|

معرفی رژ لب های ترند 2024 / رنگای امسال خیلی خاصن چنان قیافتو زیر و زبر میکنن حظ کنی

در این مقاله چندتا از رژ لب های ترند رو بهتون معرفی کردیم که با توجه به فصل های بهار و تابستون که در پیش هست بهترین رنگ ها بشمار میان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی برای خودشون یه سبک خاص توی میکاپ دارن چرا که اینترنت پر هست از مدل های مختلف آرایش و یه دور که توی اینستاگرام هم بزنید بیوتی بلاگرای زیادی رو میبینید که علاوه بر آموزش میکاپ در خصوص کیفیت لوازم آرایشی های موجود در بازار هم یه سری اطلاعات میدن و اون ها رو ارزیابی میکنن که خب این موضوع خیلی خوبه چرا که بالاخره جنس و کیفیت لوازم آرایشی شما تاثیر مستقیمی روی نتیجه ی آرایش شما داره مثلا در صورتی که کرم پودری میخواهید که طولانی مدت روی پوستتون بمونه باید به سراغ بهترین کرم پودر های 24 ساعته برید که جنس خوبی دارن و در غیر این صورت باید منتظر ماسیدن اون روی پوست خودتون باشید.

پس واضحه که در صورت استفاده از وسایل نامرغوب باید منتظر باشید که آرایشتون خراب بشه و اونقدرا که باید و شاید زیبایی خاصی بهتون نبخشه که هیچ چهره ی شما رو هم بی کلاس جلوه بده! در اصل یه آرایش خوب باید ایرادات چهره ی شما رو بپوشونه و شما رو زیباتر از اون چیزی که هستید جلوه بده پس لازمه که در این زمینه مهارت هم داشته باشید مثلا بدونید که برجسته کردن لب با آرایش چطور هست تا بدون این که دستکاری توی چهره تون انجام بدید مثل تزریق ژل، لب هاتون رو خوش فرم تر نشون بدید که صد البته برای این منظور رژ زیبا هم لازم دارید که در این مقاله چند تا از رژ لب های ترند رو بهتون معرفی میکنیم تا چهره تون شیک و امروزی دیده بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رژ لب های ترند

رژلب های ترکیبی و دو رنگ شما رو به روز و ترندی جلوه میدن

این روزا خیلی از افراد هستن که رژ لب های ترکیبی استفاده میکنن و ترجیحشون این هست که دو رنگ رژ بزنن تا گیرایی چهره شون بیشتر بشه که میشه هم قسمت داخلی لب رو رژ تیره تر و قسمت بیرونی رو روشن تر انتخاب کرد و هم میشه که قسمت بیرونی لب رو رژ تیره زد و برای قسمت داخلی از رژ به رنگ روشن تر استفاده کرد که هر دو ترند هستن و این روزا مسلما بسیار در اینستا و دور و بر میبینید این مدل از رژ زدن رو که برای این منظور شما حتی میتونید از کانسیلر برای لایه ی اول روی کل لبتون استفاده کنید و بعد قسمت داخلی اون رو رژ صورتی بزنید.

رژ لب های ترند

رژلب به رنگ بنفش و ارغوانی جسارت و گیرایی خاصی به چهره ی شما میبخشه

خیلی از افرادی که رژ لب های بنفش و ارغوانی رو استفاده میکنن ناخودآگاه طوری مجذوب این رنگ های خاص میشن که این رنگ رژ میره تو لیست موردعلاقه هاشون و وقتی به یه دورهمی میخوان برن که قصد دارن از همه ی خانوم هایی که تو اون دورهمی هستن شیک و پیک تر دیده بشن به سراغ این رنگ رژ ها میرن چرا که هر دو یه حالت کلاسیک دارن و به میکاپ شما رنگ و روح میبخشن. حالا در این بین هم اگر رنگ پوستتون ته رنگی از زیتونی داشته باشه که چه عالی چرا که این رژها دقیقا برای شما ساخته شدن البته که با رنگ پوست های دیگه هم شما میتونید به زیبایی خاصی با این رژها برسید فقط باید تناژی رو که بهتون میاد رو پیدا کنید.

رژ لب های ترند

رژلب پرتقالی کاملا مناسب بهار و تابستونه

به طور کلی نارنجی رنگی هست که استفاده از اون در استایل و آرایش شاید یه مقدار سخت باشه و ظرافت خاصی بخواد ولی بعد از استفاده کردن ازش مطمئن باشید که پشیمون نمیشید البته به شرطی که حواستون رو به خوبی در به کارگیری اون جمع کنید مثلا یه رژ به رنگ نارنجی میتونه روی چهره ی شما تاثیر فوق العاده ای داشته باشه و یه خوبی هم که داره این هست که برای بهار و تابستون که در پیشه بسیار رنگ مناسب و ترندی هست.

پس در صورتی که پوستتون روشن بود با تناژ گرم بدون چون و چرا و تامل به سراغ یه رژ به رنگ نارنجی برید و حال و هوای بهار رو توی میکاپتون حس کنید. البته که در این بین نارنجی پرتقالی که مثل نارنجی ساده خالص نیست میتونه یه انتخاب بهتر باشه چون هاله هایی از رنگ قرمز توی اون دیده میشه که به پوست های سفید شادابی خاصی میبخشه.

رژ لب های ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی