|

پیش بینی مهم از قیمت شیبا!

نتقال دارایی می تواند به دلایل زیادی انجام شود. با این حال، برای قیمت کلی توکن چه معنایی می تواند داشته باشد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

چیزی که می‌تواند به یک توسعه عظیم برای میم کوین تبدیل شود، شیبا اینو شاهد جابه‌جایی 800 میلیارد SHIB از کیف‌پول‌های مختلف بوده است. در واقع، انتقال دارایی می تواند به دلایل زیادی انجام شود. با این حال، برای قیمت کلی توکن چه معنایی می تواند داشته باشد؟

بر اساس CoinMarketCap، در حال حاضر، Shiba Inu با قیمت 0.00000919 دلار معامله می شود و بیش از 1 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این دارایی از ابتدای سال جدید به شدت تلاش کرده تا به سطح 0.00001 دلار برسد. متعاقبا، این حرکات نهنگ می تواند پیامدهای مهمی بر این تلاش داشته باشد.

شیبا اینو میلیاردها نفر را در حرکت می بیند که مبارزه برای حذف صفر ادامه دارد

از آغاز سال 2024، بازار دارایی های دیجیتال انتظارات عظیم خود را برآورده نکرده است. علیرغم تغییرات مهم نظارتی از طریق تایید ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده، بسیاری از توکن ها نتوانسته اند شتاب قابل توجهی کسب کنند. در میان آنها یکی از برجسته ترین میم سکه های موجود در بازار، SHIB است.

با این حال، این می تواند در حال تغییر باشد، به خصوص در بحبوحه افزایش فعالیت نهنگ ها. به طور خاص، Shiba Inu بیش از 800 میلیارد توکن SHIB را در حال حرکت مشاهده کرده است که می‌تواند پیامدهایی بر قیمت داشته باشد، علی‌رغم دلایل زیادی که ممکن است این توکن‌ها را منتقل کنند.

گزارش شده است که این حرکت ریشه در انتقال از کیف پول های مختلف و صرافی هایی مانند کوین بیس دارد. این نوع نقل و انتقالات اغلب ریشه در اقدام نقدینگی، ادغام یا آماده سازی فروش دارند.

در مجموع، Etherscan گزارش می دهد که دو بزرگترین تراکنش SHIB شامل 221 میلیارد SHIB و 204 میلیارد SHIB است. این انتقال‌ها از یک کیف پول به کیف دیگر انجام می‌شود و احتمالاً بین همان فرد انجام می‌شود.

از طرف دیگر، ورود 307 میلیارد SHIB به کیف پول Coinbase نیز قابل توجه بود. در واقع، رقمی که به کل توکن‌های شیبا اینو در حال جابجایی اضافه شده است، اما احتمالاً به‌زودی نشان‌دهنده افزایش فشار فروش نیز خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی