|

آیا قیمت بیت کوین به بالاترین حد می رسد؟

مفقود شدن معامله گران خرده فروشی: آیا می توانند قیمت بیت کوین را به ATH جدید برسانند؟

لینک کوتاه کپی شد

بیت کوین امروز به مرز 56000 دلار رسید و بازار ارزهای دیجیتال را وارد یک دوره صعودی جدید کرد. بازار ارزهای دیجیتال مملو از سرمایه‌گذاری‌های جدید است و افزایش بیت‌کوین آلت‌کوین‌های پیشرو را به سمت بالاترین قیمت‌های هفتگی سوق می‌دهد. بیت کوین اکنون تنها 13000 دلار با رسیدن به بالاترین قیمت خود یعنی 69014 دلار فاصله دارد که در نوامبر 2021 به آن رسید. ارز دیجیتال پیشرو در ژانویه 2023 به 16500 دلار سقوط کرد اما در فوریه 2024 به طور پایدار به 56000 دلار رسید.

س

این اقدام قیمت پس از تصویب SEC ETF بیت کوین در اواسط ژانویه و افزایش قیمت آن به این سطوح آغاز شد. در حالی که سرمایه گذاران نهادی به دنبال بیت کوین هستند، به نظر می رسد معامله گران خرده فروشی در عمل غایب هستند. موسسات مالی در حالی که معامله گران خرده فروشی در حال تماشای نمایش هستند، سهم بیشتری از سود بیت کوین را به خود اختصاص می دهند.

بیت کوین: معامله گران خرده فروشی سود را از دست می دهند زیرا سرمایه گذاران نهادی از افزایش قیمت بیت کوین لذت می برند

داده های جستجوی گوگل نشان می دهد که سرمایه گذاران خرده فروشی از افزایش قیمت بیت کوین به 56000 دلار بیشترین بهره را نبرده اند. دلیل آن می‌تواند این باشد که دارندگان خرده‌فروشی قبلاً روی آلت‌کوین‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و پولشان به دلیل رکود گیر کرده است. دلیل دیگر می تواند این باشد که سرمایه گذاران خرد می ترسند که بیت کوین به اوج خود رسیده است و می تواند به سمت جنوب حرکت کند. پس از اینکه بیت‌کوین به 50000 دلار رسید، خرده‌فروشان بر این باور بودند که خرید ارز دیجیتال پادشاه در حال حاضر اشتباه بوده است. آنها نمی دانستند که قیمت آن در کمتر از سه هفته به 56000 دلار می رسد. دلایل عدم حضور صاحبان خرده‌فروشی، فراوانی و سرمایه‌گذاران نهادی سودهای خیره‌کننده است.

با این حال، حتی اگر سرمایه گذاران خرده فروشی ترس خود را پشت سر بگذارند و وارد بیت کوین شوند، می تواند قیمت آن را به یک ATH جدید برساند. ترکیبی از موسسات و پول خرده فروشی می تواند برای قیمت بیت کوین معجزه کند. باید دید که آیا صاحبان خرده‌فروشی اکنون پیش خواهند رفت و موقعیت‌های ورودی را به دست خواهند آورد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی