|

سناریو مهم از دوج کوین و شیبااینو!

Shiba Inu در مقابل Dogecoin: برنده Google’s Bard AI Picks 2024 میشود؟

لینک کوتاه کپی شد

Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) بیش از سه سال است که با یکدیگر همکاری می کنند. SHIB و DOGE برترین ممکوین ها از نظر ارزش بازار هستند و تنها ممکوین ها در بین 20 پروژه برتر هستند. در حالی که Dogecoin (DOGE) مزیت اول بودن را دارد، Shiba Inu  تنها در سه سال پرتاب شاهد افزایش شهاب سنگی بوده است. هر دو پروژه دارای یک جامعه وفادار هستند که هر سال پذیرش آنها افزایش می یابد. با این حال، تنها یک نفر می تواند تاج memecoin را بگیرد.

Shiba Inu vs Dogecoin: Google’s Bard برنده 2024 را پیش بینی می کند

شیبا اینو: اگر در سال 2020 1000 دلار سرمایه گذاری می کردید، چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

با توجه به هوش مصنوعی Bard AI (هوش مصنوعی) گوگل، عوامل متعددی می‌توانند بر مسیر SHIB و DOGE تأثیر بگذارند. ربات چت هوش مصنوعی به تلاش های جامعه و احساسات بازار به عنوان عوامل بالقوه ای که بر قیمت هر دو memecoin تأثیر می گذارد اشاره می کند. بارد دو سناریو برای Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) ارائه می دهد.

در یک سناریوی صعودی، SHIB می‌تواند به حداکثر قیمت 0.000020 دلار برسد که بیش از 115 درصد از سطوح فعلی افزایش می‌یابد. با این حال، این پروژه به توسعه قابل توجه اکوسیستم و کاربرد بیشتر نیاز دارد.

Dogecoin (DOGE)، در یک سناریوی صعودی، می تواند به اوج قیمت 0.40 دلار برسد، که بیش از 470٪ از سطوح فعلی افزایش یافته است. با این حال، بارد تأکید می‌کند که این توکن به تبلیغات، تأیید افراد مشهور، احساسات بازار یا پذیرش جریان اصلی نیاز دارد.

در یک سناریوی نزولی، قیمت Shiba Inu (SHIB) می‌تواند به 0.000005 دلار برسد که حدود 44 درصد از سطح فعلی کاهش می‌یابد. سقوط شدید ممکن است به دلیل رویدادهای پیش بینی نشده، سرکوب های نظارتی یا سقوط بازار باشد.

Dogecoin (DOGE)، در یک سناریوی نزولی، ممکن است به 0.06 دلار سقوط کند که حدود 14 درصد از سطوح فعلی کاهش می یابد. طبق گفته Bard AI گوگل، Dogecoin (DOGE) ممکن است در رقابت خود با SHIB در سال 2024 پیروز شود. با این حال، Bard مستقیماً یک برنده قطعی را تعیین نمی کند. برخی از عوامل می توانند بر هر دو نشانه تأثیر بگذارند و نتایج ممکن است متفاوت باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی