|

قیمت بیت کوین قرار است سر به فلک بکشد؟

سایت های خبری می گویند که بلک راک 2 میلیارد دلار سرمایه برای ETF بیت کوین افزایش می دهد

لینک کوتاه کپی شد

شرکت مدیریت دارایی 9 تریلیون دلاری BlackRock سرمایه خیره کننده 2 میلیارد دلاری را برای Spot Bitcoin ETF تنظیم کرده است. به گفته تحلیلگران بلومبرگ، بلک راک دارای یک سرمایه «بزرگ روز اول» است که برای ETF بیت کوین نقطه ای آماده شده. سایت های خبری نزدیک به توسعه به بلومبرگ گفتند که BlackRock در صورت نیاز ممکن است بیش از 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

متیو سیگل، رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال VanEck، گفت که منبعی را که از سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری خبر داده بود، بررسی کرده است. او در توییتی نوشت: «من از یک منبع کاملاً خوب شنیدم که بلک راک در هفته اول بیش از 2 میلیارد دلار در جریان‌های افزایشی جدید از دارندگان بیت‌کوین موجود که در حال افزایش موقعیت‌ها هستند، ذخیره کرده است.

متیو سیگل از VanEck به تازگی گفت که او از یک منبع معتبر شنیده است که BlackRock دارای 2 میلیارد دلار سرمایه از دارندگان بیت کوین موجود است که می خواهند در هفته اول به ETF بیت کوین تبدیل شوند.

با این حال، سیگل خاطرنشان کرد که نمی تواند این خبر را تایید کند زیرا هنوز رسمی نشده است. «من نمی توانم آن را تضمین کنم. اما می دانید، این کاری است که همه انجام می دهند.

بلک راک: ورود 2 میلیارد دلاری به بیت‌کوین ETF می‌تواند قیمت بازار ارزهای دیجیتال را سر به فلک بکشد!

اگر منابع صحت داشته باشند، سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری بلک راک در روز برای بیت‌کوین ETF می‌تواند بازار را بالا بکشد. یک سرمایه گذاری عظیم می تواند قیمت ها را به طور پایدار افزایش دهد و احساسات خرید سنگین برای بیت کوین را جذب کند. نه فقط بلک راک، بلکه سایر شرکت‌های مدیریت دارایی تریلیون دلاری نیز می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ETF از این روند پیروی کنند.

شرکت های مدیریت دارایی مانند VanEck، Bitwise، Fidelity، Franklin، Valkyrie، Hashdex، ArkInvest، Grayscale، WisdomTree و Invesco Galaxy نیز می توانند میلیاردها دلار سرمایه گذاری کنند.

اگر میلیاردها دلار از سرمایه گذاری بلک راک در ETF حاصل شود، قیمت بیت کوین می تواند سر به فلک بکشد و به بالاترین حد خود برسد. با این حال، SEC هنوز بر سر ETF بیت کوین به توافق نرسیده است و تنها پس از تایید، بلک راک می تواند 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی