|

3 ارز دیجیتالی که میزنه رو دست بیت کوین!

3 آلت کوین که می تواند در ماه فوریه از بیت کوین پیشی بگیرد

لینک کوتاه کپی شد

تجزیه و تحلیل اخیر نشان می دهد که در حالی که قیمت بیت کوین از 14 ژانویه در حال کاهش است، سه ارز دیجیتال جایگزین (آلت کوین ها) - Chainlink (LINK)، Frax Share (FXS) و Ethereum (ETH) - حرکت مثبتی را نشان می دهند که می تواند به آنها اجازه دهد  در ماه فوریه از BTC پیشی بگیرند. 

چرا Chainlink (LINK) در ماه‌های آینده برای 25-30 دلار آماده می‌شود؟

طبق یک تحلیل، قیمت Chainlnk از ژوئن 2020 تحت یک خط مقاومت نزولی بلندمدت قرار گرفته است و در ژوئن گذشته به 7.56 دلار رسید. اگرچه برای مدت کوتاهی حمایت را در حدود 9.66 دلار شکست، LINK موفق شد مدت کوتاهی بعد آن سطح را پس بگیرد و این افت را به یک انحراف تبدیل کند.

علیرغم عقب نشینی دیگر، به نظر می رسد LINK برای بار دوم آماده می شود تا به بالای حدود 17.64 دلار برسد. در صورت موفقیت، تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت توکن می تواند 100 درصد به سقف بعدی یعنی تقریباً 31.5 دلار برسد. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی روزانه LINK (RSI)، یک شاخص حرکتی که برای سنجش بیش خرید یا فروش بیش از حد یک دارایی استفاده می‌شود، همچنان از سودهای بیشتر حمایت می‌کند، زیرا بالای 50 است.

هر دو عامل به اقدام صعودی قیمت پیش رو برای LINK نسبت به BTC اشاره می کنند. با این حال، شکست در برابری مقاومت در حدود 17.64 دلار خطر سقوط 40 درصدی را به سمت حمایت حدود 9.24 دلار ایجاد می کند و چشم انداز مثبت LINK را کاهش می دهد.

Frax Share Forms Bottom

 LINK، مانند قیمت FXS نیز از زمان ثبت رکورد بالای 50.4 دلاری خود در اوایل سال 2022، تحت خط مقاومت نزولی قرار گرفته است. آزمایش های متعدد مقاومت خط روند در نهایت منجر به کاهش قیمت FXS در حدود 5.46 دلار در نوامبر 2023 شد.

در ماه‌های منتهی به شکست صعودی، شاخص هفتگی RSI FXS یک واگرایی صعودی ایجاد کرد که نشانه‌ای از تقویت حرکت مثبت است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در حال حاضر بالاتر از مقاومت، FXS می‌تواند 100 درصد دیگر صعود کند تا مانع بعدی را در حدود 20.16 دلار به چالش بکشد.

اتریوم سیگنال های معکوس را چشمک می زند

در حالی که بیت کوین در حال ریزش است، اتریوم به رنگ سبز معامله می شود، آیا اتریوم به زودی به 3000 دلار خواهد رسید؟

قیمت ETH از روند صعودی پشتیبانی کرده است. پس از آزمایش مجدد این حمایت بحرانی در اوایل ژانویه، ETH به شدت بالاتر رفت تا یک شمع صعودی بزرگ درست کند.

برای تأیید تغییر روند صعودی آن، تحلیلگران می‌خواهند اتریوم را در برابر مقاومت نزولی (در حال حاضر حدود ۲۷۳۰ دلار) ببینند. یک شکست قاطع می تواند زمینه را برای پیشرفت 50 درصدی به سمت مقاومت مهیب در حدود 3360 دلار فراهم کند.

از سوی دیگر، ناکامی در حفظ بالاتر از سطح حمایت، باعث سقوط 30 درصدی به سمت تقریباً 1512 دلار می شود. با این حال، با توجه به سیگنال‌های حرکتی حمایتی، تحلیلگران نسبت به دومین ارز دیجیتال بزرگ خوش‌بین هستند.

در مجموع، در حالی که بیت کوین به دنبال حرکت تعیین کننده بعدی خود است، به نظر می رسد LINK، FXS و ETH آماده هستند که در ماه فوریه آن را در گرد و غبار رها کنند، اگر شاخص های فنی مربوطه آنها دقیق باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی