|

خوشگلترین مبلمان چستر / چهاردنگه هرچی از این سبک مبل داشته فروخته انقدر عالین

مبلمان چستر از دست سبک های جذاب با ظاهری لوکس می باشد که برای انتخاب نیاز به توجه چند نکته داره تا بهترین دکوراسیون رو براتون بسازه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان تو هر خونه ای هم زیبایی و هم کاربرد رو به همراه داره. اصلا مگه میشه از این عنصر جذاب تو خونه گذشت و به عنوان وسیله ای تاثیر گذار ازش استفاده نکرد. آخه میدونید که مبل ها هم میتونن به دلیل حجیم بودنشون حسابی فضا رو پر کنن و هم اینکه اصلا یه آیتم خوشگل کننده هستن که وقتی میشینی روشون احساس خستگی و هر آنچه که تو طول روز بهت حمله کرده در رفته و انرژی آرومی بهت منتقل میشه. 

خب گفتیم که مبلمان با ظواهر دلبرانه ای که دارن میتونن خیلی به زیباسازی محیط کمک کنن. مدل های مبلمان دارای انواع متنوعی هستن که بسته به بودجه و سلیقه و سبک خونه شما انتخاب میشن. قبلتر راجب انواع سبک مبلمان صحبت کرده ایم، اما اینبار میخوایم یکم ریزبین تر بشیم و با یکی از پر طرفدار ترین سبک های مبلمان آشنا بشیم که زیباییش واقع اعلاست. مبل چستر! بله مبلمان چستر از دست سبک های محبوبی محسوب میشه که با شکل و شمایل با شکوه و بی نظیرش دل هر خونواده ای رو برده و افراد رو به سمت خرید خودش جذب میکنه. اگر قصد خرید مبلمان رو دارید اما نمیدونید چستر چه مدلیه، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بشید که قراره با چستر جان آشنا بشیم.

Home-decoration-with-Chester-furniture-1

واسه دکور سنتی این سبک مبل و واسه مدرن اون سبک مبل

مبلمان چستر اینجورین که در طیف گسترده ای از سنتی و مدرن تولید میشن. یادتون نره که پیش از خرید حتما سبک دکوراسیون خود را تعین کرده و بدومند که چه سبکی رو مد نظر دارید. مثلا اگر دکوراسیون سنتی دلخواه شماست، باید به دنبال یک مبل چستر مدل پشتی بلند با بازوهای منحنی باشید و اگر دیزاینی به سبک مدرن دارید، یه مبل چستر با خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی انتخاب نمایید.

YFXb_-DAOsylEdFo

اندازه مبل چستر رو اینجوری متناسب به فضا انتخاب کن

مبلمان کلا باید به شکلی انتخاب بشن که متناسب با فضا نشیمن یا پذیرایی باشن. مثلا اگر خونه شما کوچیکه و نقلی، میتونید از دست مبل های دو نفره یا سه نفره چستر انتخاب کنید تا مبلمان به شکلی زیبا و هماهنگ با فضا چیده بشن. اگر هم فضایی بزرگ دارید، خب در اینجا میشه از یک مبل چستذرگوشه ای یا مبل چستر سکشنال استفاده نمایید.

mbl-rahty-chstr-gdyd

مبلمان چستر چرم بهتره یا مخملی؟

مبلمان چستر اغلب به این شمل هستن که از جنس چرم یا مخمل تولید میشن. بی شک چرم بادوام تر و تمیز تر هستش ، اما مخمل نیز نرم تر و راحت تره که بسته به نیاز و سلیقه شما انتخاب میشه. اگر حیوان خونگی دارید، بهترین ایده اینه که از مبلمان چستر چرم استفاده نمایید تا در برابر خراش و لکه مقاومت بیشتری داشته باشه. 

how-to-style-the-chesterfield-Lead_CAr (1)

رنگ مبل چستر رو این شکلی انتخاب کن

مبل وسیله ای هستش که باید با سایر وسایل خونه هماهنگی خوبی برقرار کنه و مبلمان چستر نیز باید با دکوراسیون منزل شما ست بشه. اگر نمیدونید و مطمئن نیستید که چه رنگی رو انتخاب کنید بهتره، پس برید سراغ رنگ های خنثی مثل مشکی و یا قهوه ای و خاکستری. چستر تو این دست رنگ ها خیلی بی نظیره.

646464

کیفیت رو در نظر بگیر، مبلان چستر یه نوع سرمایه گذاریه

در اینجا باید گفت مبل چستر واقعا یه سرمایه گذاریه، پس بهتره که در انتخاب کیفیت بالاش حتما دقت کنید. به دنبال مبلمانی باشید که از متریال و همچنین ساخت و ساز باکیفیتی برخوردار باشه.

54634

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی