|

افزایش جنجالی آلتکوین ها!

Altcoins در حال افزایش: چرا XRP، SOL و ADA در صدر نمودارها هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

سولانا، ریپل و کاردانو با صعودی شدن شتاب بازار کریپتو در حال بازگشت محکمی هستند. به نظر می‌رسد با موج فعلی ETF BTC،  بازار کریپتو با شاخص‌های مثبت سر و صدا می‌کند و سکه‌های رمزنگاری پیشرو را به سمت بالاترین رکوردهای تاریخ سوق می‌دهد.به نظر می رسد Solana، XRP و Cardano اخیرا شتاب قابل توجهی پیدا کرده اند. در ادامه دلیل افزایش این سه آلتکوین به بالاترین سطح خود را بررسی کرده ایم!

سولانا از آستانه 150 دلاری خود عبور می کند؟

سولانا اخیراً با ایجاد اتحاد بین ارزهای دیجیتال برجسته بازار مانند Filecoin، توجه های زیادی را به خود جلب کرده است. SOL با بازپس گیری آمارهای از دست رفته بازار، ماه را با سودهای قابل توجهی پیشتاز کرد.

بازار کریپتو در دو هفته گذشته بیش از 14 درصد رشد کرده است. افزایش اخیر، تحلیلگران بازار را وادار کرده است تا امیدوار باشند که ارزهای دیجیتال به زودی از مرز بلندپروازانه 150 دلار عبور کند. در زمان انتشار، SOL 0.26٪ افزایش یافته است، در 105.36٪ معامله می شود.

کاردانو و ریپل در حال بازیابی شکوه سابق خود هستند

ریپل با توجه به روند صعودی ثابت قیمت XRP را به سمت بالا می برد. آلتکوین در حال حاضر با قیمت 0.5401 دلار معامله می شود. طبق آخرین تحلیل ما، اگر گاوهای XRP بتوانند مقاومت را بشکنند، قیمت آلتکوین نیز می‌تواند تا 0.59 دلار افزایش یابد.

وضعیت فعلی بازار منعکس کننده یک اصلاح معمول بدون انحراف قابل توجهی است، افرادی که از حرکت قیمت XRP دچار ناامیدی می شوند اغلب در دام تحمیل بازه های زمانی شخصی خود به قیمت خوبی دست پیدا می کنند!

به طور مشابه، ADA نیز شاخص های صعودی مثبت را به تصویر می کشد. گاوهای ADA به افزایش قیمت آن به 0.6 دلار کمک کردند. با این حال، قیمت نیز با کاهش 1.85 درصدی در 24 ساعت گذشته در 0.58 دلار، کاهش جزئی را مشاهده کرد. Cardano اخیراً توسط بازیگران بازار ارزهای دیجیتال مانند Arthur Hayes به عنوان یک آلتکوین بدون ارزش مورد هدف قرار گرفته است. علی‌رغم بررسی‌های منفی بازار که اخیراً به نظر می‌رسد ADA دریافت کرده است، آلت‌کوین به‌نظر می‌رسد بی‌خطر است و از نظر قیمت‌گذاری به صعود خود ادامه می‌دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی