|

خاص ترین و زیباترین مدل های گلدان / تا حالا کسی از این شکل و شمایل به گلدان نگاه نکرده

اگر دلتون یه تنوع جذاب تو دیزاین خونه میخواد، پس برید سراغ گلدان اما نه هر گلدانی! بلکه از این مدل خاص ها!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی یک دکوراسیون کامل و امروزی، تنها به خرید و کنار هم چیدن یکسری لوازم کوچیک و بزرگ گرون نیست، بلکه شما بانوی خوش سلیقه باید بلد باشید چه چیزی بخرید. اصلا اون عنصر و کجای خونه قرار بدید و چطور با دیگر لوازم ستش کنید. دکور و دیزاین خونه دقیقا به مانند استایل کردن میمونه. چطور که شما به این فکر می کنید کدوم لباس و گردنبند و روسری بهتون بیشتر میاد، در انتخاب لوازم خونه هم باید خلاق باشید و اصول پذیر. یعنی چی؟ یعنی دکوراسیون نیز به مانند هر چیز دیگر در این جهان، قواعد خاص خودش رو داره که توسط طراحان و معماران نوشته شده. اما اونچه که مشخصه اینه که در کنار این باید ها و نبایدها، خلاقیت نیز به کار ببرید تا زیبایی محیط رو به حداقل برسونید.

دیزاین یک خونه تکمیل تنها به لوازم بزرگیش نیست. در واقع اون دیتیل ها هستن که میتونن بُعد دیگر چیدمان رو به ما نشون بدن. مثلا فرض کنید شما یک دست مبلمان شیک دارید، کنارش بر روی میز عسلی هیچ گلدانی قرار نداده باشید چه فایده؟ اصلا اینکه بوی گل و دیدن سبزیه برگ های گل تو خونه وجود نداشته باشه ، پس چطور انسان روحش رو تازه کنه؟ همه اینها برمیگرده به همون سلیقه و خلاقیتی که راجبش صحبت کردیم. گل و گلدان آیتم هایی هستن که شاید تو خیلی از خونه ها دیده بشن، اما مشکل اینجاست که همه شکل هم شدن و دیگه کسی به دنبال شمایل جدید نیست. در اینجا قراره با گلدان هایی جدید و جذاب آشنا بشیم که سبکی نو از ظاهر گلدان رو به شما نشون میدن و باعث میشن تا فضا از تکراری بودن در بیاد و خوشگل تر هم بشه.

خاص ترین گلدان های دکوری

گلدان‌ های کریستالی با موتیف های گیاهی

این سبک از گلدان ها همونطور که از اسمشون هم پیداست جنس کریستالی دارند و با جزییات ظریف و شیشه از کریستالی کیفیت بالا ساخته و به دکوراسیون فضای شما لطافت و خوشگلی میبخنشد. گلدان های ذکر شده معمولا با الگوها و طرح های متنوعی مثل گل ها و یا موتیف های گیاهی تزیین شده هست که باعث میشه تا یه قیافه دلبرانه داشته باشن و با قرار دادن گل داخلشون نمای مناسبی به خود بگیرند.

خاص ترین گلدان های دکوری

گلدان‌ های مسی یا برنزی میتونن شکوه به دکور ببخشند

گلدان هایی که مسی یا برنزی هستن و از این دو آلیاژ طراحی میشن، اغلب اصالت و شکوهی خاص به فضا هدیه میدن که معمولا هم با طراحی های بافتی و اشکال مختلف مثل نقش های شهرنشینی و یا شاید هم نقش های گل و برگ زیبا دیزای میشن.

خاص ترین گلدان های دکوری

خاص ترین گلدان های دکوری

گلدان‌ های سنگی یا مرمریتی

گلدان هایی هم هستند که سنگین ترند و از جنس سنگ طبیعی و یا مرمر و سنگ آهن و آندزیت طراحی و تولید میشن. این سبک از گلدان اغلب طرح هایی دارند که بسیار شیک و زیبا هستن و با الهام از طبیعت و فرم سنگ ها ساخته و عرضه خواهند شد. گلدان های مرمر میتونن قیمت نسبتا بالایی داشته باشند که البته در عوض به شما اون زیبایی و لوکسی که میخواین رو هدیه میدن.

خاص ترین گلدان های دکوری

گلدان‌ های سرامیکی با طرح‌ های هنری ساخته دستان هنرمند

این سبک از گلدان ها معمولا دست ساز هستن و با انگشتان هنرمند یک فرد ساخته شده اند. طراحی ها و نقاشی های دستی دارند و میتونن به دکوراسیون منزل یا محیط شما شخصیت و جذابیت هرچه بیشتر ببخشند.

خاص ترین گلدان های دکوری

خاص ترین گلدان های دکوری

گلدان‌ های شیشه‌ ای که با الماس و طلا تزیین میشن

گلدان های شیشه ای خب معمولا از شیشه های بسیار با کیفیت ساخته شدن که از الماس و طلا و نقره هم برای تزیین شون استفاده شده. در واقع این ترکیب گرون از شیشه و فلزات خفن، به ظاهر اونها یه لوکسی و یونیکی دیده نشده میده.

خاص ترین گلدان های دکوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی