|

مدل موی از مد افتاده خانوما / اینجوری مو بستن پرفکت ترین چهره رو هم خراب میکنه

یکسری از مدل موها هستن که از مد افتادن و زیبایی ندارند، به همین دلیل نه تنها زیبایی استایل شما رو بیشتر نمیکنن، بلکه هرچی بپوشید خرابش میکنن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدل موی نامناسب! بله این آیتم دقیقا چیزیه که میتونه کل استایل شما رو بهم بزنه و یک تنه همه چیز رو خراب کنه. اگر شما بانویی باشید خوش پوش و حتی خوش آرایش که بلد هستید چه چیز رو کجا استفاده کرده و با کدام چیز دیگر ترکیب کنید، اما ندونید چه مدل مویی بیشتر بهتون میاد و کدوم مدل موها ترند تر هستن، در واقع باخت داده اید! تا به همین میزان مدل موهای شما اهمیت داره و البته رنگ مویی که دارید. در این مطلب قراره ببینیم چه مدل موهایی میتونن هر استایلی رو خراب کنن و از زیبایی بکاهند. اگر شما هم از دست بانوانی هستید که زیبایی رو میپسندین و خواستارش هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مدل موی از مد افتاده

با رنگ های متضاد موهاتون رو هایلایت نکنید

این رو بدونید که اون تو دهه هشتاد بود که هایلایت متضاد مد بود و این روزا دیگه این سبک ترند نیست و در واقع شما برای خوشگلتر شدن نیاز دارید تا از رنگ هایلایت هایی نزدیک به رنگ موی خود استفاده کنید. جوری که خیلی واضح نباشه و شبیه به رنگ موی اصلیتون باشه. این کار چهرتون رو شاداب تر نشون میده به علاوه ای موهاتون رو هم پرپشت تر نمایش میده.

مدل موی از مد افتاده

مدل موی باب با چتری کوتاه واقعا خوب نمیشه!

یکسری از سلبریتی ها هستن که جدیدا به ترن های دهه 1990 برگشتن و و مثلا مدل موی باب خیلی کوتاه رو برای موهاشون انتخاب میکنن. این در حالیه که بسیاری از استایلیست ها بر این نظرند که زنان بعد از 40 سالگی دیگه از زدن چتری خیلی کوتاه پرهیز کرده و این کار رو انجام ندن. چرا چون سنشون رو بالاتر نشون میده و نتیجه ای عکس داره.

مدل موی از مد افتاده

بافت پیچیده و توکار دیگه اصلا مد نیست

رزاموند پایک، بازیگر معروف هالیوود هستش که همیشه با موی صاف و کوتاه دیده میشه. جابه که این بازیگر به تازگی با مدل موی تقریبا بلند تری در یک مراسم ظاهر شده و مورد توجه قرار گرفته. بافتی پیچیده! چنین بافت هایی م خیلی پیچیده و پرکارهستند همیشه رو مد نیستن و از نظر ها افتادن! در واقع این دوره، دوره مینیمال هاست. چنین بافت هایی جاشون رو به مدل موهای ساده تر دادن و به نظر میاد هرچی مدل موها طبیعی تر باشه خوشگلتره.

مدل موی از مد افتاده

رنگ موی غیر طبیعی بزن، ولی واسه یه تایم خیلی کوتاه

اونچه که مشخصه اینه که هیلاری داف بعد از اینکه از همسر اولش جدا شد تصمیم گرفت تا تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنه که خب این موضوع کاملا قابل درکه. اما با این حال هرچی میریم جلو می بینیم که محبوبیت رنگ موهای مصنوعی و تند مثل آبی و سبز و قرمز و غیره، کمتر و کمتر میشه. در حقیقت امروزه رنگ موهای ملایم تر که اغراق خاصی ندارن مد شده.

مدل موی از مد افتاده

تراشیدن کناره ی موها برای یک بانو

مدل موی تراشیده شده برای کناره های مو برای آقایون خب خیلی جذاب به نظر میاد. اما برای بانوان محبوبیتش برمیگرده به 15 سال قبل که حال جایگاهشون رو از دست دادن. این سبک مو برای یک بانو حالتی غیر طبیعی و نه چندان زیبا داره که اصلا ترند هم نیست.

با این حال، تیلدا سوئینتون، بازیگر مشهور هالیوود خیلی علاقمند به اینه که مدل موهاش تراشیده باشه و در واقع به این سبک مو وفادار مونده همونطور که می بینید در تصویر سمت چپ موی کناره های سر سوئینتون خیلی کوتاه به نظر میرسن، در حالی که تو تصویر سمت راست، موی کناره های سر، قاب ملایمی برای چهره وی ایجاد کرده و زیباتره.

مدل موی از مد افتاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ... ارسالی در

    به نظر من هر کس به خودش ربط داره که موهاش رو چجوری درست کنه. اصلا به اینکه چی مده وچی نیست هم مربوط نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی