|

معرفی بهترین ضد آفتاب روشن کننده / زیر نور صورتت لک و تیره شده اینجوری میشه شفاف

ضد آفتاب در روند زیبایی چهره یک بانو اهمیت زیادی داره که خب اگه اون پوست دارای لک باشه میتونه به خوبی با ضد افتاب های روشن کننده بی نقص بشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- چهره یک بانو در صورتی زیباست که ابتدا به پوست خود رسیدگی کنه و سپس به خوشگلیه و آرایشش. چرا که وقتی شما صورتی پر از جوش و لک و تیرگی داشته باشید، بعد بیاید یه عالمه آرایش روش پیاده کنید اتفاقا نه تنها زیباتر نخواهد شد، بلکه خواه ناخواه ایرادات پوستی از زیر آرایش هم نمایان خواهد شد و اینه که اصلا قشنگ نیست. از طرفی هم شما اونقدری با کمبود اعتماد به نفس مواجه میشید که در نهایت ممکنه حتی تا دم در خونتون هم دلتون نخواد بدون آرایش برید!

اما چاره چیه؟ قطعا این که شما ابتدا به پوست خود توجه های لازمه رو داشته باشید و بعد به میکاپ و خوشگلی، بهترین راه حله. یکی از راه های رسیدگی به پوست و جلوگیری از ایجاد لک و سیاهی ها، استفاده از ضد آفتاب هستش که اگه از نوع روشن کننده و ضد لک هم باشه که دیگه چه بهتر. ضد آفتاب ها میتونن از ورود مضرات اشعه خورشید جلوگیری کرده و اجازه لک شدن پوستتون رو ندن. در واقع اینجوری شما ابتدا پوست خود را سالم نگه داشته ، همزمان زیبایی تون رو هم دارید. استفاده مداوم و درست از کرم ضد آفتاب یکی از بهترین راه های مراقبتی پوستی می باشد که همراه با یه روتین پوستی مناسب، شرایطی ایده آلی برای پوست شما فراهم خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ضد آفتاب های روشن کننده آشنا بشیم.

ضد آفتاب روشن کننده

کرم ضد آفتاب و روشن کننده سیسپرسا

یکی از بهترین کرم های ضد افتاب که تونسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان رو به خود جلب کنه ضد آفتاب سیسپرسا می باشد که خب به دلیل لایه محافظتی که داره، به شکل قابل قبولی از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید مثل UVA و UVB و IR  محافظت می کنه. در واقع این محصول ترکیباتی همچون نیاسنامید و ویتامین C رو داره که بعد از مدتی استفاده میتونه لک های پوستی رو برطرف کنه و پوستش شفاف و روشن به شما تحویل بده. اونچه که در رابطه با این کرم مشخصه این که بافت بسیار سبک و نرمی داره و از ایجاد سنگینی روی پوست جلوگیری میکنه. بعد از مصرف خیلی زود جذب پوست میشه و کوچیکترین آثاری هم از خود برجای نمیذاره.

ضد آفتاب روشن کننده

ضد آفتاب و روشن کننده پرودرما

ضد آفتاب ضد لک پرودرما با کیفیت بالا و خلوصی که داره، علاوه بر سازگاری با انواع و اقسام پوست ها  یه حفاظت کامل در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید هم برای پوست فراهم میکنه. این کرم ضد آفتاب با دارا بودن استاندارد به شدت موثر و طولانی مدت از پوست در برابر تابش های زیان بار محافظت داره که خب این یکی از ویژگی های عالیشه. ضد آفتاب و روشن کننده پرودرما یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب و روشن کننده پوست محسوب میشه که با داشتن کمپلکس ویتامین C و Dermalight EL و همچنین با توانایی بالا در مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش سنتز ملانین در پوست، جلوگیری ایده آلی از بروز و کاهش سایز و اندازه لک های قهوه ای و تیره پوست میشه.

ضد آفتاب روشن کننده

کرم ضد آفتاب و روشن کننده سان سیف

از دیگر معرفی های عالیه ما به شما استفاده از کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف می باشد که در سال های اخیر توجه بسیاری از متخصصین و مصرف کننده گان رو به خود جلب کرد و میکنه. در واقع این کرم بافتی غیر چسبنده و بسیار نرم داره که در نهایت باعث ایجاد سنگینی و سفیدی روی پوست نمیشه. این کرم ضد آفتاب که دارای SPF50 هستش، درست مثل یک لایه محافظ به صورت حداکثری از پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید مراقبت داره. ضد آفتاب سان سیف دارای ترکیبات ضد لک و ضد پیری هستش و از ایجاد لک های پوستی و چین و چروک روی صورت جلوگیری خواهد کرد. 

ضد آفتاب روشن کننده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی