|

بهترین یخچال فریزر ایرانی / ارزان ترین یخچال های زیر 50 میلیون با امکانات فول

اگر قصد خرید یخچال رو دارید اما بودجه اونچنان زیادی ندارید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتون نوشته شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد این روزها در حال خرید جهاز هستن و برخی از خونواده ها هم میخوان یه سر و سامونی به وسایل خونشون بدن که خب یکی از مهمترین قسمت های خرید برای هر خونه ای بخش یخچال فریزر می باشد. یخچال یکی از مهمترین عناصر تو هر خونه ای محسوب میشه که اگه طوریش بشه کل زندگی لنگ میفته. یخچال های امروزه اونقدری متنوع و جذاب و البته دارای قابلیت های مختلف هستن که وقتی برای خرید به بازار میرید، بی شک ابتدا دچار یه گنگی میشید که نمیدونید چی به چیه!  کدوم برند و مدل بهتره و کی داره از جنسش الکی تعریف میکنه. 

این روزها دیگه خیلی از افراد ترجیح میدن که از یخچال های ایرانی بخرند، چرا که فکر میکنن قیمت محصولات ایرانی پایین تره در حالی که از نظر قیمتی دست کمی از برند های خارجی ندارن. اما از نظر کیفیت چی؟ در این مطلب قراره به چند نمونه از بهترین یخچال های مدل ایرانی اشاره کنیم و با خدماتی که دارن آشنا بشیم. کماکان هستند یخچال هایی که ارزان قیمت تر هستند و نکته اینجاست که اگر شما بودجه ای بیش از 50 میلیون دارید، پس بهتره که برید سراغ برند هایی همچون ال جی و سامسونگ. اما اگر زیر این مبلغ میزان هزینه شما برای یخچال هستش، در ادامه با ما همراه باشید چرا که برند های ایرانی خوبیشون هم اینه که در صورت اشکال، به راحتی میشه به قطعاتشون دست پیدا کرد در صورتی که برند های خارجی اینچنین نیستند. 

بهترین یخچال های ایرانی

یخچال فریزر اسنوا S8-2261SS با قیمت 45 تا 50 میلیون تومان

این روزا دیگه خیلی از خونواده ها فقط یدونه بچه دارن و کم جمعیت شدن. برای چنین خونه هایی این مدل یخچال S8-2261SS اسنوا ایده ای بسیار عالی محسوب میشه که هزینه کمتری رو هم روی دستتون میذاره. میزان گنجایش این محصول 394 لیتر برای یخچال و 197 لیتر در بخش فریزر تعبیه شده. این مدل از یخچال بسیاری از قابلیت ها رو داره. مواردی به مانند امکان اتصال به‌ آب شهری، قابلیت سرمایش هوشمند و انجماد سریع و هشدار باز بودن درب یخچال؛ اما دلیل قیمت پایین‌ تر بودن محصول به علاوه حجم کمترش، به‌ دلیل نبود امکاناتی همچون کشو با دمای صفر درجه می باشد. میزان نویز یخچال ۳۸ دسی‌ بل هستش به‌ علاوه اینکه از کمپرسور اینورتر دیجیتال، رده مصرف انرژی +A و مهمتر از همه، مینی‌ بار بهره میبرد که به شما این امکان رو میده بدون بازکردن در یخچال، به محتویاتی همچون نوشیدنی‌ ها دسترسی راحت داشته باشید.

بهترین یخچال های ایرانی

یخچال فریزر دوقلو جی پلاس مدل GRF-P2720 با قیمت 45 تا 50 میلیون تومان

این مئل یخچال جی پلاس 27 فوتی با توجه به اینکه دوقلو هستش، به طبع فضای بیشتری هم نسبت به ساید بای ساید در اختیارتون قرار میده. یخچال فریزر مدل GRF-P2720 به مانند بسیاری از دیگر نمونه های یخچال های جی پلاس، امکان اتصال به آب شهری رو بهتون نمیده و محفظه آبریز باید به شکل دستی پر بشه. با این حال برای هر دو بخش یخچال و فریزر از فناوری نوفراست استفا ت شده و موتور اینورتر دیجیتال آن نیز با 5 سال گارانتی ارائه خواهد شد. این یخچال از نظر رده مصرف انرژی جزو یخچال های ++A و همچنین دارای فناوری سرمایش و انجماد سریع می باشد. در نهایت نیز نباید فراموش کرد که این مدل یخچال از کشوی Chila Dra با دمای نزدیک‌ به صفر نیز بهره میبرد.

بهترین یخچال های ایرانی

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS666 با قیمت 30 تا 40 میلیون تومان

اگر بودجه در دست شما به میزانی هستش که توان خرید یخچال های گرون رو ندارید، خب باید بگیم که یخچال فریزر ایکس ویژن TS666 یکی از ارزان ترین مدل های یخچال می باشد که البته خدمات و امکانات قابل توجهی در اختیار شما قرار میده و البته طراحی بسیار زیبایی هم داره. این مدل یخچال به علاوه ویژگی‌ هایی مثل قابلیت سرمایش و انجماد سریع، هشدار باز بودن درب، فناوری نوفراست، بهره‌ مندی از اینورتر خطی و رده مصرف انرژی +A برای کاهش حداکثری مصرف انرژی، به فیلتر ضد باکتری بدون نیاز به تعویض نیز مجهز می باشد که میتونه حجم زیادی از باکتری‌ های داخل یخچال و بوی نامطبوعش رو هم ازبین ببره که خب این خودش یه ویژگی خوب و بسیار مهم محسوب میشه. این مدل از یخچال نیز از قابلیت متصل به آب شهری بی بهره مونده و یخ ریز هم نداره که البته با توجه به قیمت پایینی که داره منطقی به نظر میاد. گنجایش کلی یخچال نیز ۵۹۷ لیتر معادل ۳۰ فوت می باشد که ۳۹۰ لیترش در بخش یخچال قرار داره. 

بهترین یخچال های ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شهروند ارسالی در

    سلام دوو که حرف اول را میزنه ،چرا از دوو چیزی نگفتین؟؟
    اهان پول تبایغ این ۳تا یخچال دیگه را گرفتین..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی