|

داستانی شگفت انگیز از بیت کوین به زودی

بازارهای جهانی ارز دیجیتال و سهام منتظر تصمیم امروز کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد ETF بیت‌کوین هستند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  بازارهای جهانی ارز دیجیتال و سهام منتظر تصمیم امروز کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد ETF بیت‌کوین هستند. آخرین مهلت برای SEC برای تایید یا رد کردن ARK 21Shares Bitcoin ETF (ARKB) امروز، 10 ژانویه است. کارشناسان پیش بینی می کنند که 11 دفترچه ETF بیت کوین به صورت همزمان تایید شوند.

در همین حال، هکرها حساب X SEC ایالات متحده را تصاحب کردند و پست های جعلی را در مورد تأیید تمام ETF های بیت کوین ارسال کردند. گری جنسلر، رئیس SEC فوراً فاش کرد که آژانس اوراق بهادار فهرست‌بندی و تجارت محصولات قابل معامله در بورس بیت‌کوین را تأیید نکرده است که باعث انحلال بیش از 140 میلیون دلار در چند ساعت شد.

از طرفی اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ گفت که صادرکنندگان ETF بیت کوین هزینه ها را کاهش می دهند. ETF ها فقط هزینه ها را کاهش می دهند، هرگز آنها را افزایش نمی دهند. سرمایه گذاران افزایش کارمزد را تایید نمی کنند زیرا بر برند آنها تأثیر می گذارد همچنین سهام Ark 21 کارمزد ETF بیت کوین (ARKB) خود را از 0.25٪ به 0.21٪ کاهش می دهد. ARK یک معافیت 6 ماهه از هزینه برای شرکت کنندگان اولیه اعلام کرد. و BlackRock کارمزد را از 0.30٪ به 0.25٪ برای ETF بیت کوین خود کاهش می دهد.

معامله گران به اتریوم (ETH) روی می آورند زیرا بیت کوین شاهد نوسانات شدید پیش از تصمیم SEC در مورد ETF بیت کوین است. سود باز قراردادهای اتریوم بیش از 8 میلیارد دلار می باشد که بیش از 12 درصد افزایش یافته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی