|

آیا قیمت به 0.00004 دلار می رسد؟

آیا Shiba Inu (SHIB) پس از سوزاندن 4.5 میلیارد توکن به 0.00004 دلار خواهد رسید؟

لینک کوتاه کپی شد

به گفته لوسی، عضو تیم شیبا اینو (SHIB)، این پروژه به زودی دچار توکن سوزی قابل توجهی خواهد شد. لوسی به X رفت و با جامعه SHIB به اشتراک گذاشت که تیم 40 ETH به ارزش حدود 158200 دلار برای خرید توکن‌هایی برای اهداف سوزاندن جمع‌آوری کرده است.

 حدود 158200 دلار یعنی4.5 میلیارد توکن SHIB دریافت می کند. ارسال چنین مقدار قابل توجهی از سکه به کیف پول مرده ممکن است منجر به افزایش نرخ سوخت SHIB شود. نرخ رایت SHIB در حال حاضر 67.04 درصد کاهش یافته است و 48 میلیون توکن در 24 ساعت گذشته سوزانده است.

آیا Shiba Inu (SHIB) پس از سوزاندن 4.5 میلیارد توکن به 0.00004 دلار خواهد رسید؟

اگرچه 4.5 میلیارد توکن عدد قابل توجهی است، اما در مقایسه با عرضه در گردش SHIB هنوز ناچیز است. این پروژه در حال حاضر حدود 589 تریلیون توکن در گردش دارد. با توجه به نسبت توکن ها برای سوزاندن و تعداد توکن های در گردش، ممکن است شاهد افزایش شدید قیمت نباشیم.

علاوه بر این، اگرچه Shiba Inu (SHIB) پس از رالی‌ها شاهد افزایش نرخ سوختگی بوده است، این دارایی به ندرت پس از افزایش نرخ سوخت شاهد افزایش قیمت بوده است.

با این حال، تیم SHIB در حال کار بر روی یک مکانیسم سوزاندن جدید است که شایعه شده است سالانه تریلیون ها توکن را می سوزاند. با این حال، تیم تاریخ راه اندازی مکانیسم سوختگی جدید را فاش نکرده است. اگر پروژه بتواند عرضه خود را به شدت کاهش دهد، این احتمال وجود دارد که شاهد افزایش قیمت باشیم.

یکی از بزرگترین کاتالیزورهای رالی حماسی 2021 شیبا اینو (SHIB) سوختگی عظیم SHIB ویتالیک بوترین بود. بوترین نیمی از عرضه SHIB را در زمان راه اندازی پروژه دریافت کرد. با این حال، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) تصمیم گرفت 90 درصد توکن های دریافتی خود را بسوزاند و به طور قابل توجهی عرضه SHIB را کاهش داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی