|

بهترین راهکار برای تبدیل سریع قیمت ارزهای دیجیتال

برای تبدیل سریع قیمت ارزهای دیجیتال، نیازمند ماشین حساب تبدیل ارز دیجیتال هستیم که کاملا متفاوت با ماشین حساب‌های معمولی هستند

لینک کوتاه کپی شد

اگر شما هم به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال و معامله گری آن شده باشید، قطعا با فرایند تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال درگیر شده‌اید. بسیاری از معامله گران، به دنبال راهی سریع برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال هستند. بهترین و ساده‌ترین راه، استفاده از ماشین حساب ارزهای دیجیتال است که به شما امکان تبدیل قیمت ارزهای مختلف از جمله ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات را می‌دهد. برای آشنایی با نحوه استفاده از این ماشین حساب‌ها و انواع آنها، ادامه این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تبدیل سریع قیمت ارزهای دیجیتال

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید، نسبت به تبدیل قیمت ارز آگاهی کاملی دارید. این فرایند، در زمان تبدیل دارایی به ارزهای دیجیتال مختلف، بسیار به کار می‌آید. در واقع، شما مبلغی از ریال خود را می‌خواهید به بیت کوین تبدیل کنید. حالا، شما به طور دقیق نمی‌دانید که این مقدار از ریال شما، تبدیل به چند بیت کوین یا ساتوشی می‌شود. در این شرایط، باید از فرایند تبدیل سریع قیمت ارزهای دیجیتال استفاده کنید تا پاسخ به این سوال را به دست آورید. تبدیل قیمت، دقیقا همین فرایند ساده است که به شما کمک می‌کند تا برنامه ریزی دقیق‌تری برای دارایی‌های خود داشته باشید.

فرایند تبدیل قیمت برای ارزهای دیجیتال، کاربردهای دیگری هم دارد. به عنوان مثال، یک زمانی است که شما نمی‌دانید با چه مقدار بیت کوین، می‌توانید ۱۰ اتریوم خریداری کنید. در این شرایط، ماشین حساب ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند و پاسخ این سوال را به طور دقیق می‌گوید.

راهکار تبدیل سریع قیمت ارزهای دیجیتال

ما برای تبدیل سریع قیمت ارزهای دیجیتال، نیازمند ماشین حساب تبدیل ارز دیجیتال هستیم. ماشین حساب‌های ارز دیجیتال، کاملا متفاوت با ماشین حساب‌های معمولی هستند. این ماشین حساب‌ها، مانند ترجمه گوگل کار می‌کنند؛ یعنی دارای دو باکس متفاوت هستند. در باکس اولی، مقدار دارایی و نوع آن را وارد می‌کنید و در باکس دومی، باید ارز دیجیتال مدنظر خود را مشخص کنید. حالا، ماشین حساب به صورت خودکار، باکس دوم را پر می‌کند.

ماشین حساب ارز دیجیتال، انواع مختلفی دارد و بسیاری از صرافی‌ها، برای خود یک ماشین حساب اختصاصی طراحی کرده‌اند. بسیاری از این ماشین حساب‌ها، تنها گزینه‌های ارز دیجیتال را دارند و برخی دیگر، از ارزهای فیات مانند دلار، یورو و... نیز پشتیبانی می‌کنند. معمولا ماشین حساب‌های اختصاصی برای صرافی‌ها، طبق قیمت‌های موجود در همان صرافی فعالیت می‌کنند. قیمت ارزهای دیجیتال، در هر صرافی، کمی متفاوت است. به همین دلیل، ممکن است که ماشین حساب هر صرافی، عدد متفاوت‌تر نسبت به ماشین حساب دیگری نمایش دهد.

انواع ماشین حساب ارز دیجیتال

اگر به دنبال یک روش ساده برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است که از ماشین حساب‌های ارز دیجیتال استفاده کنید. همان‌طور که اشاره کردیم، هر صرافی دارای یک ماشین حساب اختصاصی است و ما در ادامه، چند نمونه از بهترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

ماشین حساب نوبیتکس

نوبیتکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است و از انواع ارزهای دیجیتال و فیات پشتیبانی می‌کند. کاربران ایران به سادگی می‌توانند در این صرافی عضو شوند و احراز هویت انجام دهند. این صرافی، دارای یک ماشین حساب اختصاصی برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال است. شما در این ماشین حساب، دسترسی کامل به انواع ارزهای دیجیتال را دارید. استفاده از ماشین حساب ارز دیحیتال بسیار ساده است و این ماشین حساب، مطابق با قیمت ارزهای دیجیتال در همان صرافی نوبیتکس فعالیت می‌کند. پس، مناسب برای معامله گرانی است که از صرافی نوبیتکس استفاده می‌کنند و معاملات خود را در این صرافی انجام می‌دهند.

ماشین حساب CoinMarketCap

اگر قصد تبدیل ارزهای دیجیتال خود به ارز دیجیتال دیگری یا انواع ارزهای فیات را دارید، ماشین حساب کوین مارکت کپ بهترین گزینه برای شما است. این ماشین حساب از انواع ارزهای فیات مانند دلار، یورو، پوند و... و انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، سولانا و... پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این ماشین حساب، تنها کافی است که مقدار دارایی خود و نوع آن را وارد کرده و دارایی تبدیلی را نیز مشخص کنید. حالا، ماشین حساب به صورت خودکار عدد نهایی را اعلام می‌کند. به عنوان مثال، شما با ۱۰۰ دلار، می‌توانید ۱۱۸۰ واحد دوج کوین خریداری کنید.

ماشین حساب Coinmama

کوین ماما یکی دیگر از انواع ماشین حساب‌های بسیار معروف و کاربردی برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال است. کوین ماما از بیت کوین و ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید مقدار بیت کوین را وارد کرده و ببینید با آن مقدار بیت کوین، چه مقدار ارز فیات خریداری می‌کنید. ارز پیش‌فرض این ماشین حساب، دلار است. رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و بسیاری از معامله گران از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

ماشین حساب CoinGecko

کوین گکو یک ابزار کاربردی و عالی برای محاسبه ارزش بیت کوین در مقابل دیگر ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال، زمانی که می‌خواهید بیت کوین خود را به ارزهای دیجیتال دیگری تبدیل کنید، باید مقدار بیت کوین را در کوین گکو بنویسید. حالا، با مشخص کردن ارز دیجیتالی که قصد تبدیل بیت کوین به آن را دارید، نتیجه را می‌بینید. متوجه می‌شوید که با مقدار مشخصی از بیت کوین، چه مقدار مثلا اتریوم می‌توانید بخرید.

نحوه استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال

ماشین حساب‌های ارز دیجیتال، تنها برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال به کار نمی‌روند. بسیاری دیگر از این ماشین حساب‌ها، مخصوص محاسبه سود و زیان در معاملات ارزهای دیجیتال هستند. به طور کلی، نحوه استفاده از ماشین حساب‌هایی که مخصوص محاسبه سود و زیان هستند، کمی پیچیدگی دارد و معامله گران حرفه‌ای، کار با آنها را به خوبی بلد هستند. در مقابل، کار کردن با ماشین حساب تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال بسیار ساده است.

عملکرد آنها، دقیقا مشابه با نرم افزارهای گوگل ترنسلیت است. این نرم افزارهای ترجمه، به این شکل است که شما در یک باکس، متن مورد نظر را می‌نویسید و در باکس کناری، زبان ترجمه را مشخص می‌کنید. حالا، نرم افزار به صورت خودکار، متن را برای شما به زبان دیگری ترجمه می‌کند. ماشین حساب‌های ارز دیجیتال هم دقیقا به همین شکل هستند. شما باید عدد و نوع ارز دیجیتال را در باکس اول وارد کنید و در باکس دوم نیز ارز دیجیتال یا فیات مورد نظر خود را انتخاب کنید. حالا، ماشین حساب، عدد نهایی را به شما نمایش می‌دهد.

دیگر انواع ماشین حساب‌های ارز دیجیتال

همان‌طور که اشاره کردیم، ماشین حساب‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند و هر یک، برای کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنها یک نمونه از انواع این ماشین حساب‌ها، برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال هستند. بسیاری دیگر، برای محاسبه سود و زیان، ارزش ارزهای دیجیتال مختلف و محاسبه قیمت ارزهای فیات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر در ابتدای مسیر معامله‌گری ارز دیجیتال هستید، بهتر است که حتما از ماشین حساب‌های ارز دیجیتال ساده استفاده کنید تا دچار رابط کاربری پیچیده نشوید.   

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی