|

خوشگلترین مبلمان مدرن / این مبلو هر جا بذاری شیک میشینه و با همه وسیله ای ست میشه

اگر به دنبال سبک مبلمانی زیبا و جذاب هستید تا به هر سبک دکوراسیونی بیاد، پس بهتره که برید سراغ مبلمان مدرن که همه این ویژگی ها رو داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک تاثیری که مبلمان تو هر خونه ای داره هیچ چیز نمیتونه داشته باشه. چرا که این وسیله به دلیل حجم بزرگی که داره هم در پر کردن فضا به شدت موثره و قسمت زیادی از نشیمن رو پر میکنه، هم اینکه در خوشگلاسیون منزل میتونه مستقیم بزنه به هدف و در نهایت نیز کاربردی هستش که مبلمان دارن و اگه نباشن اعضای اون خونه مجبورن بشینن زمین!! خب نمیشه دیگه! اما مبلمان به دلیل همون تاثیر مهمشون اغلب به عنوان عنصر اصلی به حساب میان و باقی عناصر حول محور این وسیله چیده میشه. از طرفی هم رنگ و سبکی که مبلمان شما داره تعیین کننده سبک دکوراسیون کل خونتون میشه و اینجوریه که یهو می بینید ای بابا چقدر مبل مهمه و دست رو هر وسلیه ای که میزارید باید طبق مبل انتخاب بشه!

مبلمان سبک های متنوعی دارند که یکی از جذاب ترین و محبوب ترین اونها سبک مبلمان مدرن می باشد. در زبان فارسی مدرن به معنای هر چیز تازه و جدیدی هستش که ترند شده و در واقع تو سبک مبلمان مدرن نیز چنین چیزی صدق میکنه. میپرسید چه مدلیه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با این سبک مبلمان جذاب اشنا بشیم.

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن دقیقا به چه سبک مبلمانی گفته میشه؟

اونچه که مشخصه اینه که مبلمان مدرن از الگو‌‌های سرد، مینیمالیستی و خطوط صاف تابعیت میکنن و از طرفی هم  انتخاب رنگ این سبک از مبلمان معمولا به صورت تک رنگ دیده میشه. در میلمان مدرن از چوب کمی برای زیبا سازیش استفاده میشه و بیشتر پارچه رو می بینیم، مگه اینکه بتونیم چوبی متناسب با طرح مبل و دکوراسیون منزل انتخاب کنیم.

مبل مدرن اینجوری که اغلب از در ظاهر ساده هستش و به همین دلیل زیبای چشمگیری رو به رخ میکشه. مبلمان مدرن با توجه به اینکه خب از الگوهایی خاص پیروی دارند، در نهایت در این سبک مبل تنوع بسیار بالایی رو می بینید که به اشکال مختلف در اومدن.

مبلمان مدرن

مبلمان مدرن

ویژگی های مبلمان مدرن

یکی از ویژگی های بارز و جذاب این نوع مبلمان سادگی هستش که بالاتر هم بهش اشاره کردیم. البته شیک بودن مبل مدرن رو به وضوح میتوید ببینید و اونچه که مشخصه اینه مبلمان مدرن میتونن فضایی مینیمالیستی ایجاد کنند. ناگفته نمونه این سبک از مبلمان نسبت به دیگر مبل های موجود و پرطرفدار در بازار مثل کلاسیک و استیل، وزن کمتری داره و ترند تر نیز هست.

مبلمان مدرن یه جور طرحی داره که با زندگی حال حاضر ما ایرانی ها همخونی بیشتری داره. مبل مدرن از خطوط ساده و هندسی در طراحیش استفاده کرده که باعث چشمگیر شدن هرچه بیشترش میشه. 

مبلمان مدرن

چرا مبلمان مدرن انقدر محبوبه؟

در واقع ساده بودن این سبک مبلمان یکی از مهمترین دلایلی بوده که باعث شده تا مبل مدرن همچنان میون مردم محبوبیت خاص خودش رو داشته باشه و به دل بشینه. مبل مدرن با وجود تغیرتی که داشته اما همچنان اصالت خودش رو داره و مورد پسند عموم مردم قرار گرفته. از دیگر ویژگی های مبلمان مدرن اینه که بهمون اجازه میده تا هر سبک دکوری که دلمون خواست باهاش ست کنیم و هر خونه ای هم که عوض کنیم باز به فضا بیاد و خوشگل بشه.

مبلمان مدرن

اگه از فلز در مبلمان مدرن به کار بره ترنده یا دمده؟

امروزه می بینیم که استفاده از فلزاتی مثل آلومینیوم، نیکل و فولاد ضد زنگ تو طراحی برخی از مبلمان به کار میرن. در واقع ترکیب فلز با پارچه میتونه تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین ظواهر بشه که البته رنگ طلاییش سیاه میشه و جنس نقرش با ثبات رنگ همراهه.

در فنگشویی نیز فلز ماهیتی سرد داره و در کنار متریال گرم میتونه تعادل خوبی رو به دکوراسیون داخلی هدیه بده. محبوب‌ ترین رنگ فلزی که برای این نوع مبل توسط افراد انتخاب میشه، رنگ طلایی هستش که البته معایبش رو هم گفتیم، اما که با پارچه مخمل زیبایی خاصی به فضا میبخشه.

مبلمان مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی