|

خوشگلترین مبلمان استیل / چه خونت درندشته چه کوچیک با این مبلا میشه شیکه فامیل

مبلمان استیل از دست مبل های شیک و باکلاسی محسوب میشه که اغلب قیمت بالایی هم دارند اما با ظاهری به شدت زیباتر.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مبل عنصری در هر خونه محسوب میشه که از ارزش و کلاس خاصی برخورداره. چرا که این وسیله هم به دلیل کاربرد نشیمنی که داره، و هم از نظر زیبا کردن دیزان خونه و در نهایت به دلیل حجیم بودنش و فضاگیری که داره از اهمیت بالایی برخوردار هستش. در واقع اینجوریه که شما هر چقدر هم که خونتون بالاشهر باشه و لوکس و در اندشت، باز اگه مبلمان نداشته باشید با فضای خالیه خونه مواجه میشید و در هنگام نشستن خودتون یا مهونا، فضای مناسبی پیدا نمیشه که استراحت کنید و یا دورهم جمع باشید، چا چون مبل نیست و یه بی در کجایی خاصی رخ میده!

اما مبلمان هم اینجوری نیستن که یه مدل دو مدل باشن و یا اینکه شبیه به هم ساخته بشن. اتفاقا مبلمان از نظر سبک به سه دسته استیل و راحتی و کلاسیک تقسیم میشن. از طرفی هم هرکدوم از این سبک ها دریایی از مدل های مختلف رو دربر میگیرند. در این مطلب قراره با انواع مدل های مبل استیل آشنا بشیم. مبلمان استیل ظاهر و باطن لوکس تری به نسبت دیگر مبلمان دارند که خب به همون نسبت افزایش قیمت نیز در اونها دیده میشه. اگر قصد خرید این سبک مبلمان رو دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

انواع مبلمان استیل

مبل استیل چیست؟ اصلا چه مدلیه و فرقش با بقیه مبلا چیه

سوالی که خیلی از افراد میاد به ذهنشون اینه که استیل با سلطنتی چه فری داره که خب باید در پاسخ بگیم مبل استیل در واقع همون مبل سلطنتی می باشد. این سبک مبل به دلیل جذابیت بالا و شکیل بودنی که داره در زبان انگلیسی بهش میگن استایل، اما خب  تو زبان فارسی به استیل تبدیل شده و به این شکل گفته میشه. مبل استیل، مبل افرادی محسوب میشه که سلیقه خوب و تجملاتی دارند. این مدل مبل با مبل راحتی و تفاوت های بسیاری همچون راحت بودن، شکل و شمایل و همچنین استفاده بیشتره چوب در نمای مبل داره که باعث شده تا سلطنتی طور باشه.

انواع مبلمان استیل

مبلمان استیل مدل چراغان

این مدل از مبلمان استیل یکی از جدیدترین هاست که طرفداران بسیاری هم داره. طراحی و زیبایی چراغات بی نظیره و دارای نشیمن هفت تفرست که ترکیبشون به شکل 1+1+1+1+3 تولید و چیده شده. مبل چراغان ب همراه جلومبلی و عسلی نیز می باشد که زیبایی و کاربردش رو تکمیل کرده. چوبی که در مبل استیل چراغان به کا رفته از راش گرجستان هستش که کیفیت بالای هم داره. فوم در مبلمان اهمیت زیادی داره که خب فوم استفاده شده برای کف و نشیمن این مدل مبل فوم سرد است. پارچه این مبل به دلخواه شما قابلیت تغییر داره و رنگ چوب نیز مطابق با اونچه که دوست دارید زده میشه. 

انواع مبلمان استیل

اگه مبل استیل شیک تر میخوای مدل فدریکو بخر

مبل استیل فدریکو یه مدل بسیار زیباست که به سبک استیل ساخته شده. مبلمان میتونن تم کل دکوراسیون نشیمن رو تعین کنند که خب این مدل مبل برای دکور هایی همچون دکوراسیون کلاسیک، سنتی و نیمه سنتی قابل استفاده می باشد که با فضای اطراف به خوبی هماهنگ و ست خواهد شد. تاج مبل در استیل ها خیلی مهمه که فدریکو دارای تاجی ظریف با طراحی دقیق هستش. این مدل از مبلمان در واقع پایه هایی بسیار چشم نواز و زیبا داره که فرم دهیشون خوشگلیه مبل رو تکمیل کرده. دسته های مبل یک نیم قوس طراحی شده که به نسبت باقی نمونه ها راحتی بیشتری هم داره. قسمت نشیمن مبل فدریکو از اسفنج 30 کیلویی و فوم 12 سانتی استفاده شده که در کنار فنرکشی هیا دقیق، یه فضای مناسب برای نشستن ایجاد نموده. این مبل 7 نفرست و دارای یک کاناپه تک نفره نیز هست.

انواع مبلمان استیل

مبل استیل مدل فرزان با ظاهری راحت تر

در اینجا مبل فرزان رو می بینیم که ساده و ظاهری کلاسیک داره. از طرفی هم شمایلش طرح های فرانسوی رو تداعی میکنه مناسب خونه هاییِ که میخوان دکوراسیون مدرن و سنتی داشته باشند. این مدل از مبلمان استیل از چوب راش ساخته شده و کیفیت و دوام بسیار بالایی ه داره.

انواع مبلمان استیل

مدل هایلا واسه تویی که خونت قصره

اگر مبلمانی دوست دارید که منبت کاری و دیتیل زیادی داشته باشه، مبل هایلا عالیه اما در عین حالی خیلی هم شلوغ نیست. پایه های این مبل دارای انحنای خلاقانه ای هستش که روشون کاملا با منبت های فوق العاده کار شده و دندانه های ایجاد شده بر روی اونها زیبایی شون رو بیشتر کرده. جنس چوب این مبل سوپر راش گرجستان هستش که از کیفیت و دوام بالایی برخورداره. 

انواع مبلمان استیل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی