|

پیشگویی مهم از قیمت پالیگان!

پیش بینی قیمت پالیگان و بررسی روند!

لینک کوتاه کپی شد

Polygon یک مکانیسم مقیاس‌بندی غیرمتمرکز است که توسعه‌دهندگان اتریوم ممکن است هنگام ایجاد dApps از آن استفاده کنند. Polygon شبکه سریعتر و امنیت بیشتری را با نرخ مناسب ارائه می دهد. این پروژه، یک ابتکار سال 2017، به عنوان یکی از جذاب ترین و سودآورترین پروژه ها در تجارت ظاهر شده است.

MATIC نام قبلی آن تا آوریل 2021 بود که به Polygon تغییر کرد. MATIC نشانه اصلی شبکه Polygon است. Polygon اخیراً از سطح قیمت 0.80 دلار عبور کرده است. بر اساس داده های اخیر، MATIC در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته و در 0.8681 دلار معامله می شود.

در حالی که کل بازار ارزهای دیجیتال قرمز است، در اینجا پیش‌بینی قیمت ما برای Polygon MATIC برای آخر هفته است.

پیش بینی قیمت MATIC برای آخر هفته

عوامل مختلفی مانند شرایط بازار، عملکرد قیمت، پیشرفت‌ها، عرضه و موارد استفاده تعیین می‌کنند که آیا Polygon می‌تواند قیمت این آخر هفته را افزایش دهد یا خیر.

بر اساس رفتار سکه در آغاز سال 2024، کارشناسان ارزهای دیجیتال در Changelly پیش‌بینی قیمت Polygon خود را برای آخر هفته ارائه می‌کنند. برای این بازه زمانی، حداقل قیمت MATIC 0.7812 دلار پیش بینی می شود. انتظار می رود حداکثر قیمت به 08881 دلار برسد. علاوه بر این، کارشناسان انتظار دارند که MATIC در آخر هفته با میانگین قیمت 0.8634 دلار معامله شود.

طبق آخرین داده‌های CoinMarketCap، Polygon با افت 1 درصدی ارزش در 24 ساعت گذشته با 0.8681 دلار معامله می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی