یعنی اون قسمت هایی که بزرگ ترن بولد تر میشن و قسمت های کوچیک گم تر! اما چه باید کرد؟ چطور میشه لباس مناسب خودمون رو پیدا کنیم تا بهترین استایل رو داشته باشیم؟

مشکلی نداره که! هر مسئله یا راه حلی داره که چاره مشکل شما هم اینجاست. کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید.

چجوری میشه بالاتنه اندام گلابی شکل رو برجسته کرد؟ 

- شما میتونید با پوشیدن پارچه هایی که طرح دار هستن و همچنینی اضافه کردن تزیینات به شونه های لباس ، خط شونه رو به شکل بصری پهن کنید. یعنی چی؟ یعنی اینجوری در واقع شما شونه های خود را در خطای دید پهن تر نشون دادین در حالی که در این قسمت از بدن ریز جثه هستید.

- شما اصلا نباید از رنگ های تیره برای بالاتنه خود استفاده کنید و همیشه به سراغ رنگ های روشن و دارای طرح و پارچه های شلوغ برید.

- اگر فکر می کنید که با پوشیدن تاپ های گشاد در واقع دارید بالاتنه رو بزرگتر نشون میدین خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که شما دارین با این حرکت کمر خود را پهن می کنید و زیباییش رو میگیرید.

Pear-Body-Shape

حالا چجوری پایین تنه خود را محو افق کنیم؟ کوچیک نشون دادن پایین تنه

-بهترین ایده برای شما اینه که از شلوار های جین تنگ و یا پارچه ای های تنگ دوری کنید و در عوضش بیاین شلوار های فاق بلند و یا راسته و بوت کات رو تست کنید. بی شک پشیمون نخواهید شد.

- میدونید که در مجموع رنگ های تیره همه چیز رو از اندام گرفته تا فضا، کوچیکتر نشون میدن   برعکس رنگ های روشن بزرگ! پس پس بهترین کار اینه که از رنگ های تیره برای پایین تنه خود استفاده نمایید.

- درست برخلاف لباس هایی که برای بالاتنه گفتیم، شما نباید برای پایین تنه خود از لباس هایی که جیب های بزرگ دارند و یا درای تزیینات زیاد هستند استفاده نمایید.

564365

اندام های گلابی شکل شلوار چی بپوشن؟

خب همه خانوم هایی که اندام گلابی دارند برای شلوار خریدن و پوشیدن مشکل دارند. در اینجا شما باید از شلوارهایی استقبال کنید که دارای رنگ های تیره، برش های صاف و دوخت های ساده باشه. اینجوری توجه پایین تنه کم میشه و دیگه خیلی نگاه به اون سمت نمیره. به‌ طور کلی شلوارهای ساده و شلوارهای کمر گنی بهترین انتخاب برای شما هستند و شلوارهایی که کمر کوتاهی دارند و زیر کمر می‌ گیرند نباید استفاده بشن چرا چون باسن رو برجسته تر میسازند. از طرفی هم شلوار شما باید بدون حلقه‌ کمربند، چین، جیب بزرگ، الگو یا چرخش باشه.

اما چی بپوشم؟ اگر فرم بدن شما گلابی طوره، میتونید شلوار جین بپوشید، جین‌ های راسته با قد بلند، بوت کات و همچنین جین‌ های بگ میتونن انتخابی مناسب باشند.

گلابی84984

با اندام گلابی شکل دامن چی بپوشیم خوبه؟

دامن ها میتونن بهترین لباس ها برای پوشاندن باسن پهن و اندام گلابی هستند. شما باید دامن هایی رو انتخاب کنید که کمرگنی هستند و میتونن اندام شما رو صاف و لاغرتر نشون بدن. دامن های که لبه های پهن دارند و از طرفی هم قدشون تا زانو و یا بین زانو و ساق پا باشه بهتره. 

از پوشیدن دامن‌ های خیلی پر و دامن‌ هایی با دیتیل افقی سنگین که شکل بدن شما رو اغراق آمیز می کنند، اجتناب کنید و دامنی رو انتخاب نمایید که جزییات و تزیینات زیاد نداشته باشه. 

54554

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی